Vestfynsmarinecenter reviews

Vestfynsmarinecenter reviews

4.9

Plattenslager -firma

Havde bestilt båd og trailer samt 60 hk motor hos Vestfynsmarinecenter.

Ved levering var ledninger til trailer ødelagt i forbindelse med - "klargøring". Firmaet leverede uden beregning et helt nyt lednings-system, som jeg så selv kunne "hygge" mig med at udskifte.Trailer forsynet med en for kort trækstang til påløbsbremse og bremser var forkert justeret. - Den nemme løsning !

Båden skulle leveres med indbygget tank. Firmaet spurgte hvor påfyldningsstuds skulle placeres. Jeg valgte en placering ,som var praktisk. Imidlertid tog firmaet ikke højde for at benzin ikke kan løbe op ad bakke ved påfyldning og monterede påfyldningsstuds efter mit ønske uden at undersøge om det i det hele taget kunne lade sig gøre rent praktisk. - Det kunne det absolut ikke.

RESULTAT : Jeg måtte begive mig den tunge vej til Variant . Trailer i Vejle, da firmaet i Middelfart havde svigtet. Her var man særdeles forstående og behjælpelig med gratis reservedele og jeg måtte nu således selv reparere på den nye båd ved at flytte påfyldning til benzin og afdække oprindelig hul med påfyldnings-studs for ferskvand som pynt på fejltagelsen.Firmaet leverede ny påfyldnings - studs for ferskvand uden beregning samt fitting for flytning af benzinstuds. Sidstnævnte måtte jeg selv afhente ved leverandør i Kolding. Dette for ikke at udsætte "Levering" af den nye båd yderligere!!

Havde bestilt et telt / Kapel over styrepult. Det tog kun 4 måneder at fremskaffe varen, fordi den ikke blev bestilt i tide - på grund af ligegyldighed med kunden da salget jo var i hus !
Måtte vente et halvt år på at få båden leveret. 2 -3 måneder havde været acceptabelt.

Da båden endelig blev leveret, havde forhandleren udskiftet det normalt stærke medfølgende spil , som er standard for traileren og som forhandleren havde vist mig i brochurer fra Variant og aftalt med mig at skulle være standard på traileren, til et meget svagere og absolut billigere spil, som absolut ikke kunne bruges til at trække båden op på traileren - Rent svindelnummer. Her tabte jeg alt for firmaet.

Der er blot at sige : Denne virksomhed kan absolut ikke anbefales og jeg viser mig ALDRIG mere som kunde dette sted. Derimod har jeg erfaret,at der findes mange alternative muligheder for en god behandling og proffesionel service andre steder på Fyn og i Jylland hvis man agter at anskaffe bådudstyr diverse.

i did not belive places like this still existed. But clearly they do.

Ekstrem høj regningen, dårlig communication, du skal ikke tage din båd her for eventuelle reparationer eller service.

Har brugt Vestfyns Marinecenter en del gange i forbindelse med service på mine påhængsmotorer og nykøb. Jeg har været godt tilfreds med det arbejde der er blevet lavet og er altid blevet hjulpet ved akutte skader

Utroligt ringe service

Overvejer du at handle med Vestfyns Marinecenter? Lad mig give dig et godt råd: LAD VÆRE! Dansk købelov gælder åbenbart ikke for materiel og ydelser leveret fra denne adresse i Middelfart. Jeg har nu på 6 måned problemer med et træpillefyr leveret af Vestfyns Marinecenter, der notorisk nægter at have ansvaret for det produkt de har leveret. Jeg har gentagne gange forsøgt at tale med indehaveren om dette, men manden er fuldkommen uden for pædagogisk rækkevidde, og har mere travlt med at bande ad sine kunder og fraskrive sig ansvaret end med at forsøge at løse problemerne. Jeg har igen og igen forsøgt at få en konstruktiv dialog igang og få løst problemerne, men desværre uden held og der af denne utolige plathed med at skrive en besked her! Så til alle jer som overvejer at handle her, så et andet sted hen! Læg jeres penge et sted hvor I er sikre på at få en ordenlig service, blive talt pænt til og hvor det er muligt at indgå i dialog omkring problemerne.

Is Vestfynsmarinecenter your company?

Middelfart autodele & Marinecenter Details

Vestfyns Marinecenter importerer det store og meget anerkendte italienske motorbådsprogram Sessa, der omfatter hurtige og søstærke både i størrelsen fra 14 fod til 40 fod. Vi har også flere brugte både på lager.

Visit Vestfynsmarinecenter

We live here: Værkstedsvej 19