Vinklubben VinoVenue reviews

Vinklubben VinoVenue reviews

9.3

nemt at bestille, altid levering som ønsket, rigtig gode vine

Særdeles god og ordentlig vin fra varierende udvalgte vinområder

Du kan med sindsro melde dig ind i vinklubben. Du får hvert kvartal tilbudt en smagekasse med vin fra varierende områder, sidst fra Italien - Piemonte. Der er ingen købetvang, og du kan altid supplere via hjemmesiden, hvis du bl.a. ønsker at købe vin af samme slags eller fra tidligere smagekasser.
Jeg har kun oplevet, at vinen leveres til den lovede tid.
Jeg synes iøvrigt, der er en meget tilfredsstillende sammenhæng mellem kvartalstilbud, vinens kvalitet og prisen.

VinoVenue absolut et medlemsskab værd.

Jeg er netop blevet medlem af Vinklubben VinoVenue. Grunden til at jeg valgte netop denne vinklub var ideen med en smagekasse med 6 forskellige vine fra et bestemt vinområde. Smagekassen tilbydes hver tredie måned til en absolut overkommelig pris - og der er ikke nogen købetvang.

Levering af vinkassen har indtil videre fungeret udpåklaligeligt.

Noget som jeg samtidig vil fremhæve er det temablad der følger med hver smagekasse - et blad som beskriver netop dette vinområde.. Virkelig godt.
Jeg kan anbefale VinoVenue

Holder hvad de lover

Har modtaget adskillige leverancer fra VinoVenue. Produkt, logistik og det samlede indtryk har altid været i orden.

Seriøs og inspirerende vinklub

Venlig og hurtig service ved henvendelser og spørgsmål. Super spændende blad som følger med vinene fra de enkelte områder. Lækre vine. Super at man skal tilkøbe kasserne i stedet for at afmelde som ved typiske abonnementer af denne slags.

super vine til attraktive priser - leveret til tiden

overskriften siger det hele

En god, troværdig virksomhed, der satser på kvalitet - gennemsigtighed og stabiitet i leverancen er et yderligere kendemærke.

Jeg an kun udtrykke tilfredshed med virksomheden, der giver interessante og gode tilbud i vin fra forskellige områder.
Derudover er kontakten mellem virksomhed og kunde optimal, det er bl.a. let at skaffe sig forbindelse til foretagendet telefonisk.
Ligeledes er smagekasserne ikke påtvunget, men fremstår som tilvalg - det giver et rimeligt forholdt mellem leverandør og aftager.
Serviceniveauet er sjældent højt !

Slå til nu.........!!!! :-)

Fantastisk vinklub...også for folk der IKKE er vin-nørder...især den letforståelige information der altid sendes med vinen + et godt og oplysende blad.

Altid spændende at modtage en kasse vin

Leveringen ag smagekasser går problemfrit, og vinene er som regel rigtig gode. Det med hvad der er godt, er jo også en smag sag indenfor vine.

God vin lige til døren

Alt fungerer perfekt. Gode vine til rimelige priser, levering som aftalt.
Kan kort sagt anbefales

smagsbeskrivelserne passer i høj grad til min oplevelse af vinene

VinoVenue er blevet min hovedleverandør af vine, både til hverdag og fest fordi de er hjælpsomme, gode til at finde en løsning mht. transport og flaske med Propsmag.

Som altid - intet at udsætte

Alt fungerer - webside, bestilling, levering.....

Spændende sortiment, fair priser samt hurtig levering

Gennemtænkt

Masser af fin vin og det er tydeligt at den er valgt med kærlighed og omtanke.
Vin med holdning.

Inspiration, kvalitet og høj serviceoplevelse

Jeg har været medlem af Vinovenue igennem snart 8 år. Det har været en perfekt måde regelmæssigt, at blive introduceret til nye kvalitetsvine og vindistrikter og samtidig få en masse viden om den vin, jeg drikker. Helt igennem en god og berigende oplevelse.
Philip Antonakakis

Fremragende koncept

Hele konceptet er gennemtænkt og vel gennemført. Alene det gennemarbejdede magasin er klasser over hvad andre kan præstere og det lykkedes næsten altid at komme med gode vine til en rimelig pris.
Det tæller også med på positivsiden at VinoVenue hele tiden forsøger bibringe nye aspekter til de mere kendte vinlande og at de heller ikke er bange for at præsentere ukendte regioner.

Super pålidelig og velfungerende

Jeg har nu haft fornøjelsen at modtage specielt smagekasser fra VinoVenue.
Vinen er ALTID leveret som lovet og på forsvarlig vis. Yderligere - når man bestiller i god tid før levering, bliver beløbet først trukket ved leveringen. Det kalder jeg altså meget reelt.
Jens Ledgaard

Upåklagelig logistik

Overskueligt vinsortiment med gode beskrivelser og i et prislag, der ikke er afskrækkende.

En vinhandel som skiller sig positivt ud fra mængden

Her et kvalitet, oplevelser og integritet mere end volume og slagtilbud. Fornemmelsen af at kende et "hemmeligt sted"

Svingende kvalitet

Vi har købt smagskasser, hvor kvaliteten har levet op til prisen, men også modtaget vin, som ikke gør det. Derfor lidt irritation, for så kan man ligesågodt gå op i Brugsen og finde nogle gode tilbud.
VINOVENUE ApS

Reply from VINOVENUE ApS

Kære Bettina Olofsson.

Jeg er ked at høre, at du ikke er tilfreds med kvaliteten af vores vine.

Om det er et spørgsmål om forventningerne til dem, kan jeg ikke svare på, men vi står 100% inde for kvaliteten af den enkelte vin i forhold til prisen.

Derfor er du altid velkommen til at kontakte os, hvis du har en dårlig oplevelse med en vin.

Venligst
Kasper Endrup
Vinklubben VinoVenue

Vinklubben VinoVenue

Oplev verden med et glas vin i hånden

Hver 3. måned udsender vi en smagekasse med 6 forskellige vine fra et nyt distrikt i verden. Sammen med smagekassen får du et flot magasin, som fortæller om det enkelte distrikts historiske og kulturelle baggrund, og om hvordan vinene bliver til.

Hvad koster det?

Hver smagekasse koster 549 kr + fragt 50 kr. Selve medlemskabet er gratis.

Ingen købetvang

Som medlem er du hverken forpligtet til at købe smagekassen eller et bestemt antal flasker.

Bliv medlem

Se mere på vinovenue.dk

Fakta om VinoVenue

VinoVenue er en dansk vinklub med mere end 6.000 medlemmer. Vi har eksisteret i 10 år. Vi administrerer Læsernes vinklub for Weekendavisen og blev Gazelle i Dagbladet Børsen i både 2009 og 2013.

Visit Vinklubben VinoVenue

Kontakt os og hør mere