Vilsen Biler reviews

Vilsen Biler reviews

7.4

Troværdig og gode priser

Jeg har netop købt en Ford Mondeo til meget god pris. Sælgeren var grundig og effektiv i sin behandling af os, og gav os mange venlige råd med på vejen. Ekstra udstyr til bilen blev installeret til meget rimelige penge.

Is Vilsen Biler your company?

Vilsen Biler ApS Details

Vilsen Biler A/S er en nordjysk bilforhandler i Nørresundby ved Aalborg, der igennem godt 50 år har solgt brugtbiler til hele landet. Vores Autoværkst er løbende opgraderet med nyeste avancerede udstyr, og vores veluddannede mekanikere står klar til at servicere og reparere alle markedets biler.

Visit Vilsen Biler

We live here: Stenholm 3