Vildmedvin reviews

Vildmedvin reviews

9.4

Udmærket service, med lang leveringstid

Jeg bestilte 9 flasker vin i torsdags ( 8 dage tidligere), i den tro, at alt var på lager som hjemmesiden beskrev... pakken kom dog ikke om fredagen, som forventet...mandag heller ikke noget.!?! onsdag får jeg en mail, at de ventede på noget vin fra deres "fjernlager".. og at pakken først kan sendes torsdag....torsdag giver det et opkald, at man nu kun har 4 af den bestilte vin på lager, men at man vil tilbyde dellevering, alternativt en opgradering på noget af det jeg havde bestilt... Jeg valgte at droppe 3 af mine bestilte flasker og få opgraderet 4 flasker... og her skal siges, at Emil overtog 100 % omkostningen på merprisen.. og det var trods alt omkring 400kr... så det vil jeg sige, er derimod en helt rigtig disponering, og god stil! fra Vild med vin... Så jeg vil anbefale dem, og handle igen. I håb om at leveringsbøvlet var en enlig svale...

Udmærket service

Alt fungerer tilfredsstillende.

Kvalitet og hurtig levering

Dejlig vin til overkommelig pris.

Nem og hurtig service

God og hurtig service! Nem at bestille

Fremragende!

Stod og skulle bruge en del af varerne samme dag, hvilket jeg skrev under 'bemærkninger', ligesom jeg gerne ville afhente varerne i den fysiske butik. Ca. 15. min. senere modtog jeg en mail, hvori der stod, at varerne var klar til afhentning. God service og fleksibilitet!

Man bliver fristet til at købe mere :-)

Og der var levering dagen efter bestilling - skønt!!

Super site

Tilfreds med hele forløbet og lækker vin jeg fik købt.. :)

Ingen problemer

Alt forløb som det skulle.

super god service, og hurtig afvikling af bestillinger

Fantastisk service og søde og hjælpsomme medarbejder! Kan helt klart anbefale dem!!:)

god oplevelse

Bestilte 6 flasker Bourgogne ... Flaskerne stod næsten uden for døren inden jeg havde afsluttet ordren .... Alt kørte efter bogen til ug ....

Jeg returnerede vinen

Bestil ikke vin til gaver fra Vildmedvin hvis du regner med at modtage det indpakket. Jeg bestilte, af tidsnød, 3 flaser vin til levering fra dag til dag til en reception. Kl. 12 dagen for receptionen, ringede jeg til Vildmedvin for at høre hvornår vinen ville blive leveret, da receptionen fandt sted kl. 14.00. Allerførst blev jeg forklaret at vinen ikke ville blive leveret i gaveindpakning, men i plastik. Det synes jeg er misvisende når der på hjemmesiden, lige ved siden af vinen, er billeder af gaveæsker og papir. Det siger jeg så, at så må jeg selv finde på noget, bare vinen når frem. Det gør den så ikke, da jeg bliver oplyst at den er kommet et forkert sted hen i fragten. Jeg annullerer derefter mit køb og bliver lovet kreditering til min konto. Dette er ikke sket endnu, og ordren blev annulleret den 27.3.2014.
Vild Med Vin ApS

Reply from Vild Med Vin ApS

Hej Helle,

Tak for din tilbagemelding,

Jeg kan forstå at der er tre punkter, som har været utilfredsstillende, og derfor vil jeg svare på dem hver for sig.

Indpakning.
Vores primære fokus er at vingaver mv. kommer sikkert frem uden at gå itu under tranport. Derfor benytter vi til dels godkendte vin forsendelses emballager, som vin er præsentabel i når den kommer frem.
På baggrund af din henvendelse, har jeg sat en undersøgelse igang, for at finde ud af om vi skal ændre noget på vore vingaver (billeder/beskrivelser).

Levering.
Der er sket en meget beklagelig fejl, og din ordre var blevet fejlsorteret og dermed ville den først være kommet frem dagen efter. Det er vi naturligvis meget kede af.
Det sker en sjælden gang i mellem at en ordre bliver fejlsorteret på en terminal, og vi står i denne situation, og det beklager vi naturligvis!

Refundering af din betaling:
Jeg kan i vort system, at pengene er returneret samme dag, som du har annulleret din bestilling, så der må være tale om en misforståelse. Hvis du ikke er enig i dette, må du sende en mail til mig, og jeg skal checke det endnu engang med vort bogholderi.

Jeg er naturligvis utrolig ked af din uheldige oplevelse af Vildmedvin, da høj kundeservice er en af de aller vigtigste hjørnesten hos os. Jeg håber vi kan få lov at råde bod på denne oplevelse, og derfor sender jeg dig et gavekort separat på mail, som du kan fratrække dit næste køb.

Har du yderligere kommentarer eller spørgsmål, hører jeg gerne fra dig.

Peter H. Pedersen
Vildmedvin.dk
peter@vildmedvin.dk

Meget pligtopfyldende

jeg har bestil 2x hos vildmedvin. Første gang, fik jeg mine flasker dagen efter jeg bestilte.
Anden gang, havde jeg i bestillingen nogle vine, som ikke var på lager (jeg overså lagerstatus). Da jeg ringede og forklarede situationen, fik jeg flere valgmuligheder - opfandt selv en løsning og den var den hjælpsomhed medarbejder med på.
Den sending modtog jeg ligeledes dagen efter.

De sætter standarden højere end de fleste og jeg har fundet min faste vinhandler på nettet.

Let bestilling og levering til tiden

Min oplevelse af bestillingen var at det var nemt og levering kom til tiden som lovet.

Super!

Intet at påpege - hurtigt, fornuftige priser og sikker levering af flasker... Ikke sidste gang jeg bruger vildmedvin.dk

Flot og venlig betjening

Super levering - til den aftalte tid

alt fungerede perfekt

Du kan trygt handle med firmaet.

Hurtig ekspedition og rigtig god service.

De to gange - jeg indtil videre - har handlet hos vildmedvin , har været en rigtig god oplevelse . Bestillingen bliver leveret som lovet.

Alt som forventet

Intet at komme efter - pris og leverance i top.

Fin service

Pakken hurtigt sent, nemt at få fat på kundeservice og en super fin service.

Vild Med Vin ApS Details

Vin, Champagne, Whisky - Alt du finder i en velassorteret vinhandel. Meget billig dag-til-dag levering, gode priser og et stort sortiment.

Visit Vildmedvin

Write to: info@vildmedvin.dk