Vibo reviews

Vibo reviews

6.4

Lyver og lyver

Har nu boet i nivå hos VIBO, i godt 4 år nu. Nu er de igang med at bygge om. 2 gange har de nasset penge fra mig, de mener jeg ikke var hjemme, Men viste sig jeg var hjemme, men de bare ikke havde været der. Også selve området er ud af kontrol nu, intet fungere mere. det var godt en gang, men ikke mere. Trist

Nem kontakt

Nu har jeg boet hos Vibo i en ungdomsbolig i over et år, og naboerne kan de jo ikke helt gøre noget ved, men de svarer altid på henvendelser om stort og småt, både via mail og telefon. Og så er det så nemt at cykle ned på det fysiske kontor med papirer, så man sparer porto, og man bliver altid modtaget med et smil. Og stor ros til min varmemester for fin service - det gør alting lidt lettere for os andre!
Hjemmesiden virker næsten altid, og der er som regel de oplysninger, man kan forvente.

Priserne på visse familieboliger er lige i overkanten, men ungdomsboligernes pris og placering er favorable, så jeg er alt i alt godt tilfreds. Og jeg stod kun i kø i 2 måneder som nyindskreven, før jeg fik en lejlighed på Nørrebro! Det er klart et selskab de studerende kan få glæde af!

Is Vibo your company?

Boligselskabet Vibo Afd 1+2 Details