Ville Kulla reviews

Ville Kulla reviews

6.4

Langbord

Vi havde bestilt et NYfremstillet og HELbemalet langbord til vores sommerhus, som vi måtte betale 5500,- kr. for + transport.

Da vi modtog bordet viste det sig ikke helt at være 5500,- kr. værd, og malerarbejdet var med sikkerhed ikke foretaget med 'hjertet', hvorfor vi måtte bede vores egen maler, om at male det helt nye og alt for dyre bord på ny. Siden har vi fundet ud af, at bordet andre steder sælges for 4400,-kr. Tjahh

Is Ville Kulla your company?

Visit Ville Kulla