Viessmann reviews

Viessmann reviews

5.6

Alt for lang til for at få reservedele

Viessman får dårlige karakter pga. det jeg har oplevet i de sidste 1½ år. Jeg har en 9-10 år gammel VITOPEND 200 anlæg, som begyndte at vise "Fejl 15" for ca. 1½ år siden. Efter flere skift af gasvagten og gasarmituren (og ca. en måned uden varme i vinterperioden mens servicefolk ventede for reservedelerne) fik vi anlægget til at køre fornunftig igen. Men ca. 3 mdr. efter gik det galt igen. Fejl 15 og alægget ikke kan tændes. Og nu venter vi igen, allerede ca. 3 uger, for en ny gasarmitur.

Jeg synes at Viessmann burde selv have kommet ud til mig for at kigge på anlægget da det viste sig at problemet ikke kunne løses med nye reservedele. Og det er et skam at det tager så lang tid at få reservedelerne, især om vinteren.

Dårlige karakter for manglende kommunikation og alt for lang leveringstid for reservedeler.

DÅRLIG service på ældre gasfyr

Viessmann har kun reservedele på lager i DK for nye fyr. Vores 9,5 år gamle VITOPEND 200 har haft hyppige problemer med blæseren. Hele sidste uge - i stærk frost - var fyret ude af drift, fordi denne reservedel skulle skaffes fra Tyskland.
Det er absolut utilfredsstillende og en skændsel for et produkt, der blev anprist som det førende på markedet i 2001.

Is Viessmann your company?

Viessmann A/S Details

Visit Viessmann