Vibholm guld og sølv reviews

Vibholm guld og sølv reviews

8.9

Trist oplevelse

Købte nogle sorte øreringe på hjemmesiden, og der kom nogle blå. Jeg kontakter firmaet, som beklager og oplyser øreringene havde set blå ud på billedet på hjemmesiden, og man ikke lige havde tjekket at varenummer på sendt vare og bestilt vare stemte overens. Firmaet vil gerne bytte og oplyser man vil refundere mine udgifter til returporto i frimærker. Jeg har nu ikke så meget at bruge frimærker til, men indvilliger for at få sagen ud af verden. Det koster mig 28 kr at sende pakken retur, den kom i en lille æske og bliver returneret i æske og det var jo ikke til at vide firmaet kun vil dække hvad der svarer til et brev, så jeg får godtgjort 9 kr.... Jeg kan sagtens overleve de 19 kr, det er princippet bag, og denne dårlige oplevelse med firmaet får ikke mig til at handle her igen og det er selvfølgelig heller ikke et sted jeg kan anbefale til andre. Jeg har fuld forståelse for at fejl kan ske, men ikke når jeg ligefrem oplyses om at man ikke tjekkede hvad der blev sendt ud til kunden og ikke som lovet dækker kundens udgifter. Til slut skal det siges at det denne gang var den rigtige vare, der kom frem.

Rigtig god oplevelse fra start til slut ...

Købte 2 par ørestikker til min datter og hende hjerteveninde, og kun det ene var på lager. Blev kontaktet af forretningen og vi fandt hurtigt en løsning. Ørestikkerne kom og pigerne var glade.

Desværre lykkedes det min datter at smide en lås væk rimelig hurtigt, men også her var Vibholm meget behjælpelige.

Vi kommer helt sikkert igen.

Ingen problemer med levering og smykket var som vist på hjemmesiden

Smykket som var en gave, kunne modtageren ( min kæreste ) desværre ikke lide.
Jeg ringede til Vibholm og sendte smykket retur.
2 dage efter var pengene gået ind på det kort jeg havde brugt.
Rigtig god service og bestemt et sted jeg kunne finde på at bruge igen.

Hurtig og fin levering

Jeg bestilte, kort før jul, nogle ørehængere til mig selv. Pakken blev hurtigt sendt af sted og efter få dage modtog jeg den. Til min overraskelse var den pakket pænt ind i gavepapir og bånd. Eftertænktsomt da det jo var op til jul :-)

Øv dårlig bytteservice

Jeg fik et story armbånd til jul, men da det ikke var det jeg ønskede mig bragte jeg det til en guldsmed i Ringkøbing. Armbåndet var pakket ind og plomberet med dansk guldsmedes 30 dages byttegaranti, så jeg regnede ikke med nogen problemer. Desværre nægtede guldsmeden at bytte, da Vibholm Aabenrå havde sat et byttemærke på uden adresse??? Anede ikke at det var afgørende for at byttemærket faktisk kunne bruges, men fik oplyst af køberen at armbåndet var købt i Vibholm Aabenrå.
Forretningen ringede til Vibholm i Aabenrå, for at spørge om det kunne være rigtigt at de havde glemt adressen, men NEJ det havde de bestemt aldrig gjort! Resultatet blev at jeg ikke måtte få byttet mit armbånd på trods af 30 dages byttegaranti mærkning som jeg ikke kan bruge til noget, takke være Vibholms fejl og mangel på erkendelse af fejlen. Desuden kan jeg slet ikke bruge dansk guldsmedes byttegaranti til noget og er færdig med at stole på deres bytteservice!
Vibholm

Reply from Vibholm

Kære Nina,
Vores adresser er printet ind i vores byttemærker, derfor kan vores ekspedient måske virke uforstående for hvad der skulle være problemet i Ringkøbing? Har dog ikke hørt om sagen før nu. Vi kan desværre ikke udtale os om hvad den pågældende guldsmed/Ringkøbing har haft af intentioner for IKKE at tage imod varen og bytte den efter de aftalte regler. Hos alle andre guldsmede kører ordningen ubeklageligt.

Vi vil naturligvis gerne hjælpe med at bytte din vare uden videre besvær for dig og rette op på denne misforståelse. For os er det vigtigste at vores kunder er tilfredse og glade for de varer der købes i vores butikker.

Skriv venligst til: aabenraa@vibholm.dk med dine oplysninger - så kontakter vi dig hurtigst muligt.

