VIPocean reviews

VIPocean reviews

3.4

Dejligt sted

Godt sted, hvor der er alle mulige lækre arrangementer !

Meget godt

Jeg synes der var god service, og der var et godt overblik så det var til at finde rundt. Der kom også nogenlunde hurtig svar tilbage, når man sendte en mail, så det var bare iorden.

Modtog Velkomstgave

Mine erfaringer med Vipocean er tydeligvis bedre end de fleste andres. Dette skyldes nok, at jeg har læst, hvad der stod i betingelserne inden, jeg valgte at benytte mig af deres velkomsttilbud.
Jeg modtog min Ipod Shuffle efter 2 dage, så det var jeg yderst tilfreds med.
Da jeg skrev til supporten, fik jeg et hurtigt og klart svar.
Jeg blev desuden afmeldt uden problemer.
Jeg føler, at jeg er blevet behandlet godt, men deres produkt finder jeg desværre ikke interessant. Desuden er mange af brugerne på deres side gamle profiler, som ikke er slettet :)
Malene Sofie Løth found this review useful

Hej Jogge

Vi er glade for at høre, at du har sat dig ind i vores betingelser, inden du tilmeldte dig og at du er glad for din velkomstgave.

Vi svarer altid alle mails så hurtigt som muligt, og helst inden 24 timer.

Hvis du har flere spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på: info@vipocean.dk

Troværdig

Jeg har modtaget min velkomstgave efter meget kort tid, og jeg har fået svar fra support med det samme når jeg har henvendt mig.

Hej Victor

Tak for din positive kommentar. Vi prøver altid at svare alle mails inden 24 timer. Godt at høre, at du modtog din velkomstgave så hurtigt.

VIPocean Kundeservice

Har kun været medlem i kort tid, men har kun oplevet god og hurtig service.

Hej Morten

Det er vi glade for at høre.

Fangede ikke.

Jeg kan kun sige, det holdt hvad de lovet med velkomst gaven, det var helt i top, det er den alene, som får de 3 stjerner, da jeg synes site var meget kedelig, det var virkelig dødt derinde, det var max en 5-10 online og de samme, hver eneste dag man kiggede ind, det var mange rigtig mange døde profiler, som ikke har været online i en 12-18 mdr, dem jeg fandt under søgningerne.
Det er okay site, men alt alt for lidt er online eller oprettet derinde, så det ville være helt helt i hovedet for mig at være VIP derinde, når man ikke rigtig kan finde nogen at skrive med, så for mig var det ikke et sted at være, jeg tror de fleste er at finde på Facebook i stedet for pga det er gratis, men trist jeg havde større forventninger, men må indse at andre site har det hårdt pga Facebook findes og er så in i dag.

Okay godt

Jeg synes det er en god hjemmeside, hvor man hygger sig :)

Super!

Det var helt super!
Man behøver ikke tvivle på, om man modtager velkomstgaven.. Jeg modtog den hurtigt, og det hele var som det skulle være!

Hej Ziggy,
Vi er glde for at høre, at du er tilfreds med din gave og prøveabonnementet.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeservice.

Fik min velkomstgave....

Men den første jeg skrev med i kunneservice var meget flabet! Derudover var pakken allerede åben og manualen manglede! (Den var brugt)

Hej Adam

Vi er kede af at høre, at du ikke er tilfreds med kundeservice. Du er velkommen til at sende en mail til os og uddybe din oplevelse, da vi altid prøver at forbedre os i kundeservice.

Da vi tjekker alle vores produkter inden de sendes afsted, kan pakken derfor godt være åben. Dette er for at undgå, at kunden modtager et produkt, som ikke virker.

Jeg beklager, hvis manualen ikke var med i pakken.
Jeg har sendt en maunel til dig på mail.

Giver ikke det de lover

De havde en annonce med at man kunne få et HD cam, i den måned som deres prøve medlemsskab varede havde ikke lige det lovede cam på lager og da jeg ikke skulle bruge det til noget bagefter fordi jeg pt. ikke kommer nær en pc de næste 6 måneder og havde regnet med at kunne bruge det cam mens jeg rejste..
Deres side er ok, men der er mange andre sider som denne, dog er deres kunde support normalt meget hurtig til at svare bare trist at man SKAL have et aktivt medlemsskab for at kunne få sin introgave...

-- Hoved problemet er at jeg ikke har modtaget det kamera..

Hej Flemming,

Velkomstgaven tilbydes som en ekstra yddelse til abonnenterne, når de opretter sig første gang på VIPocean. Man kan selvfølgelig ikke nyde godt at medlemsskabets fordele, hvis man ikke er medlem.

Har du yderligere kommentar eller spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice; info@vipocean.dk

dårlig

fik min velkomst gave dagen efter virkede den ikk mere
og de ville ikk gøre noget ved det.. og skulle selv betale for at få den lavet det syntes jeg sq er dårlig service kan ikk anbefale dem til nogen ud over at de skal holde sig langt væk fra deres side...

