VHJ reviews

VHJ reviews

6.8

Kvalitet og god service. Og faktisk til lav pris.

Er fuldt ud tilfreds med V. Holm Jensen, som efterhånden er blevet mit faste værksted. Jeg har flere gange shoppet rundt mellem andre værksteder, særligt ved større reparationer, og har derfor et godt billede af pris og kvalitet. Min hustru og jeg er grundet jobbet afhængige af vores to biler, og prioritere kvalitet og service højt, men til lavest mulig pris.
Har i to tilfælde oplevet fejl / misforståelser fra VHJ side. En forkert bestilt reservedel og en forkert booking dato til et service eftersyn. I begge tilfælde gjorde VHJ hvad der var dem muligt for at rette op på fejlene. Påtog sig med det samme ansvaret for fejlene og tilbød mig låne bil u/b som hjælp for den ekstra tid min bil skulle være på værkstedet.

Alt for dyrt!!!

Kontaktede dem for pris på at få skiftet EN ting på bilen (1 enkelt reservedel), som ville tage dem ½ time (deres egen vurdering) - pris 4200 (har det på skrift). Kontaktede for god orden skyld et ikke autoriseret værksted, som udførte opgaven for 3400. Med andre ord, V. Holm Jensen tager sig godt betalt for de reservedele, som de putter i din bil!!!

Alt for dyrt

Kiggede efter et koblings kabel også koster det 450-500kr og self er det jo nok god kvalitet men så hvis det holder 2 år feks så kunne jeg gå i Thansen og betale 170kr som måske holder 1 år måske flere og få 3 koblings kabler for deres pris.

vhj.dk Details

Visit VHJ