Vestfynsbank reviews

Vestfynsbank reviews

5.4

Vestfyns bane er SNOBBER

Jeg var i banken i dag for at sætte penge ind på en budget konto , og straks kom min søns personlige rådgiver løbende for igen at fornærme mig ,selv om at jeg ikke er personlig kunde i banken og kun har været der to gange før . hun sagde at der var et brev til min søn i netbanken på en meget ubehøvlet måde,jeg gik hjem og læste brevet og troede det var løgn det der stod , brevet var skrevet til et barn med bla. det har jeg jo sagt til dig du skal ringe og få lov ?????? . m.m ja en stor gang skæld ud til en voksen mand øhhhhhhhhhhh tænkte jeg hvad bilder hun sig ind , godt nok står han i RKI som så mange andre 100000 dansker gør ,men derfor har han vel lov til at blive behandlet som et voksent menneske og med RESPEKT så er i RKI så hold jer for guds skyld fra denne dårlige bank

Aldrig har et Bankskifte været så nemt og rart.

Jeg har været kunde i Danske Bank i mindst 30 år sammenlagt. Min forventning til en bank er minimal. Efter Danske Bank er gået amok med gebyrer, og skal indhente de 90,2 milliarder kr. de tabte under finanskrisen, kikkede jeg efter et andet pengeinstitut. Jeg har fået en rigtig god aftale med Vestfyns Bank. De er til at snakke med, og som det bedste, stort set gebyrfri :-) :-). Kan anbefales til alle, deres internetbank og Apps til Iphone er på fuld højde med Danske Banks.

Formidabel kundeservice.

Alle medarbejdere altid venlige og imødekommende, og ens personlige rådgiver tager sig altid tid og søger for at tingene er i orden.

Sådan har jeg oplevet det i 3 forskellige afdelinger jeg har været tilknyttet, hvor Danske Bank er direktørbanken, er Vestfyns Bank for os alle, også for folk på overførselsindkomst, som ikke tjener styrtende med penge.

Absolut 5 stjerner herfra.

Super bank

Denne bank er super.

Høj service, fornuftig rente og masser af fordele.
Denne bank er et besøg værd uanset hvor man bor.

Kan Kun anbefale denne bank

Is Vestfynsbank your company?

Vestfyns Bank A/S Details

Visit Vestfynsbank