Vin300 ApS reviews

Vin300 ApS reviews

8.5

Gode priser, venlig kundeservice og effektiv levering

Overskriften siger det hele. Har købt 6 flasker gode vine til en hæderlige pris igennem vin300.dk. Jeg ringede for at tjekke op på forsendelsen, da jeg mistænkte at de kunne komme en dag, hvor jeg ikke var i stand til at modtage forsendelsen. Jeg ringede vin300 op, og blev mødt af en venlig person, som sendte mig en mail med forsendelses-tracking og informerede mig om at mine flasker faktisk var blevet sendt før tid og ville komme dagen inden. Her vil jeg meget gerne handle igen!

Fint sted at handle.

Fandt en rigtig god vin med en god beskrivelse gennem Vivino, som viste mig www.vin300.dk. Bestilte og fik levet som lovet. Jeg vil helt sikkert handle ved www.vin300.dk igen. Og til en vær tid anbefale dem til andre.

God oplevelse

At handle med Vin300 APS er en god oplevelse - både handlen og vinen.
Hurtig respons ved kontakt, god guide til vinens kvaliteter, fin og letforståelig inspiration.
Med venlig hilsen Susanne Ødum

God service og god vin..:-)

Vi fik råd og vejledning til vinen til en konfirmation, og både vi og gæsterne var godt tilfredse. Vi har også bestilt til vingaver et par gange og service og levering har været i top, så vi kan klart anbefale at benytte Vin300.

Bestilte varer er ofte leveret dagen efter.

Jamen der er ikke noget at sætte finger på det er bare en super service og koncepet funger.

Fornuftig service

Bestilte lidt vin op til jul som ankom et par dage efter. Problemfrit

Vin300 ApS Details

Vin300 tilbyder vin fra det meste af verden - leveret til hele Danmark. Bestil online i webshoppen og få leveret på den ønskede adresse. Nemt, bekvemt og billigt!

Visit Vin300 ApS

Write to: mail@vin300.dk