Viasat reviews

Viasat reviews

7.3

Rod i systemerne

Fik en mail fra Viasat ca. 1 uge efter vi fik Viasat installeret. Ved installationen havde jeg taget en fridag, hvilket viste sig at være overflødig for der kom aldrig en tekniker på den aftale dag. Ved kontakt til Expert som skulle komme og installere og Viasat fik jeg forklaringen at det skyldes problemer med overførsel af opgaven. Til trods for at jeg havde modtaget flere påmindelser omkring tid og dag, så jeg ville huske at være hjemme. Nuvel, vi fik det installeret. Den mail jeg fik fortalte at der var en fejl/mangel ved min installation. Jeg reagerede på dette ved at ringe til kundeserice. Her kunne man ikke se der var noget i vejen, men jeg blev stilt videre til teknisk support. Her fik jeg fat i en ny VIasat medarbejder der heller ikke kunne se nogen problemer, han kunne se alt var sat op og at jeg havde "mellem pakken".. jeg reagerede ved at sige at jeg havde bestilt basis pakken, hvor efter han checkede systemet og fastholdte at jeg altså havde mellem pakken. Han stilte mig videre abonnementservice. Her præsenterede jeg mig igen og fik at vide at jeg havde basis pakken og alt så fint ud. Jeg tillod mig en kæk kommentar om at "de da vist ikke havde helt styr på systemerne" og fik et lidt tvært svar tilbage at sådan kunne man ikke se på det..... Kort tid senere fik jeg en besked fra Viasat "Husk at gå ind på din side og tilmelde dig betalingsservice.....".... nogle få minutter senere... "VI har tidligere sendt dig en besked om manglende tilmelding til betalingserice, dette var en fejl.... bla bla bla....... Jo jo, rod i systemerne..

R.. og nøgler.

Jeg har lige besvaret et stort spørgeskema om samme emne. Det må da for F.... være nok om det. Så godt er Viasat heller ikke. Kunne i derimod tilbyde en række kanaler uden idelige åndssvage reklamer og et pluk-selv arrangement ville det være interessant.

Udemærket behandling

Jeg har fået Viasat og er rigtig glad for det , du skulle også få det

super hele vejen

Lige de kanaler der passer mine drenge og jeg :-) Super god kundeservice

Næsten ok

Virker upåklageligt med signalet, opsætning og alt det, dog blev det ødelagt da montøren giver mig et stykke papir der ligger i kassen med grej jeg skal skrive under og vil senere blive opkrævet for kr 400,- ell 500,- forstod ikke om det er udover den aftalte pris, er så IKKE blevet den oplyst, men jeg vil betale det jeg aftalte med sælgeren og ikke en krone mere....

Perfekt :)

Synes der ikke er noget at sætte finger på, det er virkelig en rigtig go service, og vejledning.

Hej Louise,

Mange tak for din anmeldelse.
Jeg håber du får glæde af dit Viasat TV-abonnement og vil få masser af timer med god underholdning :)

God påske.

Jævnligt tilfreds !!

Undertegnede har pt. været tilfreds med Deres udbudte materiale
som jeg som privatperson kan anvende i et omfang. Det er mig
desværre en beklagelighed at skulle afvise Viasat tilsendte boks
pga. begrænsede opstillingsforhold udenfor på boligens altan
idet denne er lille i kvt. meter samt nær en fælles nedfaldsskakt.
- Ellers vender jeg tilbage igen til Viasat når nye placeringsforhold
gøres for gældende - .
God påske fra
Peter Kønig.
Falkonervænget 25 st,th.
1952 Frederiksberg C.
Mail.: petkon1@hotmail.com .

Hej Peter,

Tak for din anmeldelse.

Det var da ærgerligt, at det ikke kunne lykkes dig, at få installeret et abonnement på din nuværende adresse.
Jeg vil da håbe, at du snart finder dig et sted, hvor der er plads til at hænge en parabol på – så stå vi klar til at hjælpe dig ;)

Rigtig god påske.

Line

UTROLIGT at Viasat har forskellige priser på samme produkt

Jeg har lige været til middag hos en kollega og fandt derved ud af, at han betaler det samme som mig hos viasat, bare for flere kanaler. Ergo ringede jeg til viasats callcenter - - de hyggede sig sgu , høj musik og kvinde latter i bagrunder - "fed måde at blive modtaget på !!! og en ung fyr som faktisk var ligeglad hvad jeg sagde, men han kunne da dæmpe larmen i baggrunden da man bad ham om det, Tror jeg går tilbage til CanalDigital, selvom at jeg har været glad for Viasat. Rigtig dårlig oplevelse at ringe til Viasat.

Hej Jesper,

Tak for din anmeldelse.

Vi har på forskellige tidspunkter haft forskellige tilbud både til nye og eksisterende kunder. Jeg kan naturligvis ikke vide, hvad der ligger til grund for din kollegas aftale, men hvis du sender mig en e-mail til kundeservice@viasat.dk, hvor du oplyser dit kundenummer, vil jeg hellere end gerne kigge nærmere på dine muligheder.
Hvis du desuden oplyser et telefonnummer, samt et tidspunkt, du kan træffes på (efter påsken), så ringer jeg til dig :)

God påske.

Godt men dyrt.

TV løsningen fungerer fint. Vi har fået den installeret i vores sommerhus ved østkysten, hvor Boxer ikke kunne give et stabil signal. Men løsningen er dyr (selv med mindste TV-pakke) - og det ville være fint med en pay-by forbrug eller sådan noget til fritidshuse.

super godt

Jeg er meget glæde fra Viasat !!!

