Ving reviews

Rating distribution

Reviews

About

Lurar kunder

Resan i sin helhet var ok. Dock blev vi lurade på bussen från flygplatsen till att boka båtresa via reseledaren på bussen och han påstod att denna resa enbart gick att boka genom Ving. Vi fick sedan reda på att flera andra lokala försäljare erbjöd exakt samma resa för en tredjedel av det pris vi betalade till Ving. Själva båtresan påminde om en klassresa och vi spenderade 4 timmar på buss för att komma till båten, något vi inte blivit informerade om...
Fult sätt att lura kunder till att betala överpris, rekommenderar att folk bokar resor på plats på resemålet istället för via Ving.

supporten suger

behövde hjälp av chatten de svarade först och konversationen började bra sen lämna de chatten bara

Nöjd kund

Har rest med Ving flest gånger, då jag tycker dem ger bäst service både innan, under och efter resan. Med de bästa reseledarna på destinationerna, och 5Kg mer i tillåten bagagevikt än Fritidsresor, till Thailand. Jag har aldrig haft problem med Ving, men däremot Fritidsresor, Apollo och Ticket (som förmedlar de största resebolagens utbud).
trustpilot stars

Åk med någon annan än Ving

Bokade direktflight hem från Phuket vilket blev en mellanlandning i Sharjah. Löfte om att planet skulle gå i tid bröts men en kraftig försening till följd. Ving gör ingenting utan bara hänvisar till Thomas Cook. Ving saknar helt kundfokus. Bryr sig inte om resenären utan endast om att helheten ska fungera. Sedan om det blir några timmar ett dygn eller dagar försenat spelar dem inte någon roll. Varför bry sig om en kund?
Nej vill du resa smidigt med trygghet om något skulle ske. Välj någon annan än Ving.

Mikael
Besviken Ving resenär

Tjae...

Åkt med Ving. Väljer Fritidsresor nästa gång..

Rest med Ving

till Mallorca, Cypern och Rhodos. Bra hotell med trevlig personal. Vid välkomst mötena fokuseras det tyvärr lite för mkt på biluthyrning och omgivningar långt bort i stället för intressanta omgivningar kring hotellet. Vi tycker om att utforska området till fots och med buss, men det är knappt någon info alls om omgivningen eller hur man tar sig runt kommunalt.

Stjerneferie

Har rejst med Ving til Thailand, supersrvice hele vejen igennem. God info og hjælp til at finde lækkert hotel til 9, i alle aldre.

Is Ving your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Ving Details

About this company

Boka dina resor hos Ving - bäst i klassen på miljö! Vi har charter, flexibla paketresor eller flyg, hotell och hyrbil för dig som vill resa på egen hand. Ving - bo bättre!

Visit Ving

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.