VIPdaters.dk reviews

VIPdaters.dk reviews

4.2

KÆMPEFUSK

Prøvede Jer i oktober 2013.
Tergnede mig kun for 1 måned.
Nu har I så hævet 199 pr 1/4 2104
Hvad f..... bilder I Jer ind.
Der står også mit abb udløb oktober 2013, så er jo kriminelt hvad I laver
Pengene skal sættes tilbage senest nu mandag, eller anmeldes I straks.
Lissi Lyhne
I er da vanvittige
Jeg prøvede en måned i oktober som sagt
Se her

Ordrenummer: 175483
Abonnementsperiode: 30 dage (fornyes automatisk)
Abonnement: Kr. 199,00
Indeværende betalingsperiode:
Start: 01.04.2014
Slut: 30.04.2014
Bindingsperiode udløber: 02.10.2013

Det var 1 måned jeg prøvede og som I ser så udløb det 2.10-2013
Jeg har ikke hørt fra Jer siden og så hæver I pludselig nu igen fra min konto, uden at jeg på nogen måde har været inde at købe 1 måned mere.
Så jo er kriminelt
Jeg kan læse at samme metode har I udsat andre for også.
I har da et kæmpe problem, eller også er I bare vanvittig frække.
Mht at jeg har været inde at slette i dag.
Ja var hvilende medlem, så selvfølgelig sletter jeg mig derinde, når I laver sådanne numre.
Som sagt igen, jeg er ikke og har ikke haft abb. hos Jer løbende, andet end sidste år i 1 måned.
Så kan kun gentage mig selv.
Indbetal mine penge mandag, ellers anmeldes I tirsdag.
Jeg og de andre kunder, der klager over samme behandling, er jo ikke dumme, men I er da for langt ude.
Lissi Lyhne

Er hermed anmeldt.

Kære Lissi.

For at opgradere en profil hos os, kræver det at du har et abonnement. Dette kan opsiges uden varsel, og er således uden bindingsperiode.

Jeg kan se at du i dag har været inde og opsige dit abonnement, hvilket betyder at dit abonnement ikke fornyes længere, og der foretages dermed heller ikke flere opkrævninger.

Et abonnement kan ikke opsiges med tilbagevirkende kraft, derfor har vi desværre ikke mulighed for at refundere dette.

At indgå abonnementsaftaler sælger og køber imellem er på ingen måde kriminelt, som du anfører. Der er en udbredt samhandelsform, dels på nettet, men også i forbindelse med køb af mobiltelefoner, avisabonnementer osv. osv.

Når du indgår en handel - det gælder også på nettet - så er det altid en god idé at sætte sig grundigt ind i, hvilke betingelser der er forbundet med dette. Vores brugerbetingelser fremgår af vores hjemmeside, og disse har du godkendt og accepteret både i forbindelse med oprettelsen af din profil og i forbindelse med den efterfølgende opgradering af samme.

Fusk

Jeg havde betalt abonnement på en måned, for at se om det var noget for mig. Herefter har de trukket penge for en ekstra måned uden min tilladelse og uden at give mig en opgradering. Og da jeg henvende mig til Kundeservice fik jeg bare et standard svar. Så det er ren fusk.

Hilsen
Tina
Profil : curvygirl

Hej Tina.

Et abonnement løber fra måned til måned, men kan opsiges på et hvilket som helst tidspunkt. Det er dét, der er meningen med et abonnement. Jeg er ked af at du ikke har været opmærksom på dette.

Dit abonnement er nu opsagt på baggrund af din anmeldelse til Trustpilot, sådan at der ikke sker yderligere fornyelser.

Læs gerne om disse abonnementsbetingelser i vores brugerbetingelser.

Kundecenter

Et fusker sted, et stort scam, hold jer laaangt væk..

Så snart din profil er oprettet bliver du overhældt med beskeder fra interesserede, Men som kun læses hvis du tilmelder dig.. Nå så det er gjort, da stopper festen, der sker absolut intet og alle beskederne viser sig at være autogenerede, afsenderne selv kender dem slet ikke..
Når man således oplever at være taget med bukserne nede, opdager det hele er FUSK og afmelder, ja så bliver de sgu ovenikøbet ved at hæve månedsabonnement på ens konto..
Jeg har skrevet og gjort opmærksom på FEJLEN!!, men ingen svar
Der er åbenbart kun den hårde vej, som starter med en anmodning til Nets om at lukke fusker shoppen.

Reply from VIPdaters.dk

Tak for dit indlæg, omend vi selvfølgelig er kede af din tilgang, og den måde du føler du har oplevet vores side på.

Det er ikke muligt, ud fra dit indlæg, at se, hvilken profil det drejer sig om, men hvis du mener at vi har begået fejl bør du henvende dig til vores kundecenter på kundecenter@vipdaters.dk.