Hej Krzysztof
Jeg håber, at du får mange fornøjelig timer med god underholdning fra Viasat.

Udstyr simpelthen for dårligt

Vi skiftede fra YouSee til Viasat, da vi troede på salgstalen om flotte billeder, billigere pris og at vi kunne få Viaplay lagt på HD boksen med i prisen. Det har vi fortrudt, for Viaplay har aldrig virket. Man anvender en oldnordisk teknik med 2 bokse der skal kommunikere med hinanden. Er der for langt fra routeren virker det ikke. Prøvede så den anden HD boks som er 7 meter fra routeren - stadig ingen Viaplay. Har kontaktet teknisk service flere gange som har resulteret i en ombytning af Netgear video link, en forklaring om at det var min router der skulle konfigureres og at jeg skulle kontakte min teleudbyder. At det så samtidig tager op til 2 minutter blot at få liv i HD boksen er nyt for os, da vi plejer blot at tænde for boksen fra YouSee.
Har netop installeret Netflix på fjernsynet, uden problemer og uden amatøragtige videolink. Gad vist om det nogensinde kommer til, at virke, eller vi er nødt til, at finde en anden udbyder - igen.

Hej Ole
Jeg kan se på din aftale, at du efterfølgende har talt med vores tekniske support og fået løst problemet med boksene. Jeg håber naturligvis, at det hele virker og ellers er du meget velkommen til, at kontakte supporten igen.
God weekend til dig

fedt men kan forbedres

Viasat er bare det fedeste,gode kannaler super service
Til billige penge.
Men der er dog plads til forbedring idet at for mig virker den trådløse forbindelse ikke og jeg kan derfor ikke bruge viaplay
Men alt i alt et fedt koncept
4 af 5 stjerner fra mig

Hej Martin
Glæder mig, at du er tilfreds med din aftale.
Jeg får dog vores tekniske support til at kontakte dig, så I sammen kan få Viaplay sat til.
Du må have en god weekend.

hurtig effektiv

havde problemer med kanaler, der var blevet væk. telf. kontakt og løst på stedet. venlig og behagelig.

Hej Lars
Dejligt at I fik løst problemet:) Håber du får mange fornøjelige timer med underholdning fra Viasat.
God weekend

Administrationsroderi(kaos)

Hvis du har hørt om Viasat; så lyt engang mere. Hvis du ikke er helt fremme i skoene hvad kontrol angår; så lad være med at kontakte Viasat. Der er et kaos af roderi i deres administration. Ingen ved hvad hver især laver eller aftaler med os kunder. Stram op Viasat. Når der købes/modtages et produkt er det HELT andre priser end aftalt. Surt, og irriterende at man skal diskutere forkert prissætning på produktet. Montørarbejdet med etablering af parabol, og satboks er til et 13 tal med pil op. Det er jo også et indbudt antenne firma.

Hej Villy
Mange tak for en rigtig behagelig samtale i dag. Jeg er glad for, at vi fandt en løsning og som sagt, så er du altid mere end velkommen til at kontakte mig, i fald du har spørgsmål til din aftale.
Karen

Totalt fordummende med alle de Reality-programmer

Tv 3 består efterhånden KUN af total ligegyldige og intetsigende " kendte" reality-programmer. Tænk at man er med til at betale sådan en flot tosser.

Hej Bruno
Vi har et stort varieret udbud af udsendelser og jeg håber naturligvis, at der også vil være nogle af dem, som falder inden for din interesse.
Du må have en rigtig god weekend.

Meget nemt!

Kun lidt misvisende med hensyn til start installation ellers nemt.

Hej,

Mange tak for jeres anmeldelse og vores efterfølgende samtale. Jeg er glad for, at det lykkedes at få HDTV-boksen til at fungere.
Er der yderligere spørgsmål, må I endelig henvende jer igen.

En halvhjertet installation

Produktet er jo fint nok, det er enkelt her med installation på en halv time. Men selvom parabolen sidder på den ene side af væggen og fjernsynet på den anden, så gik det så stærkt at installatøren dårligt havde tid til at instruere og få eksempelvis Viaplay til at fungere. Vi skulle ringe og skrive, vi skulle selv regne ud hvordan det spillede før vi kunne se Magnussen køre..

I øvrigt knokler vi med at få en god opløsning på viaplay på ipdad og bærbare, men sådan skal det vist være

Hej Michael
Mange tak for en behagelig samtale omkring installationen. Du er altid mere end velkommen til at ringe i fald, at du har yderligere spørgsmål.
Shady

Godt starttilbud

Efter at have undersøgt markedet fandt jeg helt klart Viasats starttilbud det bedste når man ser på installering, programudvalg og ikke mindst service. At man så derudover også får adgang til Viaplay gør det meget nemt at vælge. Programpakken har de vigtigste kanaler selvom man vælger den mindste pakke og giver samtidig adgang til alle serier på Viaplay hvilket er meget omfattende.

Hej Mogens
Tusind tak for din fine anmeldelse.
Jeg er glad for at høre, at det hele fungerer og håber du får mange gode timer i selskab med Viasat.
Karen

Jeg er mere end tilfreds, fantastisk hurtig service og alt virker bare perfekt.

Hej Søs
Mange tak for din fine anmeldelse. Jeg håber, at du får rigtig mange fornøjelige timer med underholdningen fra Viasat.
Karen

Vi er nu også på Facebook

Du er velkommen til at besøge vores Facebook-side på facebook.com/viasatdk hvor vi også sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage kl 10-16:00.

Visit Viasat

We live here: Postbox 1970