VervangJeLamp.nl reviews

VervangJeLamp.nl reviews

Excellent
9.1

Perfect professioneel

Bestellen via een webshop: vertrouwd of niet? De ervaring met vervang je lamp.nl is zeker vertrouwd: perfect professioneel!

Alles zoals het hoort

Op de site is eenvoudig de juiste lamp voor de beamer te vinden.
Na bestelling en betaling is deze vlot geleverd, en voldoet zoals verwacht.

erg goede service

binnen de vier uur een lamp in Ijmuiden krijgen. probleemloos en met een erg vriendelijke rutger die me geholpen heeft.

top!!

adres is opgeslagen in ons bestand en we komen zeker terug!!

VervangJeLampVoordelig

Ik heb 2 lampen voor de 3M x50 besteld: de reactietijd was zeer kort. De lampen brandden geweldig im een MP7750. In de X50, war ze voor waren, had ik wel een probleem. De deurstift was niet geheel compatibel: deze veiligheidsschakelaar had een te klein raakvlak voor de sift aan de deur (klepje van de lamp). Na wat zoeken en wat puzzelen heb ik moeten besluiten de stift in de lamp te vervangen door die van een defecte lamp. Dat was de oplossing. Ik hoop dat VervangJeLamp.nl dit ook leest en verder nagaat.

Beste heer Westbroek,
Vervelend. Voor ons de eerste keer helaas dat we horen dat deze schakelaar te klein is waardoor die niet werkt. Graag vervangen wij voor u de schakelaar. Wij zullen per email contact met u opnemen.

Martijn - Vervang Je Lamp.nl
info@vervangjelamp.nl

Snelle levering, gereviseerde lamp?

Vorige week een lamp besteld via vervangjelamp.nl, was erg verrast over de prijzen en snelle levering. Echter had ik bij de opening van de beamerlamp het idee dat het om een gereviseerd lampje ging. Het gaaswerk aan de zijkant van de lamp rafelde en zorgde ervoor dat deze in eerste instantie niet direct paste. Ook leek het alsof er iets was afgebroken aan de behuizing van de lamp, de origineel bijgeleverde lamp was bij de hierboven genoemde voorbeelden netjes afgewerkt.
Na vervanging van de lamp en een thermal reset in de beamer zelf (anders deed hij het niet, lamp replacement lampje bleef branden en de beamer ging vanzelf uit) werkt de lamp en is de beamer weer 'up and running'. Ik hoop dan ook dat deze lamp ook de 2.500 branduren haalt.

Beste Nick,
Bedankt voor je review. Allereerst zijn onze lampen zeker niet gereviseerd. Al onze lampen komen van leveranciers waar wij reeds jaren ervaringen mee hebben.
Wij begrijpen niet helemaal wat je bedoeld met "het gaaswerk". Deze lamp heeft namelijk geen gaaswerk. Misschien bedoel je de plastic zijkanten van de lamp. Wel vervelend dat de lamp niet direct paste. Wij hebben in ieder geval onze voorraad hierop nagekeken.
Het klopt dat deze Sanyo beamer gebruik maakt van een "termal switch". Deze treedt in werking wanneer de beamer te warm wordt. Opzich een hele mooie beveiliging maar de gebruiker moet het maar net weten. Op jouw aanraden zullen we hierover iets bij de lamp gaan vermelden. Nogmaals dank en nog heel veel plezier van je nieuwe lamp.

Martijn - Vervang Je Lamp.nl

teleurstellend

ik bestelde de lamp die binnen 3 dagen geleverd kon worden. het is een beamerlamp voor onze showroompresentatie. nu - inmiddels zijn we een week verder - is deze nog niet geleverd. erg slecht.

Beste Dhr. Averesch,

Zoals wij u al hebben geïnformeerd hebben wij uw lamp wel op tijd ontvangen maar is deze tijdens transport naar ons onherstelbaar beschadigd geraakt. Wij kunnen u geen kapot product leveren en hebben uw lamp direct opnieuw besteld bij onze leverancier. Dit hebben wij aan u vermeld en u de nieuwe levertijd doorgegeven. Uiteraard begrijpen wij dat het vervelend is dat u langer moet wachten maar dit is overmacht en wij doen ons best om dit op te lossen voor u. Hoe kunnen wij ervoor zorgen dat u weer een tevreden klant wordt?

