Viivaa.dk reviews

Viivaa.dk reviews

8.6

Besværlig bestillingsprocedure, mange udsolgte varer og utrolig lang leveringstid

Hej Christina,

Tak for din anmeldelse af os.

Vi beklager meget at vi ikke har kunne leve op til dine forventninger omkring leveringen. Vi forsøger altid at blive bedre på dette punkt. Det er ikke en undskyldning, men vi er meget afhængige af vores leverandører og vi arbejder også med dem, så netop disse ting ikke opstår!

Det er ikke godt nok, og vi er rigtig glade for at du er gået i dialog med os over vores kundeservice, så vi kan finde den bedst mulige løsning til dig!

Middel tilfredshed

Alt for lang leveringstid og så manglede der endda mandelmel, som varb den primære årsag til ordren.Køber andet sted næste gang.

Hej Vibeke,

Mange tak for din anmeldelse af os her på Trustpilot, og vi beklager naturligvis at du ikke har haft en helt tilfredstillende oplevelse ved os.

Vi har rigtig mange varer på vores shop og derfor ikke lagerførende i alle produkterne desværre, og når vores underleverandører ikke leverer som forventet kan det give nogle udfordringer - hvilket netop var situationen med mandelmelet. Så snart producenten orienterede os om at varen var i restordre, så besluttede vi at sende ordrerne med netop denne vare, da vi ikke viste hvornår vi kunne have den hjemme igen. Beløbet er naturligvis krediteret og vi beklager at du desværre måtte uge en uges tid ekstra på ordren.

Som der også står på hjemmesiden, så sender vi altid hele ordren samlet og derfor venter vi på en evt. forsinket vare. Dette prøver vi naturligvis at undgå og langt de fleste af vores ordrer leveres indenfor 1-3 dage. Vi sender også en mail når en ordre er forsinket så man kan følge ordren, og beslutte om vi skal sende den uden en given vare.

Vi har desuden taget en anden mandelmel ind i sortiement som ikke skulle udgå, så håber du vil besøge os igen og undgå den uheldige situation.

Viivaa.dk

God hjemmeside og alle aftaler overholdt

Jeg lavede en større bestilling, men mange forskellige varer, hvoraf nogle af dem ikke var lager. Dette var der oplyst om på hjemmesiden, så det kom ikke som nogen overraskelse. Det var så meningen, at det hele først skulle sendes når alle varer igen var på lager. I stedet sendte Viivaa de varer de havde på lager afsted efter 10 dage og de sidste 2 varer blev annulleret. Det fulde beløb for ordren blev trukket på min konto, men samme dag fik jeg en mail med en kreditnota og 2 dage senere stod de resterende penge på min konto. Hele forløbet er som sådan ok med mig, men kunne godt tænke mig noget mere info eller et valg om, om jeg ville afvente de sidste varer.

Har ikke modtaget min bestilling endnu

Kan ikke andmelde noget jeg ikke har modtaget.....

Hej Katrine,

Mange tak for din mail.
Beklager at du ikke har modtaget din ordre, men det skyldes at en af varerne desværre er i restordre hos producenten og vi derfor venter på at få varen hjem - alle ordren sender vi som udgangspunkt samlet. Den lange leveringstid står også på varen på hjemmesiden og ellers skulle du også gerne have fået en mail med at du ordre er forsinket, hvor du så kan bedes os om at sende ordren uden den manglende vare.

Men skulle du være i tvivl om noget, så bedes du blot kontakte vores kunderservice, og så skal vi nok give dig svar eller evt. sende din ordre.

Alt perfekt

hurtig levering, gode produkter.

Godt tilfreds.

Godt tilfreds ...

Aldrig igen.!

Der gik 10 dage inden jeg fik pakken.! De hæver pengene for hele købet onsdag, hvor jeg formoder de afsender pakken.. Torsdag modtager jeg pakken, samt en mail om at de desværre ikke kunne levere alle bestilte ting, så de overfører pengene for de vare jeg ikke får.. Og at de nu har afsendt pakken, for at jeg ikke skal vente unødigt på min ordre.. Men jeg ved da til en anden gang, at jeg ikke vil benytte Viivaa.. 10 dage er i mit hoved alt for længe at vente på en ordre og så forstår jeg ikke at man i første omgang hæver pengene, de vidste jo udemærket at der manglede vare i min pakke.!

Hej Annemette,

Tak for din anmeldelse af os og beklager du ikke har haft en god oplevelse.
Jeg kan dog se i systemet du ikke har gennemført betalingen om onsdag og vi derved ikke kan sende ordren. Derfor sendte vi en mail til dig og gjorde dig opmærksom på det. Derved er der altså gået nogle dage hvor vi har vente på at betalingen blev gennemført, så er det er blandt andet forklaringen på forsinkelsen. Men dagen efter betalingen var gået igennem sendte vi pakken.
Vi beklager naturligvis den manglende vare, men så snart producenten meldt tilbage at du ikke kunne levere, så sendte vi ordren. Pengene for ordren hæver vi dog ikke før vi sender det, og det gælder altså også selvom du har gennemført en betaling på hjemmesiden. Vi er kan dog kun hæve den beløb som kunden har godkendt til betaling og derfor er vi nødt til at hæve hele beløbet og efterfølgende kreditere pengene for den manglende vare - dette er udelukkende for at beskytte kunderne, så har ikke kan hæves anden beløb end netop det kan selv har godkendt på hjemmesiden.

