Vi er grønne - Din grønne kontorforsyning reviews

Vi er grønne - Din grønne kontorforsyning reviews

8.6

Langsom kommunikation/behandling

Bestilte 3 whiteboards hvor det tog flere måneder inden leveringen var komplet. Bl.a. pga. et stk. som var defekt som skulle returneres osv. Det tager tid, men i sidste ende har jeg dog fået det jeg bestilte. Skal dog siges at jeg tidligere har bestilt her uden problemer.

Elendigt "firma"

Transportgruppen har været ude med et whiteboard, mens jeg har været på arbejde, her er der ikke noget med leveringstidspunkt, andre der levere ud såsom fedex eller Nemlig.com ringer til dig før de kommer ud til dig, eller oplyser et timeinterval hvor du skal være hjemme, hos Transportgruppen er der intet kommunikation. Eftersom jeg har bedt Rune sende leveringen igen til anden adresse har jeg ingen respons fra Rune fået efter 10 dage, elendig kundeservice, har nu skrevet 3-4 mails uden svar og jeg har stadig ikke modtaget noget whiteboard, telefon nr. samt dørkode til at komme ind af døren er blevet oplyst så der er ingen undskyldninger for det ikke skulle blive leveret.

Her handler jeg aldrig igen.

Whiteboard.

Hej Viergroenne,

Vi vil gerne få at vide hvornår i kommer og henter whiteboard med defekt i. ELLER må vi beholde det?
Vi er grønne

Reply from Vi er grønne

Hej Pailius.

Tak for henvendelsen. Vi er glade for at du har modtaget whiteboardet, og du må gerne beholder det du fik først, som en gave fra os p.g.a. forsinkelsen.

Rigtig god sommer! :-)

De Bedste Hilsner,
Rune Jensen

Hurtig levering og lige efter bestillingen

Efter en del tid med at søge på nettet, besluttede vi at købe whiteboard og tilbehør hos Vi er grønne. Vi følte vi fik mest for pengene her. To dage senere kunne vi gå i gang med at bruge vores nye whiteboard. Nemt og hurtigt!

Vare ikke modtaget

Jeg købte et whiteboard af mærket Nobo da der på hjemmesiden stod at det var på lager. Jeg betalte for varen via dankort og fik kort efter en bekræftelse på e-mail. Efter et par dage har jeg stadig ikke modtaget min vare, men får en mail fra Rune Jensen på adressen rune@viergroenne.dk hvor han spørger om jeg er tilfreds med mine varer. Jeg svarer at jeg endnu ikke har modtaget den, samt at jeg heller ingen leveringstid, track & tracke nr. eller lignende modtaget. Denne mail får jeg aldrig svar på. Et par dage senere ringer jeg til siden, hvor jeg venligt får af vide at mit Whiteboard vil blive leveret samme dag. Jeg ringer til siden 3 - 4 gange, og hver gang får jeg samme besked. Desuden har jeg nu skrevet til Rune at jeg gerne vil have pengene tilbage, da jeg har opgivet at modtage varen.
Cirka 3 uger senere er mit whiteboard stadig ikke kommet, og jeg har endnu ikke modtaget mine penge retur. Desuden har jeg stadig ikke modtaget et nummer på min pakke, som firmaet påstår skulle være afsendt for længst.

18510 flot service både ved bestilling og levering

Da vore IT var nede bestilte vi vores varer på tlf. og ´fik en god betjening og hjælp med at finde varene, som nåede frem meget hurtig og til den aftalte tid.

Bestilling nr. 18510

Hurtig levering og god service

Den bestilte pakke kom inden for en dag, og den personlige service var i top.

Godt, hurtigt og effektivt

Fik en vare med en lille skade på og der gik ikke mere end to mails før jeg fik opslået forskellige muligheder for udbedring af skaden eller kompensation! Sådan skal det gøres!

Hurtig Respons ..

.. på henvendelser - levering som lovet dagen efter.

Købte en NAGA opslagstavle samt magneter. Alt forløb uden problemer. Pris og levering i top.

God pris og hurtig levering

Jeg bestilte fra Vi er grønne da jeg fandt de bedste priser på de varer, jeg ville have, og derudover er konceptet jo godt :) Varerne blev leveret kort efter, så jeg kan kun være glad og tilfreds :)

Hurtigt levering!

Og gode priser! Fandt lige det jeg skulle bruge og til 1/4 af andres priser! Det kom hurtigt, og fungere bedre end forventet!.

Helt efter reglerne for god kundeservice

Du bestiller, får en bekræftigelse, får en mail med trackinnumre og dagen efter får du varen og en personlig mail hvor de spørger om du er tilfreds. Bundsolid kundeservice og levering.

Fantastisk service!

Bestilte en whiteboardpakke fra Viergroenne. Kom endda til, at købe den forkerte (red. 30 x 50, for stor), det var intet problem, jeg skrev til Viergroenne samme aften og havde et svar morgene efter, at det var rettet og de havde sendt den pakke jeg oprindelig gerne ville have.

Det eneste der var en kende forvirrende, og som ikke fremgik af bestillingen var at Whiteboardpakken blev leveret af to forskellige fragtmænd. Jeg arbejdede hjemme den mandag, det blev leveret, kl 11. kom makers, viskere og alt tilbehør men intet whiteboard. Det kom senere på eftermiddagen med fragtmand.

I kan trygt købe hos Viergroenne!

Udmærket

ordrenr:17909: Billigt, hurtigt leveret, god kvalitet. Sådan skal det være.
Claus Pedersen / Karma Music

17796 kvik forsendelse

Batteriet i min gamle, veltjente lommeregner udåndede, så jeg ledte på nettet efter et nyt. Fandt så Vi er grønne.
Et par dage senere modtog jeg så min nye lommeregner- der kostede mindre, end jeg forventede, et nyt batteri ville have kostet!

Super side

Førstegangskøb på siden.
Kunne godt have tænkt mig, at priserne havde været oplyst inkl. moms. Eller absolut intet at klage over.
Hurtig levering. Super opfølgning. Handler her gerne igen.

Lidt underligt

Fine vare og hurtig levering, men det er lidt underligt når man kalder sig grøn at jeg får leveret en whiteboard med et transport firma og ca 30 min efter kommer et andet firma med de tusser der høre til.... så mener jeg det grønne er lidt væk i disels osen..

Ellers en fin handel ;-)

Sanne Gynthersen

God og hurtig levering

Super god service, gode produkter, hurtig levering. Kan klart anbefales.

Vi er grønne Details

Bestil billige kontorartikler og inventar, med fokus på miljøet, og få dem leveret en enkelt arbejdsdag efter bestilling. Der er alt fra kaffe, whiteboards og slik og bolcher, til papir, blæk og diverse skriveredskaber - Alt sammen til skarpe priser, god service og hurtig levering!

Og hvis du ikke kan finde det du leder efter, så bare skriv en mail eller ring til vores personlige kundeservice, så finder vi det for dig, og sparer dig for både tid og penge.

Visit Vi er grønne - Din grønne kontorforsyning

Call us on: +45 77 34 08 97