Vilcon reviews

Vilcon reviews

7.7

Absolut anbefalelsesværdigt !

Min hustru og jeg har holdt bryllup på Vilcon Konferencegård og hotel...

Vi er meget tilfredse med såvel omgivelserne, personalet, maden og den fleksibilitet og imødekommenhed som vi er blevet mødt med. Ligeledes fik vi efterfølgende meget ros fra vores gæster for hele arrangementet som de synes foregik i en god atmosfære og med god stemning blandt alle ansatte - de gik langt for at få alle til at føle sig velkomne, og sørgede for en fantastisk dag til vores bryllup:)

En stor tak:)

Strandparken - Holbæk - fantastisk

Kære Hotel Strandparken,

Tusind tak for at have skabt så skønne rammer
til vores store fest.

Vi følte os trygge og i virkelig gode hænder hele dagen.

Mange tak for de indledende samtaler, og for at have opfyldt vores ønsker, både med arrangementet, dekoration af bordene og lokalerne, pyntning af vores værelse og den fine kage.

Også en stor tak til de søde piger, der stod klar til at give en hjælpende hånd med alt, hvad vi behøvede.

Tak for en yderst fin betjening og lækker mad.

Tak for det hele!

Vi giver hermed vores varmeste anbefalinger af Hotel Strandparken til andre, der planlægger livets store fester.

Is Vilcon your company?

Vilcon Details