Håber det har svar på betalingen og ventetiden, men vi beklager naturligvis den forlængede leveringstiden.

Kundeservice Viivaa.dk

Levede op til mine forventninger - med levering 1 dag før det annoncerede!

Mit køb - en "skridttæller" - ser umiddelbart ud til at dække "mit behov" til prisen!

Intet at klage over!

Fungerer som det skal.

Gode varer, god service.

Det er lækre varer, men man kunne godt ønske sig alternative post muligheder da post Danmark har tendens til at forsinke sagerne. Eller mulighed for at vælge levering fra så man bare får besked om hvad dag den er på posthuset, så sparer man en dag.....
Men igen gode varer.....

Langsom levering og mangler

Varene kom først efter 1 uge p.gr.a. manglende varer, som hjemmesiden ikke gjorde opmærksom på ved bestillingen.
Jeg havde bestilt og betalt for 2 af en vare og der var kun èn med, da varene kom.

Yderst langsom levering....

Det er svært at anmelde noget, da jeg stadig ikke har modtaget mine varer.

Hej Elin,

Tak for din anmeldelse af os.

Grunden til at din bestilling ikke er blevet sendt er, at Yacon Sirup Raw Økologisk (250g) er pt. udsolgt hos vores leverandør og vi har derfor svært ved at kunne sende hele din ordre, som vi jo gerne vil.
Hvis du ønsker mere hjælp, eller at få sendt din ordre hurtigst muligt. Kan du skrive en mail til vores kundeservice på kundeservice@viivaa.dk som altid står klar til at hjælpe dig og alle vores andre kunder! :-)

Så er jeg sikker på vi kan få løst din case i en hulens fart!

Dårlig kundeservice

En enkelt vare i min ordre var ikke på lager. Men i stedet for at kontakte mig og høre om de skal sende resten, blev levering sat til 4 uger ud i fremtiden. Jeg skrev mail, som efter et par dage stadig ikke var besvaret. Ringede derefter og det lykkedes at få dem til at sende varerne og trække fra for manglende vare i det samlede beløb. Troede jeg :(. Fik først manglende beløb retur efter endnu en henvendelse. Beskeden var at systemet ikke kan håndtere at der trækkes mindre beløb end betalt(?).

Hej Dorte,

Mange tak for din anmeldelse af os!

Vi er rigtig kede af din oplevelse ved at handle på Viivaa.dk. Vi bestræber os altid på, at sende alle produkterne på vores kunders ordre afsted, og derfor ville vi ikke sende din ordre uden at kunne sende det hele.
Lige præcis den specifikke vare, som vi ikke kunne sende til dig, blev udsolgt hos vores leverandør og vi kunne derfor ikke få den hjem. Det sker desværre at en specifik vare kan ryge i restordre, hvilket er super ærgerligt!

Din refundering af pengene er simpelthen så beklagelig! Røde ører fra kontoret. Der skete en kommunikationsfejl på din ordre, hvilket er for dårligt og der vil blive taget hånd om problemet!

Vi er glade for at vi fandt ud af det hele, og at du var så venlig at skrive til os så vi kunne få det løst - mange tak for det!

Super support og hjælp.

Oplevede at PostDanmark havde haft indbrud i deres distributionscenter og min pakke var blevet splittet ad i atomer og PostDanmark fralagde sig alt ansvar og fortalte at der ikke forsikring på brevforsendelser ?.
Dette til trods for at, de havde pakket de par ting de kunne i en kuvert, udfra den faktura, som var vedlagt forsendelsen fra Viivaa.
Men om alt er, så var der ingen problemer med Viivaa og de skyndte sig at sende mig en ny pakke, med det jeg havde bestilt.
Under hele forløbet havde jeg en god kommunikation med Viivaa, som jeg syntes leverede en fantastisk support, modsat monopolet PostDK, som var uendelig langsom i deres sagsbehandling og som sagt fralagde sig et hvert ansvar for indbruddet i deres egen bygning.
Kan kun sige FANTASTISK support. Jeg handler gerne med jer igen en anden gang.

Ikke helt i øjet med betjeningen

En butik med mange varer inden for LCHF o.l.
Jeg bestilte 11 varer, hvoraf den ene ikke var på lager; men det fremgår ikke lige af bestillingsoversigt, hvad det er for en vare, der mangler, så man skal selv sætte sig ned og granske. Der burde simpelthen stå: "Vi har ikke vare xx på lager"; men vi sender resten og eftersender vare xx, når den er hjemme. Der skal kun betales porto for den ene forsendelse." I stedet fortalte sitet mig, at jeg kunne forvente at modtage hele forsendelsen (hvoraf altså kun én del manglede) d. 28.2.2014. Det var meget tæt på en måneds ventetid på alt det bestilte fordi én enkelt vare ikke var på lager. Det har jeg aldrig oplevet før.
Da jeg gjorde opmærksom på, at jeg så ønskede de andre varer tilsendt, var der ingen problemer, og de kom prompte.

