Vind reviews

Vind reviews

8.3

Prøv bare - du vinder!

Efter at have deltaget i en konkurrence, og vundet!, har der været en fin kommunikation mellem mig og Vind. Hurtige svar på mail og personlig behandling.

Jubiii jeg vandt den store gevinst i vind.dk julekalender. Færgebillet og 5000,- i lommepenge

Jeg så ikke den første mail, der blev sendt med mit store held.
Tænk, så fik jeg en rykker mail.
Glæder mig til at modtage min gevinst som skal bruges af hele familien

Jubiiiii, jeg vandt!

Jeg har netop vundet og fik en mail med telefonnummer, så jeg kunne oplyse min adresse og fik hurtigt bekræftelse pr. mail at gevinstgen er afsendt. Jubi. Jeg er bare så glad og kan varmt anbefale sitet.

Bedste side ever

Jeg har aldrig været medlem af en side der er så god som Vind.dk, jeg har vundet 3 gange hos dem nu over 7 år, første gang vandt jeg en DVD afspiller med brænder og harddisk i, anden gang vandt jeg en cykel, begge disse gange vandt jeg i deres julekalender, sidste gang jeg vandt var her d 6 maj, hvor jeg vandt 600 kr til plantetorvet.dk, simpelthen den bedste side, jeg har aldrig problemer med deres konkurrence, og kan kun varmt anbefale andre at være med på deres side, i det mindste en side der udbetaler deres gevinster.

Bedrager sidde

Lige nu spiller jeg Julekalender. Hver gang når jeg får flere (10 skrab), så bliver jeg sendt til andre sidder og skal begynde forfra. Til sidst står fet at jeg har ingen skrab tilbage :(

for dårligt

Jeg synes det er for besværligt at bruge siden

god side med spil og konkurrencer

flere forskellige enkle spil, skrabesiden med chat og konkurrencer, vi har vundet flere gange. postkasse billetter til festival og pc 5.1 højtalere. og 1000 kr i skrab.. men pas på med skrab, det er ikke godt for armen..

SNYD

Jeg har været medlem så længe nu, og i skriver, når min søn Tim logger ind at det er forkert password, eller nick.
Tim har brugt det samme i ca 2 år, og nu lige pludselig, kan han IKKE komme ind og i svarer ikke på vores mail !!
Dette er uacceptabel

Helt vildt mange konkurrencer.. :)
Har engang vundet en rejse. :)

Kun positive +++ herfra

Is Vind your company?