VIPocean reviewed by

Sorø, DK

ØV! Pludselig var jeg meldt ind i et netværk for 299 kr. om måneden!!!!

Troede jeg bestilte en telefon til 5.50 kr., som jeg betalte med mit visakort. MEN telefonen kom aldrig.
Til gengæld opdagede jeg pludselig, at Vipocian hvor måned trækker 299 kr på min bankkonto for medlemskab af et netværk!!!!
Jeg måtte ringe til banken for at høre, hvad jeg betaler til. De kunne fortælle mig, at de havde haft rigtig mange henvendelser fra folk i samme situation. Deres erfaring var, at firmaet var vanskeligt at komme i kontakt med - og deres kunder havde ikke kunnet få stoppet den månedlige betaling. De rådede mig til at skifte dankort!!!! PU-Ha det er jo en større opgave. Men jeg turde ikke andet. Det lykkedes mig at komme igennem til Vipocean og gøre opmærksom på, at jeg ikke har meldt mig ind i Vipocean. Ej heller givet tilladelse til at trække et månedligt kontingent fra min bankkonto. Mange har åbenbart oplevet det samme. Jeg synes, at vi bør gøre noget. (Kontant - aviser - eller ander. Hvad siger I andre??)
    VIPocean
    TrustScore 3.4 / 10

Reply from VIPocean

Hej Lilly

De tilmeldte Dem vores site, www.vipocean.dk, hvor De meldte Dem ind i et medlemskab. De har accepteret et velkomsttilbud, hvor De fik første måneds medlemskab, som en introduktion til vores site, og en telefon for 5,50 DKK. Bemærk venligst, at medlemskabet ydes i form af et abonnement, og det har derfor fornyet sig selv, da det ikke er afmeldt inden dets udløb. Priser, abonnementsvilkår og andre relevante forbehold for medlemskabet fremgår af betingelserne, som skal accepteres under tilmeldingen.

Vi kan kontaktes på forskellige måder, og vi besvarer naturligvis alle relevante henvendelser. De kan enten ringe til os eller skrive til os på følgende måde;

Mail: info@vipocean.dk
    Tlf: 46908426

Derudover kan De også kontakte vores kundeserviceside via vipocean.dk, hvor De nede i højre hjørne kan vælge linket 'Kontakt os'. Der kan forekomme ventetid på telefonen, da der i perioder er mange som ringer på samme tid, særligt mellem kl. 9-10, og vi har desværre begrænsede ressourcer til at bemande telefonen. Skriver De til os, men får ingen besvarelse, så sikre Dem venligst, at De har benyttet rette mailadresse. Vi har en intern politik om, at alle mails bør besvares inden for 24 timer, så har De ventet et par dage, bør De kontakte os på ny, da vi i så fald ikke har modtaget henvendelsen. Bemærk dog, at i starten af ugen kan det forholde sig lidt anderledes, da vi skal have bearbejdet mails fra lørdag og søndag også.

De giver udtryk for, at De har været i kontakt med os, så jeg håber, at De har fået en tilfredsstillende behandling, men såfremt De stadig skulle have tvivlsspørgsmål eller andet, så kan jeg kun opfordre Dem til at kontakte os på ny, da vi altid har medarbejdere til at hjælpe Dem.

VIPocean Kundeservice