Hej Karls-Georg,

Mange tak for din anmeldelse af os!

Vi beklager meget din uheldige episode hos os. Vi forsøger konstant at gøre vores kommunikation bedre, og vil med garanti tage din henvendelse seriøst og op til overvejelse.
Vi arbejder i øjeblikket på at finde en løsning på, at vores lager snakker sammen med vores leverandørs, så vi konstant ved hvad der er udsolgt- eller ikke på lager, så vi kan formidle det til dig og vores andre kunder. Denne løsning er dog svær at få op at stå, men vi gør hvad vi kan! Du har nemlig helt og aldeles ret i, at der burde være en bedre kommunikation!

Vores system tilbyder desværre ikke en del leveringsløsning - selvom vi godt ville. Så denne mulighed er på nuværende tidspunkt ikke en mulighed for os. Det er også derfor, at vi gerne vil sende alle vores kunders varer hver gang.

Vi er kede af oplevelsen, men også rigtig glade for at vi fandt en løsning og du fik dine produkter :-)

Chris Rasmussen

Godt udvalg, hurtig og korrekt levering, god service

Jeg købte diverse ingredienser til LCHF bagning og de havde alle ingredienserne i deres varesortiment. Det var let at finde på hjemmesiden og let at bestille. Jeg fik en mail med ordrebekræftelse og en mail når varerne blev sendt. Jeg vil helt sikkert købe hos Viivaa igen, og kan stærkt anbefale dem til andre. Hørte i øvrigt om Viivaa første gang da jeg læste Jane Faerber's bog om Low Carb High Fat.

Hurtig og tilfreds handel.

Har bare fungeret, varerne blev bestilt og hurtig levering lige ved døren.

Rabatkode kan afgøre om man køber

Jeg fik en rabatkode tilbage i slutningen af december 2013. På rabatkoden stod der at den gjaldt for én ordre og der stod ikke nogen udløbsdato.
I slut januar 2014 vil jeg så bestille og jeg får at vide, at rabatkoden er ugyldig. Det irriterede mig selvfølgelig, da jeg i lang tid havde ventet på at Viivaa skulle få kokosfibre på lager igen. Nu var chancen der endelig,men ak.
Jeg skriver en mail til Viivaa og efter to dage uden svar, ringer jeg til kundeservice.
Jeg får en pige i røret, og man kan straks fornemme, at hun absolut ikke gider at snakke med mig.
Da jeg forklarer hende om min rabatkode, bliver svaret koldt, at den er udløbet, da Vivaa er overtaget af dem og så udløber de gamle rabatkoder. Og sådan var det bare! Jeg sagde, jeg ønskede at klage og det mente hun, jeg skulle gøre til den forrige ejer, men hun kunne faktisk ikke deres email adresse!

Jeg forklarede at jeg som kunde, ikke kan se om Viivaa bliver overtaget af andre og at jeg derfor mente, at rabatkoden stadig var gyldig. Yderligere forklarede jeg hende, at der var jo noget der hed kundeservice, at hendes måde at snakke til mig, ikke kunne klassificeres som kundeservice.
Hun var da så sød at anerkende det og sagde, at hvis jeg skrev en mail, så vil jeg sikkert nok få min rabat.

Jeg ventede 1½ dag mere og tilsidst modtog jeg et svar på min mail, og jeg fik min rabat.
Jeg håber dog fremadrettet at Viivaa.dk vil tænke over deres måde at snakke med kunder på og samtidig besvare kundespørgsmål lidt hurtigere.

Hejsa Ann,

Mange tak for din anmeldelse af os.

Vi beklager meget hvis du har haft en dårlig oplevelse i telefonen med en af vores kollegaer! Det har bestemt ikke været meningen, og vi bestræber os altid på at tage varmt imod vores kunder og vi er glade for at du ringede.

Det er helt korrekt som min kollega oplyste, at Viivaa.dk er blevet overtaget og den gamle ejer inden overtagelse valgte (af den ene eller anden grund) at sende en rabatkode ud, som vores nye system ikke kan indløse. Dette har du ikke været alene om at være frustreret over, og vi er meget kede af ikke have været informeret om dette!
Vi er glade for at vi fandt en løsning til dig, som indløste din rabatkode.

Vi vil helt sikkert tage denne anmeldelse til os og vi er glade for at du har taget dig tid til at skrive den!

Fin og hurtig service

Fin og hurtig service, varerne levede op til forventningerne.

En helt ok handel med normal leveringstid

En ok nethandel med normal leveringstid

Viivaa.dk Details

Visit Viivaa.dk