Videonetto reviews

Videonetto reviews

7.4

billigt og hurtig levering

plejer at være glad for at købe film her da de er billige og hurtig med at sende hvis det da er på lager.. ellers kan der godt gå laaang tid på at få film eftersendt. denne gang har jeg dog ikke været glad for at købe. i min ordre manglede der en film i en doble pack og en anden film var knækket to steder, og hvad er ods lige for at det sker i samme ordre på 9 film :P øv øv håber at få to nye film uden beregning. har skrevet og spurgt efter nye
har fået svar nogle timer senere om at jeg får tilsendt de to film. god kundelag og service så de får 4 stjerner af mig

Glimerende

Alt har fungeret glimrende!

Meget nemt og hurtig levering

Det kører rigtigt professionelt med at sende ordren og få en kvittering på orderen. Og meget hurtig levering - næsten dag til dag levering. Har handlet flere gange med samme resultat. Kan anbefales.

VideOK

Butikken samt WEB-siden og finde det man søger = * * * * (4 stjerner),
Betaling = * * * * (4 stjerner),
Levering = * * * * (4 stjerner),
Produkterne = * * * * * (4 stjerner),
Support = * * * * * (5 stjerner), helt perfekt når man har nogle spørgsmål

Reklamation (RMA) = ikke bedømt

max. 3 stjerner

Bestilte 2 film til min datter d. 29. Juli og hørte derefter intet.

Kontaktede dem pr. email d. 9. August og fik svar samme dag.

Den ene film er ikke på dage da vores leverandør holder ferie i 14 dage.

Syntes nu godt at de af sig selv kunne have givet den besked og ikke lade der stå på siden at begge film var på lager.

Ringe service !

Det kan da ikke være rigtigt man selv skal kontakte dem hvis noget er helt galt

Godt nok var det i juletid, men vi bestilte vores ordre d. 4/12, altså hele 20 dage før jul.
Da vores ordre stadig ikke er ankommet d. 15/12 vælger vi at skrive en mail. Desværre forbliver den ubesvaret og vi ringer derfor og hører hvor den bliver af. Vi får at vide at der er gået noget galt og at den ene varer slet ikke har været på lager (selvom der stod på siden at det var den).

Vi ender ud med aldrig at modtage varen og ringer for at få pengene tilbage.

Synes også generelt det virker som en rodebiks med alt for dyre priser og der er ikke styr på en skid. Har før bestilt noget hvor der ikke var nogen højtid i sigte, og der gik også noget galt hvor vi måtte kører personligt ud til butikken, kun for at få at vide at filmen faktisk var klar til at blive afsendt men aldrig var det.

Sidste gang jeg handler hos VideoNetto...

ELENDIG SERVICE OG INGEN LEVERING!

Vi havde bestilt en hel del flm, og der stod en længere leveringstid på nogle af filmene, da vi bestilte...fint nok, så regnede vi med, at vi ville få vores film omkring det tidspunkt.
Da der er gået 2 måneder over de angivne datoer på hjemmesiden (og ordrebekræftigelsen), skriver vi til dem. Nu vil vi ikke finde os i at vente længere - især når man ikke bliver kontaktet og informeret omkring leveringstiden forlænges...
Får bare en svarmail tilbage, hvor der stod ok!!! Hvad fanden er det for en service - vi havde bestilt film for flere tusinde kroner - men de vil åbenbart ikke tjene penge.....

KAN ABSOLUT IKKE ANBEFALES!

Rigtig god side...

Jeg har købt film hos videonetto i mange år, og aldrig haft et eneste problem.

Jeg har nu handlet der et par gange og godt tilfreds. De er dog ikke så informative, som man er vant til fra større butikker; ens ordre er "under behandling" indtil varen er kommet. Og så har de en underlig kategori, som hedder, at varen "er måske på lager". Bortset fra det, ingen kritik.

DVD City Details

Kæmpe udvalg af DVD, Blu-Ray, Spil og CDer