Vip Shops reviews

Vip Shops reviews

5.9

Retter sig ikke efter Forbrugerstyrelsen

Købte en fladskærm ved dem for 3 år siden nu. Den gik i stykker ca. hvert halve år med den samme fejl, og efter tredje gang den gik i stykker ville jeg ophæve handlen. Det ville vip-shops dog ikke gå med til. De tilbød en ny (dårlig) skærm eller cirka 60% af købssummen retur, da det jo var en gammel skærm. Men sådan fungerer købeloven ikke, så jeg indklagede dem til Forbrugerstyrelsen.
Efter en masse skriverier frem og tilbage og med inddragelse af sagkyndig, endte det med at jeg fik medhold, men det ville vip-shops ikke acceptere. Først ville de have at sagen skulle gå om, men da de ikke havde noget nyt til sagen, blev det afvist af Forbrugestyrelsen. Senest har de proklameret at de vil henvende sig til den fungerende minister for Forbrugerstyrelsen og skabe en forbrugerdebat omkring sagen. Og jeg har stadig ikke fået mine penge.
For din egen skyld, find et andet sted at handle.

2012.04.09: Som afslutning på sagen kan jeg tilføje at jeg til sidst fik mine penge tilbage, men ikke uden først at have kørt et civilt søgsmål i retten, hvor jeg fik medhold. Som en ekstra bonus måtte jeg også i fogedretten to gange, før han ville slippe pengene. Så alt i alt en masse bøvl for at få min ret. Var det besværet værd? Ja. Ville jeg gøre det igen? Ja. Forhandlere der ikke respekterer kundernes rettigheder skal ned med nakken :-)

Jeg kan berolige samtlige læsere med at vip-shops.dk ikke længere er en aktiv butik, så der er ingen risiko for at blive bondefanget af ham længere.

Fik varen

Jeg bestilte et bil-batteri torsdag eftermiddag og fik det leveret mandag.

Ingen levering overhovedet!

Bestilte en vare, som af hjemmesiden, fremgik at være på lager. Senere på dagen modtog jeg en mail om, at varen pludselig var blevet udsolgt og derfor ikke kunne leveres. Ordren blev annulleret.
Jeg lægger aldrig en ordre hos dem mere! De har åbenbart ikke styr på, hvad de har på lager.

Jeg bestilte en varer. Jeg fik en ordrebekræftelse men hørte aldrig mere. Det er nu en måned siden, selvom de skrev at varerne var på lager. I det mindste har de ikke trukket pengene.

Is Vip Shops your company?

Vip Shops Details

Vip-Shops.dk markedsfører TV-DVD-HiFi-Foto-mobil-GPS-IT-Hvidevarer-Startbatterier-El-artikler-Musik-Film-Spil-EDB- Netbooks og Tilbehør. vip-shops.dk det største net indkøbscenter med stort udvalg i mærkevarer til små priser og gratis fragt i Danmark

Visit Vip Shops