Hej Tommy

Når du tilmelder dig VIPocean, opretter du et abonnement. Du har mulighed for at møde andre mennesker via din profil på vores sociale netværk. Det er dette, som du betaler for.

Velkomstgaven er et produkt, som vi tilbyder ud over medlemsskabet. En gave, som du ikke betalt for. Vi kan derfor ikke holdes ansvarlige, hvis produktet har nogen fejl, da vi ikke sælger produktet, men blot tilbyder det som en velkomstgave.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeservice; info@vipocean.dk

VIPocean Kundeservice

Hurtig service og ingen problemer

For mig virker det som om de negative anmeldelser af Vipocean primært er til folks angst for at indsendenadresse dokumentation. Man skal dog selv være opsøgende i forhold til at få oplyst hvor dokumentationen skalmsendes til og man skal logge på vipocean for at se svar fra supporten.
Følger man disse retningslinier kan man ret let få en fed gave hvilket jo er hvad de lægger op til.
Jeg har ingen kommentarer til selve tjenesten som jeg ikke brugte inden jeg meldte mig ud igen

Hej Lars Ole

Vi er glade for at se, at du har forstået vores betingelser. Vi sætter pris på din anmeldelse, og hvis du har nogle flere spørgsmål kan du skrive til kundeservice på info@vipocean.dk

Kan anbefales

Det er et godt site, hvor man kan stille uforpligtende spørgsmål for at komme i kontakt med andre. Jeg kan godt lide, at der ikke er nogen bindingsperiode og man kan nemt opsige sit abonnement når man har lyst.

Okay side

Jeg har modtaget min pakke og har husket at afmelde mig også får man ikke månedligt abbonnement hvis man bare husker at afmelde sig inden de 14 dage. har glemt det 1 gang :)
mvh Jacqueline

Meldte mig kun ind for at få den ipod

Jeg har ingen anmeldelse da jeg aldrig loggede ind på siden.

Fusket!

Fik at vide jeg kunne få en tlf for 129 kr, men var forpligtet til at være medlem en måned mere for at modtage den, dvs. skulle ialt af med 429kr!

Hej Julie.

Vi er kede af, at du har misforstået tilbuddet. Vi tilbyder vores nye kunder en velkomstgave og en måneds medlemskab til en kampagnepris. Man er velkommen til, at opsige sit abonnement når man lyster, dog skal abonnementet være aktivt, når vi sender gaven fra vores lager. Det betyder ikke, at man skal være medlem en ekstra måned.

Alternativt og sjovt

Jeg synes det fungerer rigtig godt med boksen ”forslående medlemmer” på forsiden, da man kan finde mange søde og attraktive personer den vej igennem.

De standard spørgsmål man kan sende til hinanden via beskeder fungerer også meget godt, da man så har muligheden for, at komme i kontakt med folk på en anden og lidt mere alternativ måde.

Hjemmesiden

Jeg synes de har en rigtig god og flot hjemmeside, der er nem at finde rundt på, samt det er nemt, at komme rundt fra den ene side til den anden. Det fungerer også fint, at man kan gå ind og skrive og læse forskellige artikler, der er blevet posted på hjemmesiden, hvor man også har muligheden for, at "synes godt om" eller "synes ikke godt om" funktionerne.

Dernæst synes jeg de tilbyder nogle spændende arrangementer, som man kan deltage i. Jeg kunne derfor godt tænke mig, at hører mere om nogle af disse arrangementer, men ved ikke helt hvor jeg skal henvende mig?

Hej Lars

Vi er glade for din positive tilbagemelding.

For at få mere information om vores arrangementer, skal du skrive en mail til supporten. De vil besvare dine spørgsmål vedrørende de arrangementer, som du finder interesante.

info@vipocean.dk

jo - hvorfor ikke?

Jeg oprettede min bruger på vipocean.dk i begyndelsen af Januar, da jeg blev fanget af et godt tilbud om medlemsskab og et video kamera. Til at starte med var jeg skeptisk, mest på grund af alle de dårlige anmeldelser og fordi man skal sende dokumentation. Men det endte rigtig godt. Jeg fik mit video kamera i løbet af de første 14 dage. Alt i alt er jeg godt tilfreds, trods mistilliden i begyndelsen.

Velkomstgave

Jeg modtog i går min Ipod Shuffle i farven grøn. Hele "handlen" fungerede uden nogen former for problemer og varen var hos mig inden for godt en uge.

Dernæst er jeg blevet mødt med en venlig og oplysende kundeservice via emails og telefonopkald.

Så i det hele taget er jeg godt tilfreds med den måde jeg er blevet behandlet på og selve forløbet.

VIPocean Details

VIPocean er det nye sted at være hvis du vil udvide din sociale omgangskreds og få de seje VIP oplevelser

Visit VIPocean

Write to: info@vipocean.dk