Viasat reviews

Viasat reviews

7.3

En tilfreds kunde i biksen:-)

Jeg er glad bruger af Viasat !

Hej Karina,

Mange tak for din anmeldelse.
Jeg håber du får en masse god underholdning – både på TV og via Viaplay.

Line

Kanalerne kan jeg ikke klage over, men sat-boxen er langt fra brugervenlig.

For at se en programovsigt, skal man gennem tre menuer og fire tryk for at komme tilbage. Teknisk set, må den være udlet i det forrige århundrede.

Hej Jan,

Tak for din anmeldelse.
Vi er altid glade for feedback, og jeg kan godt forstå, det kan være irriterende, at skulle trykke mange gange på remoten. Hvorvidt det på sigt bliver ændret, ved jeg desværre ikke.
Jeg håber du vil få mange gode timers underholdning med dit Viasat TV-abonnement.

kretik af hd boks.

jeg bekager at der opstod en fejl, på karise posthus, de glemte at afleværer en hd boks sammen med viaplay.

venlig hilsen søren frost. kulagervej 4653 karise.

Hej Søren,

Tak for din anmeldelse. Jeg kan ikke umiddelbart se der skulle være gået noget galt, så du behøver ikke undskylde overfor os. :)
Rigtig god fornøjelse med din nye tv-boks.

stjernetv

jeg synes du skulle se Viasat i stedet for at se dr1

Hej Arne,

Mange tak for din anmeldelse. Det er dejligt at høre fra gode trofaste kunder :)
Jeg håber du er glad for dit abonnement, og har fået den hjælp du måtte have haft brug for gennem årene – lige som jeg håber, at du vil opleve mange flere år med underholdning fra Viasat :)

Venlig og kompetent service

Har fået installeret Viasat for 5 dage siden, og indtil videre er alt forløbet glat.
Personerne i kundeservice har været yderst venlige, imødekommende og kompetente og ventetiden har ikke været lang. Hvor er det vidunderligt at tale med mennesker, som tilsyneladende gerne vil yde service.
Det eneste negative jeg har oplevet er, at installationsudstyret er ens for alle, og det passer ikke nødvendigvis til mit/dit hus. Det skal der betales ekstra for.
Foreløbig en positiv oplevelse.

Hej VW,

Mange tak for din anmeldelse. Det er dejligt at høre, at du har fået den service, du har søgt :)
Det er selvfølgelig svært at helgardere sig mod alle adresser i Danmark, hvilket er årsagen til, at vi tilbyder en standartinstallation. Jeg håber du har fået den vejledning du skulle bruge, for at få det hele til at fungere. Er der det mindste, du kunne have spørgsmål til, må du endelig kontakte kundeservice på tlf. 70 13 40 50.

Line

Jeg har ikke noget at udsætte på viasat er tilfreds

Jeg er meget glad for at have Viasat der er ingen problemer så det kan varmt anbefales

Hej Bente,

Mange tak for din anmeldelse.
Jeg er glad for at høre, at det hele fungerer og du er glad for det.
Jeg håber du får mange gode timer i selskab med Viasat :)

Line

Det er et produkt som jeg gerne anbefaler.

Hej Johnny,

Tak for en super anmeldelse. Det glæder mig rigtig meget, at du vil anbefale os til andre.

Kontakt med Viasat

Jeg får en mail om at afgive min mening om den service jeg har fåret, længe før jeg overhovedet har fået svar på det spørgsmål jeg har sendt dem. Måske lidt for hurtigt ude eller er det bare mig....

Hej Nicolai,

Tak for din anmeldelse.
Jeg kan godt forstå, du lige vil prøve dit abonnement før du videreiver din mening :)
Jeg håber dog, at du er glad for dit nye Viasat TV-abonnement, og vil få mange gode timers underholdning.

Viasat seernes favorit

Viasat er varieret , med god underholdning , en tv udbyder som jeg altid vil benytte du burde skifte straks.

Hej John,

Mange tak for din anmeldelse.
Jeg håber du vil få endnu flere timer med god underholdning med dit Viasat TV-abonnement.

Bedre aftale med Viasat

Jeg havde fået en henvendelse om en tv aftale med et andet selskab,
men da jeg henvendte mig til Viasat, kunne de justere min aftale så det
var ligemeget med at skifte, hvilket jeg meget nødigt ville da jeg er
meget tilfreds med de programmer og den service jeg til nu har fået fra
Viasat, siden jeg fik sattelit i 1992.

