Vinklubben VinoVenue reviews

Vinklubben VinoVenue reviews

9.3

Det er en knaldhammeren god vin

Jeg syntes at det er god vin som jeg har prøvet, jeg syntes bare vinen er lidt for dyr

Uimodståelig

Jeg kan kun anbefale dig at blive medlem.
Du bliver tilbudt fantastiske spændende vine og til hver smagekasse medfølger et indbydende magasin, der fortæller om netop det område vinen kommer fra. Vi har selv benyttet os af informationerne i artiklerne, når vi har været ude at rejse og opsøgt spændende steder.

fint standard koncept.

Gode smagekasser og ok udvalg.

Gode oplevelser

Har købt flere smage kasser og det er virkelig gode vine. Leveringen fungere fint.

Kasserne bør beskyttes når der er udsigt til regnvejr

Vi vågnede op til sjaskvåde vinkasser- Kasserne bør beskyttes når der er udsigt til regnvejr selvom det ikke regner på afleverings tidspunktet.
VINOVENUE ApS

Reply from VINOVENUE ApS

Kære 'Kunde'.

Jeg kan kun give dig ret - det er SÅ irriterende at modtage en vare i den stand. Jeg tager problemet op med vores fragtfirma, som er dem, der står for udbringningen af vores varer.

Oplever du på nogen måde at indholdet i kasserne ikke kan bruges, skal du kontakte mig øjeblikkeligt - så sørger jeg for, at vi ombytter til nye flasker.

Venligst
Kasper Endrup
Vinklubben VinoVenue

Alle vine er rigtig gode.

Jeg kan anbefale dig at købe dine vine hos Vino Venue. Du vil aldrig blive skuffet.

ambiøs og god betjening

de er ambiøse og gode til at finde nogle gode vine og fortæller godt om det land de finder vinene i. Det er vine til forskellige priser fra ca 50 til 150kr så alle kan være med de billige er også nogle gode vine.

Varieret udvalg

dejligt varieret udvalg fra hele kloden

God inspiration, smagsmæssigt og geografisk!

Synes det er god inspiration og information om mangfoldigheden i verden også i vinverdenen. Spændende og interessant at kommer omkring i verden geografisk, med vin som inspirations guide.

Førsteklasses

Absolut noget jeg synes du skal prøve

Fantastiske vine - fordelagtige priser

Ved hver levering, hvad enten det er smagekasser eller specielt bestilte vine, bliver vi positivt overraskede over vinenes super høje kvalitet. VinoVinue er et sikkert valg når vinreolen skal fyldes.

Kun gode oplevelser - Ingen skuffelser

Nemt og bekvemt og meget høj kvalitet af varer. Man bestiller når man har lyst og behov. Skål og tak.

Alt har fungeret perfekt

Jeg kan kun anbefale VinoVenue, alt er let tilgængeligt og leveringerne leveres som forudsagt. Jeg har aldrig været ude for, at det ikke har fungeret som det skulle.

fin start i klubben.

jeg er spritny kunde og har derfor kun smagt en enkelt af de 6 modtagne portugisere.
den var jeg godt tilfreds med og jeg håber og tror på, at jeg osse vil nyde de resterende 5.

Vinvinder

Det er fedt at blive præsenteret for nye, spændende vine på en måde, der føles engageret og personlig.

Value for money

Et fremragende koncept som "tvinger" medlemmerne til et prøve noget nyt.
Når det samtidig drejer sig om kvalitets-vine, som er til at betale, så er det helt OK at blive "påtunget" nogle nye vine.

det perfekte sted for vinelskere !!

VinoVenue er meget nemt at anvende til at nyde god vin fra hele verden.

Dejlige vine og pålidelig levering

Har nu modtaget 4 smagekasser, smag og behag jo er forskellig. Holdt meget af østrigske vine og franske bordeaux vine og har bestilt ekstra af begge. Vinen er blevet leveret som lovet pakket ind i plastik hvis det regnede. Stor tilfredshed her i huset

Kan ikke gøres bedre

Særdeles fair forretningskoncept alt leveres som bestilt og til tiden. Spændende at prøve så mange ukendte vine.

altid kommet om aftenen med vinen med et smil

Kar kun købt vin fra Spanien som har været super

Vinklubben VinoVenue

Oplev verden med et glas vin i hånden

Hver 3. måned udsender vi en smagekasse med 6 forskellige vine fra et nyt distrikt i verden. Sammen med smagekassen får du et flot magasin, som fortæller om det enkelte distrikts historiske og kulturelle baggrund, og om hvordan vinene bliver til.

Hvad koster det?

Hver smagekasse koster 549 kr + fragt 50 kr. Selve medlemskabet er gratis.

Ingen købetvang

Som medlem er du hverken forpligtet til at købe smagekassen eller et bestemt antal flasker.

Bliv medlem

Se mere på vinovenue.dk

Fakta om VinoVenue

VinoVenue er en dansk vinklub med mere end 6.000 medlemmer. Vi har eksisteret i 10 år. Vi administrerer Læsernes vinklub for Weekendavisen og blev Gazelle i Dagbladet Børsen i både 2009 og 2013.

Visit Vinklubben VinoVenue

Kontakt os og hør mere