Vindkassen reviews

Vindkassen reviews

Very low
2.3

Stop Vindkassen "Spamkassen"

Deres side til at afmelde mails virker ikke, tværtimod får man mere spam hvis man forsøger

Spam spam spam

ja, jeg har igennem længere tid være plaget af disse møgsvin, jeg har den opfattelse, at jo flere gange du afmelder dig, jo flere spammails får du fra NYE domæner.

Jeg har anmeldt dem et hav af gange for spam, men de halvaber der "kigger" på sagen, kommer ingen vegne.

Luk dog for helvede for domænet, når det så tydeligt kun er til for spam. Dk-hostings regler er jo klare:

"§ 6, stk. 1, forbyder udsendelse af reklamer via elektronisk post, telefax eller automatisk opkaldssystem. Forbuddet gælder dog ikke, hvis modtageren af reklamen forudgående har anmodet om at få reklamen på denne måde. Forbuddet gælder, hvad enten modtageren er forbruger, erhvervsdrivende eller en offentlig myndighed."

mere kan læses her http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/Spamvejledning

men de gør INTET!!! Luk dog for pokker denne spambande.

Røverforetagende

Utroligt at et firma bare kan blæse på, hvad folk de siger og gør. Uden at have bedt om deres tåbelige mails, så sender de alligevel deres lort til folk. Desværre har sådanne virksomheder ingen grænser for, hvor langt de vil gå, for at bondefange folk. Burde lukkes ved lov!!!!!!!!!!!!

Denne bedømmelse er givet da firmaet bare sender den ene mail efter den anden på trods af både afmelding samt brev til dem om at stoppe!!

SPAM!

ER SPAMMET UDEN AT BLIVE TILMLEDT!

Spam af værste skuffe

Aner ikke hvordan jeg er blevet tilmeldt deres lort, men det er umuligt at slippe af med igen...

Svindlerfirma som kun tømmer din pengepung...

Vindkassen1-2-3-4-5-6.dk er udelukkende et "Svindlerfirma" som kun har et formål, nemlig at tømme din pung.

Firmaet dækker sig under en eller anden udenlandsk IPadresse, de har ingen dansk CVR nr., ingen adresse og ingen telefonnr. og man kan ikke komme i kontakt med personerne bag firmaet.

SÅ HUSK: SIKKER HANDEL PÅ INTERNETTET ER FØLGENDE:

1. Køb aldrig hos et firma som dækker sig under en udenlandsk adresse.

2. Hvis firmaet ikke har et dansk CVR nr.

3. Check på TrustPilot om firmaet inden i handler.

HUSK, den gode sikker danske net-lovgivning, gælder ikke for udenlandske firmaer, det er grunden til, at svindlerfirmaer registrerer sig i Estland, Panama, Bamuda etc.

de vil kun have at folk køber via deres link, det får de nok en del penge for

jeg har intet købt, bare acceteret at de mailede.-
jeg vidste ikke at de sendte så meget
jeg ikke kan bruge det til noget som helst.........................

de skriver: i mailen

Jeg vil ikke have flere nyhedsbreve!
Du kan til enhver tid afmelde dig ved at klikke på linket nederst i mailen

men det virker ikke
den kan ikke findes og der antydes at der er moske en slå fejl i url'en

hilsen
jan gosvig

De

Er dagsdato anmeldt til forbrugerombudsmanden og spamcop.
Vil forsøge at få dem i flere spam filtre

mvh

Vindkassen sender uafbrudt mails trods afmelding

Jeg har aldrig tilmeldt mig Vindkassen, trods de skriver det.
Jeg har afmeldt skrevet til dem jeg er ikke interresseret i nogen af deres tilbud, men alligevel fortsætter de.
Hver gang jeg får en mail fra dem har Vindkassen fået et nummer, det er kun svindler firmaer der bruger den slags beskidte tricks,
Vindkassen er et svindler firma fra a-z, de har ingen reelle hensigter, man fatter ikke at de ikke sidder bag lås og slå.
Jeg har aldrig reflekteret på noget af deres svindelnumre, derfor fatter man ikke de ikke holder op, men de må være total lamslået i hjernen de fatter intet.
Alfredo

har meldt firmaet til forbrugerombudsmanden for at sende spammail

fuskerfirma er aldrig blevet tilmeldt men modtager mails fra dem dette har de indrømmet jeg har derfor anmeldt dem

Dumpedumpedumpeflunkflunkflunk

Vindkassen. Deltaget i såkaldt konkurrence. Fjolserne mangler alvorligt korrekturlæsning - der staves som en brækket arm flere gange i undersøgelsen.
Har undersøgelsen været lavet af en civiløkonomuddannet har pågældende været dumpekandidat - og har snorksovet i faget Erhvervsret.
I det hele taget: nogle talentløse plattenslagere

SPAM HELVEDE

Er du først røget i kløerne på dette helvedes sted, så kan man bare ikke komme ud igen. Sender den ene spam mail efter den anden, med de mest vildledende overskrifter såsom: "500kr indsat på din konto" osv. Uanset hvor mange gange du markerer deres spam mail som "junk mail" formår de alligevel at komme igennem mit spam filter på hotmail.!!!!

De skulle meldes

Thumbs down til dette

Bondefangeri!

... For at bruge et godt dansk ord... det såkaldte "gavekort", som man kan "vinde" er ikke andet end en "no deposit"-kampagne som mamma mia bingo i forvejen giver dig for oprettelse af konto, så det har absolut intet med gevinst at gøre... abonnementet på børsen er, så vidt jeg ved også en kampagne... Jeg har prøvet vindkassen.dk et par gange nu... har aldrig fået avisen - til trods for at det er ca 90 procent af gangene den lander på børsen... og det falder mig svært at tro nogen har vundet hovedpræmien, da det selvsagt ville være sund fornuft at bruge en sådan begivenhed til at skabe noget ekstra god reklame for sig selv og dermed få flere leads = flere penge.... men de vælger at kalde noget, som man i forvejen kan få gratis, for en gevinst, og regner med ingen siger noget til det, det er for det første dumt, for det andet er det fornærmende, og for det tredje er det det direkte svineri at bilde folk ind de "vinder", mens de selv sidder og tjener kommission ind på en reklame-kampagne for et større selvskab...

Twisttmann

Is Vindkassen your company?

Visit Vindkassen