Hej Peter,

Mange tak for din anmeldelse.
Jeg er glad for, at vi kunne hjælpe dig med en TV-løsning, som passer til dine behov :)
Jeg håber du får mange gode timers underholdning med dit Viasat abonnement.

god kundeservice

ingen vendte tider god kundeservice

Hej Birgitte,

Mange tak for din anmeldelse :)
Jeg håber du får mange fornøjelige timer med dit Viasat abonnement. Har du det mindste spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Line

altid en god servis selv til ældre mennesker der ikke rigtig kan finde ud af det

jeg har aldrig haft problemer med viasat derfor kan jeg kun anbefale dem meget

Hej Yrsa,

Mange tak for din anmeldelse.
Det er dejligt at høre, at du er glad for dit abonnement.
Jeg håber du får endnu flere timers god underholdning :)

No bullshit service

God personlig hjælp til mit problem med Viaplay. Løst tilfredsstillende uden en masse snak.
Anders J.

Hej Anders,

Tak for din anmeldelse :)

Jeg er ked af at høre, at du har haft problemer med Viaplay, men er rigtig glad for at høre, at det kunne løses uden problemer.
Har du andet, er du altid velkommen til at kontakte os.

God og venlig kundeservice

Meget glad for at være kunde hos viasat. Alt kører godt. Vi får jænligt besked med god orientrring om programmer m.m.Når vi ringer til selskabet, er der sjældent lang ventetid og vi får altid venlig betjening.

Hej Børge,

Mange tak for din anmeldelse. Det er dejligt at høre, at du er glad for dit abonnement, og får udnyttet dine muligheder.
Har du det mindste spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os både telefonisk og på e-mail eller Facebook.

Line

Rigtigt godt produkt. Kan i den grad anbefales både til film og sportsnørder.

Tag bare med. Du vil ikke blive skuffet.

Hej Ole,

Mange tak for din anmeldelse.

Det er dejligt når alle ens nørdede vaner kan blive passet :)
Har du det mindste spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os, både pr. telefon og e-mail.

Viasat fuldpakke.

Har et fritids abonnement i mit sommerhus. Og er yderst tilfreds, har altid fået en god og hurtig behandling pr. telefon. Når jeg ringer og vil have åbnet, ja så sker det inden for ca. 2 min. det samme når jeg igen skal have lukket for vinteren.

Hej Kai,

Mange tak for din anmeldelse.
Jeg er glad for, at du er tilfreds med dit Fritidsabonnement. Det er dejligt, at du kan se TV, når du er i sommerhuset.
Du kan altid både skrive en e-mail, eller ringe til os, og vi sørger for at dit signal er åbent :)

Line

Let tilgængelig, fleksibel og god service...

Dem kan du roligt stole på - det de siger er det de gør og passer du ikke lige ind i konceptet finder de også en løsning der passer til dig...

Hej Kurt,

Mange tak for din anmeldelse.
Dejligt, at du har haft en god oplevelse med din opstart.
Jeg håber alt fungerer som det skal. Hvis ikke, eller har du andre spørgsmål, må du endelig henvende dig igen :)

Line

De gange vi har haft behov for at kontakte Jer, har vi altid fået en fin service

Viasat er et godt produkt, som vi har haft i mange år. Vi kan kun anbefale til andre

Hej Merete,

Mange tak for din anmeldelse.
Jeg er glad for at høre, at du er glad for dit Viasat TV-abonnement. Du må endelig kontakte os, hvis du har det mindste spørgsmål.

Virker!

Viasat virker uden problemer,men Viaplay virker ikke,
men den er jo med i pakken,det er den i alle pakkerne.
Peter.

Hej Peter,

Mange tak for din anmeldelse. Jeg er rigtig ked af, at du ikke kan få Viaplay til at virke. Du er altid velkommen til at kontakte vores meget dygtige teknikere på telefon 70 13 40 50.

Søren

Vælg Viasat hvis du gerne vil betale uden at kunne se tv!

Har nu haft Viasat i 3 år.. Der har ikke været andet end problemer halv delen af tiden har vi ikke signal..det passer rigtig godt med at det er en fredag det forsvinder og så har kundeservice lukket hele weekenden.. Nu har vi så fået nok og sagt det op! 2 dage efter forsvinder vores signal og når vi ringer ind får vi af vide at de ikke kan hjælpe og da boksen er over 2 år gammel så der er ikke garenti på længere.. men de vil satdig have deres penge.. hver måned.. så nu skal vi betale 3 måneder endnu uden at kunne se tv.. Det er satme flot viasat, sikke en service! I har røvrendt os i 3 år.. i vil ikke hjælpe når jeres boks sjovt nok går i stykker 2 dage efter vi siger det op.. og så vil i sku have vi skal betale 3 måneder endnu.. FLOT!

Hej Niels,

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at høre, du oplever problemer med din boks. Jeg vil rigtig gerne kigge nærmere på dit abonnement, men så skal jeg bruge dit kundenummer.
Jeg vil derfor bede dig rette det herinde, eller sende os en e-mail på kundeservice@viasat.dk – så skal vi nok vende tilbage :)

Line

Vi er nu også på Facebook

Du er velkommen til at besøge vores Facebook-side på facebook.com/viasatdk hvor vi også sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage kl 10-16:00.

Visit Viasat

We live here: Postbox 1970