Med hensyn til de beskeder du omtaler, er der formentlig tale om vores automatiske VIP-match funktion, som for de fleste brugere er en god icebreaker, som gør det muligt at komme hurtigt i kontakt med hinanden.

VIPdaters' VIP-match funktion står beskrevet i vores brugerbetingelser, i den velkomstmail en bruger modtager når han eller hun har oprettet sin profil, under fanen "VIP-match" når brugeren er logget på sin profil samt i de beskeder brugeren modtager, når han eller hun er blevet matchet via denne funktion. Her gøres der også opmærksom på at brugeren kan fravælge VIP-match funktionen under sine indstillinger.

Vi beklager at du ikke har været opmærksom på dette.

Når du opgrader din profil hos os, sker det på abonnements-basis, hvilket også fremgår af vores brugerbetingelser. Et abonnement som kan opsiges på et hvilket som helst tidspunkt. Du bør sikre dig, at dit abonnement er opsagt korrekt, sådan at der ikke sker yderligere fornyelser sted. Skriv gerne direkte til os, så sikrer vi os en ekstra gang at dette er tilfældet.

Abonnement!!!!!

Jeg står tilbage med undren.... Jeg har opsagt mit abonnement pr. 6. oktober 2013 og opdagede så at der igen var blevet hævet fra min konto!!!!! Det virker simpelthen pisse uprofessionelt!!! Jeg har nu kontaktet deres kundeservice og afventer svar.... Og ellers må jeg overveje hvilke skridt jeg så må tage....
Har sgu aldrig oplevet noget lign. noget andet sted.... Virker som fusk!!!!!!

Den 10/11/2013 kl. 20.13 skrev Morten Kronborg:

Tak for Info.
Og go aften

søndag den 10. november 2013 skrev Kundecenter VIPdaters.dk :

Tak for din mail.

Jeg har taget et kig på dit abonnement, og den seneste opkrævning er en fejl fra vores side, idet du, som du korrekt skriver, har opsagt dit abonnement med virkning inden den dato hvor seneste opkrævning er foretaget.

Det for meget opkrævede beløb er blevet krediteret dags dato, der kan gå 1-3 hverdage inden beløb indgår på din konto.

Samtidig har jeg sikret mig at dit abonnement er korrekt slettet hos os, sådan at der ikke kan ske yderligere fornyelser eller opkrævninger.

Du kan fortsat benytte din opgraderede profil frem til 31.11.2013, dette uden beregning.

Vi beklager fejlen.

Kundecenter

Kom i lynhurtig kontakt med de profiler, som passer bedst til dig!

Med VIPdaters' VIP-match funktion, vil profiler som matcher dine søgeindstillinger, og som har valgt at få VIP-match meddelelser, automatisk modtage en hilsen fra dig.

På den måde kommer du forrest i køen, og får skabt lynhurtig kontakt til din potentielle match.

Du kan til enhver tid slette din oprettede VIP-match meddelelse, hvorefter din profil vil fungere som normalt uden denne funktion.

Hvis du som bruger ikke ønsker at modtage disse VIP-match meddelelser, kan du fravælge disse under fanen "Min profil" - "Info-niveau".

VIPdaters.dk

Hold øje med din indbetalingen.

De bliver ved med at hæve penge af kontoen selv om man har sagt den op, nu skal jeg til at have nyt dankort for at få det stoppet.
Og skriver man til dem så er det det samme svar man får, som I andre også skriver så er det en maskine som svarer.
Træls man skal bruge så meget energi på at slippe for dem.

Nyt i sagen.
Og det er et menneske som svarer på mail, super :).
Vil hermed meddele at jeg har fået mine penge retur og ændre derfor min point anmeldelse.
Og fik ligesom en anden her på siden én ekstra mdr. gratis på profilen.
Fint nok.... men lidt træls at man selv skal holde øje med det hele, men slipper nu for nyt dankort .:)

Reply from VIPdaters.dk

Hvis du har opsagt dit abonnement korrekt, vil der ikke kunne ske yderligere fornyelser af dette. Under vores brugerbetingelser fremgår det hvordan du opsiger et abonnement. Her er der et link til opsigelsessiden, det samme link er der i de auto-svar du har modtaget fra vores kundecenter, når du har henvendt dig til os.

Hvis du fortsat har problemer med at opsige dit abonnement, og hvis du har problemer med selv at slette din profil, så skriv gerne til vores kundecenter, så vil vi gerne være behjælpelige med at få det gjort korrekt for dig. Husk at anføre dit brugernavn.

Tyveri

Man får masser beskeder i starten men beskederne er auto-generede. Så når man betale så kommer virkeligheden hvor ingen har rigtigt skrev til dig. Den her hedder snyderi!
Hold jer væk fra denne side.

