Vintage-kompagniet reviews

Vintage-kompagniet reviews

9.2

Godt udvalg og super service

Super butik med stort udvalg og god service.

Hurtig levering - skøn butik

Virkelig skøn butik med så mange flotte ting. Hurtig med levering. Absolut ikke sidste gang jeg handler der.

Yndlingswebshop. :-)

Jeg elsker vintage-kompagniet.dk, de har så mange skønne sager. Jeg kan bruge flere timer på at kigge på hjemmeside. :-)

Servicen er helt i top og leveringen hurtig. Total yndlingswebshop. :-)

Hurtig ekspedition

Jeg er meget imponeret over den hurtige ekspedition. Mine pakker kom få timer efter, jeg havde bestilt dem! Virkelig lækkert, og rigtig fine sager i har!
Kan klart anbefales, og jeg kigger helt klart forbi shoppen igen.

Fin handel

Bestilte et lækkert lammeskind, som ankom 2 dage senere. Stort udvalg og fine priser, kan absolut anbefales!

Utrolig godt <3 <3 <3

Skønt butik, men masser af lækre varer - vil have alt!
Der er en anden gang jeg handler herinde -Lynhurtigt forsendelse. Varerne er pakket mega smukt og forsvarligt ind, og der var en lille lækker overraskelse med i pakken. Så det er som juleaften hver gang :)
Har sendt nogle varer retur, har bestilt forkerte str, fik penge 2! DAGE EFTER på min konto - det er ikke så tit man kan opleve sådan noget.
Kan varmt anbefale Vintage Kompagniet - vil komme tilbage igen :)
Og tillykke med fødselsdag!

hurtigt.

En fed butik med rigtigt mange fine ting, og som et extra plus er de meget hurtige til at sende det man bestiller og tilmed er det pakket fint og sikkert ind. Ikke sidste gang jeg handler her.

Dejlig butik

Så skøn lille shop, lige sådan en jeg selv drømmer om at drive. Vil i sælge. ;-) Kommer nok tilbage og handler igen en anden gang. :-)

Fantastiske produkter

Hvis man er til franske sæber uden unødvendige tilsætningsstoffer, kan Vintage-Kompaniets Marius Fabre-produkter varmt anbefales. Fortræffelig betjening - kun ros herfra.

Servicen er i top!

Vintage-kompagniet er en kanon god webshop med en sød ejer bag. Jeg kan kun anbefale at handle der! Det går hurtigt og servicen er i top hele vejen igennem :-).
Tak for god service Tina! :-)

Helt fantastisk service

Rigtig god service, hurtig levering, bestilte i går, lørdagaften, modtog idag, søndag eftermiddag! Vil varmt anbefale vintage-ko​mpagniet!

God service, hurtig levering!

Bestilte nogle varer på deres hjemmeside og har modtaget dem få dage senere. Varerne er pakket smukt og forsvarligt ind, og der var en lille lækker overraskelse med i pakken. Kan varmt anbefale Vintage Kompagniet :-)

Fin webbutik - hurtig service - men

Igen står jeg med en aflevering fra Vintage-kompagniet hvor der mangler noget. Det blev så tredie gang det skete. Jeg ville ønske at de afstemte faktura og de nedpakkede varer inden de kører ud med dem.

Fantastisk!

Jeg har fået min første pakke fra vintag-kompagniet og sikke en oplevelse!
Mine ting var så smukt pakket ind og jeg fik lidt lækkerier med også!
Rigtig hurtig levering, desuden billigt i hovedstadsområdet!
Her handler jeg gerne igen.

Super service og sikker handel.

Altid hurtig tilbagemelding, og som oftest har du varen dagen efter.

Super service og fantastiske franske varer

Er du vild med den franske landstil, så er det her du skal handle. Et stort udvalg af skønne varer

Rigtig fin service

Jeg skulle have flere stk af et produkt end de havde på lager. Jeg mailede dem, fik hurtigt svar og fik varene hurtigt trods advarsel om at der kunne gå noget tid. Flot hjemmeside, fine produkter og flot indpakning. Top godt herfra.

Fabelagtig god service

Vintage-kompagniet.dk er en webbutik vi vender tilbage til nærmest ugentligt. De har mange fine ting, og en helt usædvanlig god service.

Vi er og forbliver trofaste kunder her :-)

Super webshop

De har nogle gode initiativer på aftenarrangementer m.m.

Jeg har flere gange handlet hos vintage-kompagniet og det er god og hurtig service.

Et minus er at det er ret dyr fragt, men tingene er store og oddsize, det er grunden, men ellers er alting godt på denne side. De har lækre møbler og andre gode ting.

Super webshop

Fantastisk sted at handle. Super flotte varer og leveringstiden er noget af det hurtigste, jeg endnu har oplevet. Vender helt sikkert tilbage igen.

Vintage-Kompagniet Details

Brugskunst & loppefund - se det store udvalg i interiør og livsstil til din bolig.

Visit Vintage-kompagniet

We live here: Arnager Alle 7