Vinduesmarkedet reviews

Vinduesmarkedet reviews

8.8

Super Handel 5 stjerner er ikke for meget

God at handle med og god forklaring på hvordan man bestiller varene

Virksomheden har trukket penge på min konto uden at levere varen

Bestilte pakningsliste i begyndelsen af december 2009. Hørte ikke noget fra virksomheden før en opringning ultimo januar 2010 (om jeg stadig var interesseret i varen - det var jeg). Har medio marts ikke modtaget varen og kan ikke få fat i firmaet: Mail adresse eksisterer ikke mere, det gør web site heller ikke og telefonen besvares af en telefonsvarer (og der reageres ikke på indtalt besked). Virksomheden er antageligvis lukket, hvilket de må have vidst var på vej ultimo januar. Derfor må det vel nærmest betragtes som tyveri at hæve mine penge uden at sende varerne.

Meget mærkeligt firma

Modtog faktura, dog ingen varer???
Pengene er heller ikke trukket. Det er da altid noget!

røvrendt af vinduesmarket

havde jeg vidst at jeg skulle få så mange problemer med vedkommende havde jeg handlet direkte ved hans forhandler, jeg siger bare sådan en røv og nu kan man ikke se hans hjemmeside mere samt ringe eller skrive til ham, tror jeg vil kontakte enten kontant eller forbrugerombudsmanden eller melde vedkommende til politiet

Bedste service på markedet.

Kender lidt til branchen idet jeg er tømrer.
Jeg bestilte 29 Mahogni elementer gennem Vinduesmarkedet, efterfølgende kontaktede Carsten mig og vi gennemgik ordren.
D. 11-10-2009 blev sidste ændringer sendt til fabrikken, jeg kunne forvente levering i starten af December.
D. 13-11-2009 kommer mine vinduer og døre, ALTSÅ EN MÅNED FØR TID, det er service.

Carsten fra Vinduesmarkedet har løbende holdt mig underrettet både pr. tlf. og pr. mail, og det har været en fornøjelse hver gang.
Jeg vil varmt anbefale Vinduesmarkedet, og ved også hvor fremtidige køb af vindue, døre og tilbehør skal købes.

Hård/blød tætningslister.

Jeg har købt 3 m tætningsliste af type hård/blød varenummer 906. Prisen er lav og ekspeditionen i top.
Alternativt skulle man købe den hos CarlF, hvor man kun kan få den i ruller af 40 m til en grov overpris.

5 stjerner for en fantastisk pris og Betjening

Har købt Velfac Vindue, hos Vinduesmarkedet, produkt,betjening og pris i top.
- Niels- en meget tilfreds kunde!

En blandet oplevelse

Jeg fik bestillt 4 vinduer i begyndelsen af juli måned. Manden der ejer virksomheden, Carsten Skov, ringede først til mig efter jeg brugt et helt andet telefon nummer, og havde ikke den bedste forklaring på hvorfor vinduerne ikke kunne leveres. Mine emails til ham havde jeg ikke fået noget svar på.

Det endte med at jeg måtte sende et rekommenderet brev til virkomheden, om at få pengene refunderet. Jeg var glad for at efter nogle få dage at kunne konstatere, at pengene var sat ind i min bankkonto.

Problemfri handel

Bestilte 12 m. tætningslister til 2 døre, idet det ikke var muligt at finde de rigtige i byggemarkedet, på Vinduesmarkedet.dk er der et stort udvalg, der var rigeligt i rullen i forhold til det bestilte og kvaliteten er i orden. Hurtig levering og udover porto til Post Danmark, var der intet gebyr af nogen art. Jeg kan helt sikkert anbefale stedet.

Hørte aldrig fra virksomheden

Bestilte 11. august noget læderpleje som var på lager. Havde 24. august ikke hørt fra dem på trods af jeg lagde besked på deres telefonsvare. Jeg sendte dem d. 24. august en høflig afbestilling, finder et andet sted. Prisen ca. den samme som i det lokale møbelhus. Gad bare ikke tage derned men nu var jeg nød til det. Samme dag lagde jeg ovenstående vurdering her på siden.
1. oktober blev jeg kontaktet af trustpilot. Virksomheden havde bedt om at få fjernet min anmeldelse da de slet ikke solgte læderprodukter og jeg derfor altså ikke skulle have hørt fra dem da jeg aldrig havde bestilt fra dem.
Jeg sendte trustpilot et link til produktet på vinduesmarkedet.dk's hjemmeside. Jeg har endvidere også kvittering for bestilling på deres side. ALDRIG HAR JEG OPLEVET SÅ DÅRLIG KUNDESERVICE OG EFTERFØLGNDE KVALMENDE FORSØG PÅ AT SKJULE DET FOR POTIENTIELLE KUNDER. YNKELIGT. Jeg har stadig aldrig selv hørt fra virksomheden.