Bedrag !

Man får HURTIGT breve, og den sjove del i det er at en del af dem næsten er fotomodeller, I mean har man været på andre sites så ved man også at hvis ikke man får det jævnligt andre steder, så sker det næppe på magisk vis her heller...

Har IKKE betalt selvom der ligger 4 breve fra folk der virker spændende nok, som andre har jeg været nysgerrig nok, men tænkte jeg ville tjekke trustpilot først.

Er en lignende side derude, kan desværre ikke huske navn som gør brug af samme metode, alskens breve og interesse bliver udvist til dig, men lige lidt er rent faktisk realitet.

Som jeg ser det så der tale om fiktive profiler, samt en DEL af dem som har rost dem til skyerne her på trustpilot er personer fra VIPdaters.dk selv.

Hold jer væk og opsøg andre sites, der findes VÆSENTLIGT bedre alternativer.
Alt det denne side gør brug af er at få folk til at betale for x antal måneder... de er de eneste der griner på vej i banken !

Kundecenter

For spørgsmål gør det nemt at se om man har samme interesser

Rigtig mange gode "for-spørgsmål" om alt fra indkomst, politisk ståsted til hobbyer. Det gør at man ikke spilder tiden og allerede kan få en god føling af personen før man skriver til dem. God funktion!

Reply from VIPdaters.dk

Tak for din anmeldelse. Det glæder os meget at du har haft en god oplevelse af vores tjenester.

Kundecenter

Blokeringsknap gør det nemt at forblive hemmelig for bekendte

Jeg faldt over en kollegas profil på vipdaters, jeg ønskede ikke at min kollega skulle se at jeg prøvede lykken på nettet og blev straks flov. Vipdaters blokering knap gjorde det nemt for mig ikke at skulle tænke videre over dette. Rigtig rart at man kan bevare sit privatliv, jeg har brugt den flere gange efterfølgende.

Kundecenter

Lokale søgninger gør det SUPER nemt

Muligheden for at søge lokalt efter din eneste ene gør det nemt og problemfrit at finde en kæreste i nærheden af dig selv. Det synes jeg er super rart, så kan jeg sorterer dem fra som bor helt ovre i København! Der er sgu langt ;-)
Tak for en fin og overskuelig side. Jeg håber at finde drømmeprinsessen herinde.. Tihi!
Julian found this review useful

Kundecenter

Det er så sindsygt nemt og simpelt

Nem og ligetil side.
Jeg fandt kærligheden og fik en god service!
Tilmeld dig abonnement og få automatiske forslag på matches, rigtig dejligt.

God respons

Det er gratis at oprette en profil og se sig omkring. Hvis du kan lide hvad du ser, er du velkommen til at opgradere dit medlemskab for at få adgang til alle funktioner.

Svindel

Læg mærke til, at de på denne side (trustpilot) som giver gode point kun har en anmeldelse... Mener ikke disse anmeldelser står mål med virkeligheden.

DETTE ER BONDEFANGERI, OG DU ADVARES.....!!!!!

Benyt ikke denne virksomhed. De får dig ind i kundekredsen med mailbeskeder om beskeder til dig fra interesserede.... Men disse beskeder er ikke personlige beskeder til dig. Du melder dig så ind, for at læse beskederne (kan ikke uden abonnement) og finder ud af, at det ikke er personlige mails til dig.

Nå, nu står jeg også med en anmeldelse...Men måtte bare lige advare, jeg skriver normalt ikke på trustpilot eller lign.

Snyder

Være meget opmærksom, på hvad der står, ved deres vilkår og bettingelser inden man betaler abboment.
Jeg er blevet snydt på samme måde, som alle andre.
Men det er ikke ulovligt, det de gøre.
Gid, det var, så jeg kan få mine penge tilbage.

svindel

Hoppede på limpinden , trods sund skepsis .
Modtog breve i indbakken , og nysgerrigheden overmandede mig .Disse breve var bare profilbeskrivelser ,og ikke personlige breve alligevel .
Det er var netop det min skepsis gik ud på , og kan kun klandre mig selv for at hoppe på dette simple svindelnummer .
Nu er der bare at vente på at se om de trækker mig for mere end berettiget , hvilket ikke vil komme som en overraskelse .
Kan indtil videre kun advare kraftigt om dette site

status pr 28/4 :
Rettede henvendelse tidligere til kundeservice og klagede over deres fremgangsmåde med henblik på et få folk til at blive betalende medlem .
De mente at jeg havde overset dette i deres betingelser , og at det tydeligt fremgår af de mails man modtager at det er Vip matches fra deres system og ikke reelle henvendelser , hvilket jeg ikke mener.