De bedste hilsner
Nikolai Bach-Andersen
Vibholm guld og sølv, Aabenraa

Yderst tilfreds kunde!

Jeg vidste godt jyder er skønne mennesker, men service og betjening samt levering af varen jeg bestilte på Vibholms hjemmeside, de efterfølgende telefonsamtaler osv. var til mere end - UG.
Gaverne jeg købte hos Vibholm var pakket smukt ind, som var det min første julegave til min elskede. Perfekt og hurtig levering.

Kære Vibholm tak for en udsøgt service, jeg vender helt sikkert tilbage til jer næste gang jeg skal bruge en gave. Rigtig godt nytår!

Venligst,
Søren Meyer

nem og overskuelig hjemmeside. hurtig levring

hvis du vil handle ure på nettet, så brug vibholm , det er nemt.

Fortkert levering - julegave

Jeg har bestilt et forgyldt vedhæng til Story Armbånd. Dette blev i stedet leveret i sølv - gaven blev leveret indpakket, og jeg har derfor ikke kontrolleret gaven inden juleaften.
Vedhænget var bestilt som en speciel gave til min svigerdatter, der kort forinden havde født mit lille barnebarn. En stor skuffelse, at smykket ikke svarede til det bestilte.
Vibholm

Reply from Vibholm

Hej Susanne
Jeg beklager rigtigt meget, at vi kom til at sende stjernen i sølv, i stedet for sølv forgyldt og at denne fejl fik så store konsekvenser.
Hvis modtageren bor i nærheden af en af vores butikker, er hun selvfølgelig altid velkommen, så vi kan rette op på fejlen.
Nu ved jeg ikke hvilken by modtageren bor i, men jeg er sikker på at der en af de 350 guldsmedeforhandler, der er med i den landsdækkende bytteservice, i nærheden af modtageren, som vil være behjælpelig med at bytte den til en i forgyldt.
En tredje mulighed er, at du mailer adressen ind på web@vibholm.dk og så sender vi en frankeret svarkuvert, som hun kan sende smykket retur i, så hun ikke skal betale for at sende den retur.
Så sender vi en forgyldt stjerne hurtigst muligt til den ønskede adresse.
Morten

Kan anbefales

Hurtig levering. Fin pris. Kan vist ikke forlange mere.

Flot indpakning

Kom til tiden og var rigtig rigtig flot pakket ind

SUPER service - Og så var de endda pakket ind...

Jeg bestilte ørenringe til min kæreste her til jul, som viste sig at være i restordre, og desværre kunne man heller ikke finde dem i butikkerne - Vibholm ringede mig op og fortalte at de nok skulle gøre alt de kunne for at fremskaffe dem inden jul - og på magisk vis fik jeg dem så igår den 19/12 med posten - og så var de endda pakket ind med bånd på og det hele - SUPER kundeservice og god information undervejs - tak Vibholm og god jul.

Det er anden gang jeg handlede på Vibolm.dk og jeg er ret sikker på at jeg kommer til at handle der igen.
Pakken kom frem præcis som lovet og den var pakket pænt ind som en gave.
Nu er det en julegave så ved endnu ikke om de har lagt den rigtige vare i æsken, men mon ikke :-)
Fem store stjerner herfra...

Nem bestilling og hurtig levering

Nem bestilling på hjemmesiden og dejligt at man kan få pakket ind gratis! Hurtig levering som lovet. Kan klart anbefale virksomheden.

fantastisk service

Kan kun anbefale siden

fungerede perfekt , selv i juletravlheden

Kan roligt anbefales , følte mig tryg hele vejen

FÅ EN FANTASTISK OPLEVELSE MED VIBHOLM

Effektiv og hurtig ekspedition gør det nemt at handle hos Vibholm

Hurtig,præsis levering :-)

Har kun ros Vibholm

Ingen styr på tilgængelighed af produkter

Bestilte sølvvedhæng og halskæde i webshop, Fik først
5 dage senere besked om at produktet ikke længere er tilgængeligt.

Hurtig levering og fin indpakning

Der var hurtig levering og gaven var pakket meget fint ind. Ikke en finger at sætte på det. :-)

Ja som sagt Perfekt kom dagen efter penge blev trukket
og den kom sikkert pakket ind i boble plast og pakket ind da det var en jule gave som bedt om 5/5 stjerne

Vibholm Details

Visit Vibholm guld og sølv