for ringe kunde service

Indledende kontakt meget posetiv god behandling og hurtig respons. Men da vindueslister først var bestilt. Starter firmaet med at hæve pengene dagen efter trods mine vare ikke blev sendt ( ulovligt forøvrigt). Ja kontakt kan man ikke få til firmaet. Trods jeg ringer og e-mail som en gal. Han har trods sine oplyste åbningstider kun "åben" en time om aftnen ( hvor han ikke tager sin telefon).
17 dage efter jeg at han trak mine penge får jeg en pakke med mine vare. Havde godt nok købt et andet sted imellem tiden, men en order i 480érne kan man ikke klage over og returret ville jeg ikke satse på. Så min anbefaling køb andet steds.

Ingen respons

Jeg bestilte den 140809 varer hos Vinduesmarkedet, i ordrebekræftelsen stod at den forventede leveringstid ville være 5-6 dage. Da der er gået 12 dage skriver jeg en email til Vinduesmarkedet hvori jeg spørger til hvornår jeg kan forvente at modtage mine varer. Jeg skriver ligeledes, at jeg gerne vil annulere handelen hvis ikke mine varer ankommer indenfor få dage. Der kommer intet svar fra firmaet og efter et stykke tid bestiller jeg tilsvarende varer hos et andet firma. Min ærgelse er derfor stor da jeg i dag, den 100909, modtager en faktura fra Vinduesmarkedet og kan se at de har hævet penge på min konto. Jeg vil ikke anbefale andre at handle med dette firma!

Spejl

Dels var der meget lang leveringstid og jeg fik ikke besked om forventet leveringstidspunkt fra vinduesmarked før jeg rykkede for det.
Da varen skulle afhentes hos Scan-Glas kendte de ikke til min bestilling
men fik lavet et spejl på 15 minutter. Det havde jeg så ventet over 1 måned på.

Kunne være bedre

Varen ankom en dag for sent, og pakken var ikke lukket forsvarligt alle kunne åbne den, og tage hvad de havde lyst til.

ADVARSEL

Handl ikke med denne mand (Carsten Leidesdorff Skov) han er godt nok hurtig,til at hæve penge fra ens konto,men varen ser man ikke skyggen af.

Findes virksomheden?

Jeg har bestilt varer hos vinduesmarkedet.dk,

Det eneste som tilsyneladende virker er betaling, samt at man modtager en ordrebekræftigelse, herefter hører man ikke yderligere.

Fejl i "kontakt tid" på hjemmesiden. Sitet oplyser at man kan kontakte virksomeden telefonisk morgen og aften er falsk, man kan tilsyneladende jvf. en telefonsvarer alene kontakte virksomheden mellem 19 og 20 om aftenen, men der er ingen til at tage telefonen.

Betaling er tilsyneladende det eneste som virker i virksomheden, herefter hører man ikke videre, hvorfor jeg hermed skal advare andre kunder om forholdet, iden de entrerer med virksomheden.

Nu venter jeg spændt på om virksomheden vil tilbageføre min betaling, eller om vi skal hen over et længerevarende sagsforløb

Yderligere oplysninger vedr. min anmeldelse gives gerne - jeg kan kontaktes på bsa@katrinevej.dk

Hurtig levering og god telefonservice

Helt igennem god handel lige fra indledende spørgsmål til levering. Varen blev sendt lynhurtigt og svarede helt til forventningerne. Kan helt klart anbefales.

Kompetent og hurtig service

Jeg fandt Vinduesmarkedet som billigste leverandør på nettet. Jeg mailede nogle spørgsmål, og fik svar efter få timer.

Jeg fandt deres kundeservice både venlig og hurtig, men vigtigst af alt meget kompetent.

Ingen varer og pengene e væk!

Advarsel! Det firma er rent fusk.
Efter at have ventet på 6 termoruder i 2 måneder, og hørt på Vinduesmarkedets mange gode historier, lovede firmaet mig at betale mine penge tilbage ( dem fik firmaet hurtigt trukket, trods handelsbetingelserne siger noget andet). Nu står jeg uden penge og ruder, og må sansynligvis køre forbi og besøge firmaet, for at få pengene.
thomas found this review useful
VinduesMarkedet.dk

Reply from VinduesMarkedet.dk

Denne bedømmelse er ikke helt sandfærdig!
For det første har kunden fået leveret de bestilte ruder og desuden er hele købesummen blevet tilbagebetalt som kompensation for den lange leveringstid.
Carsten Skov, ejer af VinduesMarkedet.dk

VinduesMarkedet.dk Details

VinduesMarkedet.dk sælger vinduer & døre og alle mulige reservedele; fx. løse hængsler, termoruder samt tætningslister i metermål.

Visit Vinduesmarkedet

Call us on: 7244 9900