Viktorogholger reviews

Viktorogholger reviews

9.3

Køb

Jeg bestilte en bluse samt et par strømper ved viktorogholger og såvel ordrebekræftelsen som købet kom prompte. Ingen problemer overhovedet. Tak for det. Mvh/Elisabeth Hartlev

usædvanlig god service og venlighed.

Jeg har fra første dag som kunde kun meget gode erfaringer, først med mobil, senere fik jeg til min 70 års fødselsdag IPAD. Den gav mig mange problemer. Første gang med sim kort, kom du ind til os så ordner vi det receptionen.blev ordne med et smil og venlighed.Senere over telefon, har jeg altid fået en helt fantastisk god hjælp og vejledning. Jeg har kun lovord til Cirques kundeservice.
(I er meget hurtige at komme i kontakt med,jeg har meget dårlige ærfaringer med flere)
Med venlig hilsen Hans Henrik Dalen

Virksomheden er lukket

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at det oprindelige Viktor & Holger er lukket og domænet er opkøbt af en anden virksomhed. De anmeldelser, der ligger på denne side, er dermed rettet mod den nu lukkede virksomhed.

Problemfrit køb.

Alt gik fint - jeg fik hurtigt leveret 2 stk. børnetøj fra Viktorogholger.

Hurtige og professionelle

Jeg har fået overordentlig god og hurtig service hos Viktor & Holger. Sendte en mail med spørgsmål en søndag, og fik svar samme aften. Varen var leveret i løbet af ganske få dage. Produktet er i særklasse, så jeg vil uden tvivl besøge Viktor & Holger i fremtiden.

Altid hurtig levering

Jeg har købt pakken med 9 skumruller. Køber aldrig andre skumruller og er generelt meget tilfreds. En enkelt gang fik jeg nogle der var lidt tynde i det, men efter at have henvendt mig til firmaet, fik jeg straks tilsendt nogle nye. De er rigtig gode og bløde - rullerne altså ;)
Der leveres altid hurtigt!

Hurtid levering og super lækkert tøj

Hos Viktor og Holger er det nemt at bestille og hurtig levering. Jeg er super glad for engangsvampe på rulle, det er bare så super smart. Dejligt udvalg i tøj

Fedt

Kan anbefales

Helt igennem tilfreds...

Rigtigt lækkert tøj til en virkelig god pris - super tilbud. Hurtig levering. Handler gerne igen en anden gang.

5 stjerner

Jeg er meget tilfreds med at handle hos Viktor&Holger. Det kommer efter to til tre dage efter det er bestilt.Så jeg giver 5 stjerner.

Kan varmt anbefales.

Jeg købte lidt af hvert på tilbud hos viktorogholger.dk, meget fint tøj og god service :-)

Modtog aldrig varen

Det er super træls når butikkerne ikke har styr på hvor meget tøj de har, så det ender med det er udsolgt selvom det ikke fremgå af siden, sådan noget er bare ikke godt nok og ikke et sted jeg gider besøge mere!!

Super flot service og imødekommende sælger! +++++

Super god service. Kan ikke være mere tilfreds. Min købshistorie: Jeg forsøgte at bestille et sæt Danefæ regntøj hos Viktor og Holger til ½ pris uden held. Sælger kontaktede mig dagen efter og fik hjulpet handlen igennem. Jeg fik regntøjet til den pris, som der havde været anført på hjemmesiden, da jeg forsøgte at bestille - også selvom sælger oplyste, at det havde været en fejl at det var nedsat.

Rigtig positiv oplevelse

Hjemmesiden var nem at navigere på, og vi modtog tøjet hurtigt! Kan helt klart anbefales :)

Alt var som det skulle være

Jeg har købt to par skindfutter og et sæt nattøj.

Det blev leveret dagen efter og alt var som forventet.

Svært rask levering

Kjøpte barneklede hos viktorogholger. Veldig fornøgd! Rask levering og god kundeservice! Kjem definitivt til å handle der igjen!!

Super handel

Jeg er meget tilfreds med handlen hos Victor og Holger; lige fra bestilling på deres meget overskuelige netside, til de super fine varer blev meget hurtigt leveret på min adresse.

Super oplevelse

Det er første gang, jeg har handlet hos Viktor og Holger, men det bliver bestemt ikke den sidste.
Jeg købte et sæt Danefæ-nattøj på tilbud.
Pakken blev leveret allerede næste dag på mit arbejde, og det var super lækkert pakket ind, selv om jeg ikke havde bedt om det.
Danefæ's kvalitet er jo altid skøn, så alt i alt var det en meget positiv oplevelse at handle hos Viktor og Holger :-)

Yderst tilfredsstillende.

Super hurtig levering og lækkert tøj :-)

Glimrende

Super service, hurtig levering. Alt som det skal være!

Viktor & Holger ApS Details

Online salg af lækkert babytøj og børnetøj. Se det lækre babytøj og børnetøj i vores netshop. Lækkert børnetøj til lækre drenge og piger. Viktor og Holger sælger miljømærket tøj babytøj, drengetøj og pigetøj.

Visit Viktorogholger

Call us on: +4586882275