Opsagde så mit medlemskab med virkning fra D. 20/5 .
Underligt nok , så har jeg ikke haft adgang til siden siden jeg henvendte mig til deres kundeservice og jeg indrykkede denne anmeldelse , trods jeg har betalt for VIP frem til D. 20/5 .

Reply from VIPdaters.dk

Tak for din anmeldelse, om end vi er kede af at du har haft en dårlig oplevelse af vores side. De "profilbeskrivelser" du omtaler, er vores automatiske VIP-match, som for de fleste brugere er en god icebreaker, som gør det muligt at komme hurtigt i kontakt med hinanden.

Vi beklager at du ikke har været opmærksom på dette.

Omkring opsigelse af dit abonnement, så kører oprettelser og opsigelser automatisk. En bruger til enhver tid opsige sit abonnement med virkning fra udgangen af den aktuelle betalingsperode, hvorefter profilen ændres til en gratis standardprofil. En bruger kan logge på sin standardprofil så længe han eller hun ønsker, med mindre brugeren har slettet den. Hvis du mener at der er begået fejl i forbindelse med opsigelsen af dit abonnement, så foreslår jeg at du skriver til kundecenter@vipdaters.dk, så vi kan finde en løsning på det.

En dårlig dating!

Jeg opsagde mit abonement 30-1-12,
men var i banken i dag,og opdagede,
at de alligevel har trukket 199,00kr.
for februar måned.
En dårlig datingside,lige som de fleste
andre.
Peter.

Hej igen!
Jeg har en god nyhed i dag,
Vipdaters har lovet at refundere beløbet
på 199 kr.,og som undskyldning for fejlen,
beholder jeg siden måneden ud.
Alt i orden,der for har de nu fået 4 stjerner.
Hilsen Peter.
Julian found this review useful

Reply from VIPdaters.dk

Tak for din anmeldelse. Beklager at vores opkrævning krydsede din opsigelse. Tak fordi du alligevel giver os fire stjerner.

Hold jer langt væk

Jeg er desvære kommet til at melde mig til denne hjemmeside, nu er jeg 3 gange blevet trukket for et halvt år og hver gang er jeg inde og opsige mit medlemsskab. men det virker ikke så nu har jeg fået spærret mit kort

Reply from VIPdaters.dk

Tak for din anmeldelse. Vi beklager at du har oplevet problemer med at opsige dit abonnement. Det burde være enkelt og ligetil. Vi har efterfølgende ændret opsigelsesproceduren så det foregår pr. automatik, og registreres med det samme når en bruger opsiger sit abonnement.

Ekstrem Elendig!

Elendig side!...Man får overhovedet ikke hvad man betaler for og hvis man endelig er så heldig at modtage post derinde virker det bare som om det er opdigtet! Da det næsten er det samme der står i alle brevene man modtager. Et andet kæmpe stort minus er at man ikke kan slette sin profil derinde...Man kan kun deaktivere den:-(

Tak for din anmeldelse.

Det er korrekt at det på det tidspunkt du skrev anmeldelsen kun kunne deaktivere sin profil, og ikke slette den helt. Dette har vi efterfølgende ændret, sådan at profiler nu kan slettes helt af brugerne selv.

Dårlig oplevelse

Vi har desværre oprettet en profil på Vipdaters, efterfølgende kunne man går ind på andre og se deres profil.
Meget hurtig fik vi at vide der var 5 beskeder til os. Vi gik ind for at læse dem, men det kunne vi sørme ikke før der var betalt for 1 mdr. medlemsskab, det gjorde vi desværre, fik åbnet beskederne men men det var jo bare nogle andre profiler der var blevet sendt af Vipdaters, som de mener der er match, hvad det på ingen måde var, Det var ikke beskeder fra andre end Vipdaters for at fange os i nettet, havde de sendt disse beskeder og naiv som vi var blev vi bondefanget :-(
Vi har d.d. bedt om at få opsagt vores abonnement, bliver dette gjort uden problemer vil vi her på siden, bekendtgøre resultatet. Vi føler os stadig bondefanget.
I dag 7-11-11 har Vip daters trukket 179,00 2 gange, hvorfor vi har måttet lukke vores konto i banken.
d. 9-11-11 vi Har i dag fået refunderet de for meget betalt, 179,00 kr. det har kun taget 2 dg. positivt.

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager at du er blevet opkrævet for meget i forbindelse med din opsigelse, men er også glade for at du kan fortælle, at fejlen hurtigt er rettet fra vores side.

VIPdaters.dk Details

VIPdaters.dk er det sikreste valg, hvis du vil finde den eneste ene. Opret en gratis profil i dag.

Visit VIPdaters.dk

We live here: Strandvejen 100