Vinhuset Topwine reviews

Vinhuset Topwine reviews

7.0

Altid en super professionel behandling.

Vi første bekendtskab med Vinhuset Top-Wine er nogle år gammel.
Det var Brian vi havde på besøg.
En helt igennem og meget, meget professionel vin smagning, og yderst kyndig vejledning.
Til denne smagning var der nogle varer der udeblev fra leverandøren, men vi fik nogle erstatnings flasker der absolut ikke bare dårligere end dem vi havde bestilt.

Efterfølgende har jeg har arrangeret endnu en smagning, der foregik i forbindelse med mit arbejde.
Igen var det Brian der kyndigt fortalte.

Jeg har også nogle gange besøgt firmaet på deres adresse og købt nogle kasser vin, der er aldrig noget at klage over.
Jan er altid til at få fat i, og kyndig omkring det han sælger.

Uforskammet

Havde bestilt en privat vinsmagning. Konsulenten virkede uinteresseret og arrogant. Under en rygepause fornærmede han en af deltagerne. Han spurgte om hvordan hun kunne tillade sig at deltage i arrangementet når hun alligevel ikke havde penge til at købe noget for.

Jeg klagede efterfølgende over behandlingen til firmaet og fik da også svar fra konsulenten ...... Han indrømmer at have sagt det, men vil ikke undskylde, fordi det vil han ikke nedværdige sig til :-(

Heldigvis glemte han da sin proptrækker, den har vi foræret til kvinden som ingen penge havde :-)

"
vinhuset-topwine.dk

Reply from vinhuset-topwine.dk

Det var så undertegnede der havde denne vinsmagning hos René I. Petersen og ligesom jer (der læser Ivans anmeldelse af vinsmagningen) var jeg dybt rystet da jeg (dagen efter vinsmagningen)fik hans mail og hans version af en ellers (efter min mening)hyggelig aften. En sag skal jo altid høres fra mere end én side, så her er min forklaring: Under en rygepause på terrassen nævner én af Ivans kvindelige gæster, at hun ingen penge har til at købe vin for, hvortil jeg svarer at det da er OK - men samtidigt forklarer jeg hende at jeg da er glad for, at det ikke er alle gæster der har det sådan, idet vores koncept med disse vinsmagninger hurtigt ville få en ende, idet det jo var salget til de deltagende gæster der bærer hele økonomien i konceptet. Jeg forklarer hende også,at man som køber af en sådan vinsmagning, med brug af sin sunde fornuft burde kunne se, at det ellers ikke ville kunne hænge sammen, idet vinsmagningen med smagning af 11 vine for 8 personer kun koster kr. 279,00 i alt. Det er hvad der bliver sagt omkring at hun ingen penge havde til at købe vin for. Mine kommentarer til hendes udtalelser var på ingen måde ment som en fornærmelse og (efter min mening) heller ikke en uforskammet forklaring på hendes mening - men derimod de kolde facts omkring disse vinsmagninger. Ivan I. Petersen nævner at jeg virkede uinteresseret og arrogant, han skriver sågar i mailen direkte til undertegnede og virksomheden også at jeg virkede overlegen. Til disse påstande har jeg kun én forklaring, nemlig at hvis dette var tilfældet, så skyldes det kun, at jeg kort forinden havde fået foretaget to kræftoperationer og kun havde sagt ja til denne vinsmagning, idet en kollega i firmaet var kommet til at skrive en forkert dato på René I. Petersens vinsmagning og derfor ikke kunne overholde denne. Jeg tog den ind i 11. time, så René I. Petersen ikke skulle sidde denne aften med 7 gæster og ingen vinkonsulent. Det var således min første vinsmagning efter operationen, så det kan godt være, at jeg virkede nervøs og spændt på om jeg kunne holde til aftenen. Anden forklaring kan jeg ikke give, for folk der kender mig ved, at det at være uinteresseret, arrogant og overlegen bestemt ikke ligner mig. En lang (men nødvendig) forklaring på en vinsmagning i Rødekro som (efter min mening) gik godt, men endte skidt. Jeg kan dog trøste læserne med, at vi i firmaet hver dag har mange vinsmagninger som både bringer lykke og glæde og beskyldningerne her er et enkeltstående tilfælde, som jeg kun kan beklage er blevet opfattet som det er. Med venlig hilsen Jerry E. Zentio, Salgschef hos Top Wine ApS

vinhuset-topwine.dk Details

Visit Vinhuset Topwine