Vichy reviews

Vichy reviews

6.1

Elendig "kundeservice"

Jeg er stor fan af Vichys produkter og bruger mange tusinde kroner på dem hvert år.

I sidste uge kontaktede jeg Vichy Danmarks kundeservice, i det jeg gerne ville bede om en prøve på et nyt produkt. Jeg er ikke klar over hvilken nuance jeg skal bruge, og kan ikke få hjælp via fysiske butikker.
Konklusionen på min henvendelse blev, at jeg stiller mig meget uforstående over for tilgangen til "kundeservice" med standardiserede svar og ufleksibel og manglende stillingtagen til mig som kunde.
Hvilket i øvrigt endte med at jeg blev ignoreret, da de åbenbart ikke er kompetente til at håndtere kunder der ikke stiller sig tilfredse med den behandling.

Det burde være i Vichys interesse, at (når det er relevant som her) udøve personlig kundepleje, og at arbejde for at fastholde trofaste kunder der lægger mange penge for deres produkter.
Det kunne være noget så simpelt som lovning på prøver når de kommer, eller at undersøge med deres distributører om/hvornår de kommer.

Det er let at føle sig nedprioriteret som - betalende - kunde, når man så samtidig ser hvordan bloggere - som i øvrigt i kraft af affiliate samarbejdet er komplet utroværdige - får kastet full-size produkter i nakken.

Perfektion på dåse

Gik ind på Vichy's hjemmeside og fik lavet en hudanalyse.
Den tager ca. 10minutter.

Fik af vide at det bedste produkt til mig ville være Nomaderm.
AHA! Tænkte jeg. Det kan de jo sagtens sige.
Men jeg havde besluttet mig for at jeg skulle afprøve Vichy, så af sted på apoteket det gik.
Købte en Vichy Nomaderm Natcreme og dagcreme og OH MY!

Glædede mig til at komme hjem og afprøve produkterne.
Så i bad det gik og før sengetid smurte jeg Nomaderm natcreme i ansigtet.

Kunne med det samme mærke hvordan min hud elskede cremen og cremen min hud.
En perfekt sammensmeltning.
Det var en anderledes men god følelse og hold nu op et resultat.
Efter en uge er min hud blevet jævn, ensartet, behagelig og blød.
Den er ikke nær så fedtet i T-zonen, den skinner ikke på samme måde og jeg har færre udbrud end nogensinde før.
Selv når hormonerne raser får jeg ikke en slem reaktion som jeg plejede.

Jeg er utrolig tilfreds!
Langt over forventning!

Tak for et fantastisk produkt.

Fedt

Fine ''analyser'', og gode produkter ;-)

Is Vichy your company?

Vichy Details