Dennis - Vervang Je Lamp.nl

MAKKELIJK EN BETROUWBAAR

MAKKELIJK VINDEN
MAKKELIJK BESTELLEN
BETROUWBAAR ADRES!

Snelle levering, en altijd ook echt wat je besteld hebt!

Inmiddels heb ik als ict-er al heel wat lampen besteld. Van wat ik bespaard heb, heb ik weer nieuwe beamers kunnen kopen!

Prima service

Overzichtelijke site. Snelle levering.

Juiste product, en pijlsnelle levering, en dat voor een competitieve prijs.

Ik heb inmiddels als anderhalf jaar een HD ready projector, en die was danig aan lamp vervanging toe. Ik heb bijna elk weekeind een filmavond met een aantal vrienden.
Toen ik mijn projector op vrijdag zag klagen over lamp duur die was overschreden dacht ik "Ohnee ik heb morgen weer filmavond en ik kan het niet hebben dat mijn lamp knapt tijdens of vóór de film...." ik vond VervangJeLamp.nl op google en dacht "ja natuurlijk weer zo'n rare site en totaal niet betrouwbaar...." (het kvk nummer hoorde namelijk bij een andere naam) maar toen ik even nazocht bleek alles netjes gekoppeld te zijn.
Ik zag tijdens het bestellen DHL zaterdaglevering staan. en wilde ook op zaterdag mijn lamp binnenkrijgen, nog vóór de film avond dus. en jawel netjes in een anonieme doos met bescherming daar kwam mijn nieuwe lamp binnen nog van het originele merk ook. en toeval wil nog MET verzendkosten en alles 15 euro goedkoper dan de rest.

Kortom ZEKER een aanrader en over 12-18 maanden kunnen ze zeker weer een lamp bestelling verwachten van mij. (dan zijn de 4000 lampuren wel weer vol.)

Easy and quick - no problems!

The lamp arrived quickly and was exactly what we had ordered. There were no problems there. The only drawback was delivery via DHL as no one was at home when they delivered ... on two occasions. Delivery via bPost would be better.

TOP, Meerwaarde,Meedenkend

TOP, Meerwaarde,Meedenkend

Simpel, snel en goedkoop.

Beste prijs en snelle levering, zeker doen.

De levering was snel, binnen 2 dagen.

Ik vind de site overzichtelijk en de prijzen zijn scherp. Ik kan iedereen aanraden om via deze site een lamp te bestellen.
Hebben veel op voorraad.

Goed advies en service

op zoek naar een beamerlamp ga dan gerust naar vervangJe lamp.nl

snelle levering

Om 15.45 u een beamerlamp besteld en de volgende dag in huis.

uitstekend

Direct iemand aan de telefoon met goed advies

Met de nieuwe lamp van VervangJeLamp.nl kan groep 3B in Rotterdam-Zuid het digibord weer goed zien !

Hoi
VervangJeLamp.nl leverde ons vorige week binnen 24 uur een nieuwe beamerlamp.
De oude lamp was heel flets geworden, was ook al bijna vier jaar oud. Onze stagiaire bestelde de lamp en zette hem er zelf ook in. De juf was superblij, want de kinderen konden de sommen veel beter zien. 's Middags keken ze weer naar Beleef de Lente !
De lamp was ook nog erg goedkoop.

Prima! snel en ok

prima, snel em ok

Zeer Goed!!!

Wat een service, 14:00 uur besteld andere morgen 10:00 uur in huis, kan niet beter!

Vervangjelamp Details

Onze specialisatie is uw beamerlamp! VervangJeLamp staat voor eenvoud, betrouwbaarheid en zeer goede prijzen.

Wij verkopen Originele beamerlampen in neutrale verpakking als ook generieke ofwel merkloze beamer lampen.
Extra betalen voor een merk op een doos? Daar geloven wij niet meer in, wel in onze 4 maanden geen gezeur garantie!

Visit VervangJeLamp.nl

Contact information