Viptel reviews

Viptel reviews

8.7

PERFEKT IP TELEFONI!!!

Vil bare gerne udbrede mine erfaringer med et telekommunikationsfirma der overgår ALT hvad jeg tidligere har erfaret med flere danske teleselskaber! Og jeg skal lige sige at jeg har erfaret lidt af hvert! (altså negativt!).

Vigtige parametre for mig er: pris, stabilitet, hurtig og klar kundeservice. Hos Viptel mener jeg prisen er overordentlig konkurrencedygtig, ekstrem høj stabilitet og en fremragende og hurtig kundeservice! Dette er sjældent i Danmark!

Har været kunde hos VIPTEL i flere år nu og har købt IP telefoni til min kone, og nu også til mine to døtre!

Tak for det VIPTEL! P. Vestergaard

Det fungerer fint, men

opsætningsvejledninger mv. er meget sparsomme. Server, brugernavn og password. Meget andet får du ikke, men de er hjælpsomme hvis der er problemer.

Rigtigt rigtig god support, flinke medarbejdere, fine priser

Rigtigt rigtig god support, professionelle medarbejdere, fine priser og yderst fair behandling til kundens fordel. Kan varmt anbefales.

Alt virker, service i top

var meget behjælplig med convertering, selv om det var besværligt

Det fungerer

Familien har haft Viptel i ca. 3 år, og alt fungerer upåklageligt. Kan bestemt anbefales.

god service

god service - hurtig til at besvare telefonopkald - hurtig til at flytte nummer - alt ser ud til at fungere proff ... mangler dog muligheden for at ringe FREE til udlandet - i stil med konkurrenten Tellio ...

Nok det bedste teleselskab på markedet

Meget stabilt og pålidelig teleselskab som kan det hele og ved meget mere om tingende end mange andre selskaber derude. Har nu været kunde ved dem i over 3 år og har absolut intet at klage over. Perfekt profesionelt og ikke mindst et Dansk selskab :)

Jeg kan kun anbefale dette teleselskab til alle der ønsker en billig, stabil og profesionel teleløsning uden bøvl og dyre regninger..

Jeg har flyttet mine numre over fra tdc fastnet hvilket gik smertefrit. Derefter har jeg fået en super service til hjælp ved fejlfinding på eget udstyr.

Hurtig support men dansk opsætning svær at finde

Har måtte flytte et par numre til Viptel, efter min forrige udbyder blev for ustabil.
Porteringen af numrene, skete i løbet af et par dage, men måtte lige have hjælp fra supporten, før begge numre blev aktive.

Bruger den anbefalede SPA112, dog skal du selv tilpasse lidt i opsætningen, før du får danske lyde og dansk vis nummer, den information ligger desværre ikke på Viptel's supportside - så der skal lige søges lidt på nettet (det trækker lidt ned).
Du kan dog bruge udstyret uden ændringer, blot du vil undvære det danske setup.

Hvis din internetudbyder tilbyder egen telefoni, skal du benytte anden SIP Port end 5060 (F.eks. 5061), ellers vil det ikke virke med Viptel.

Virker ellers udemærket, når først opsætningen er klaret.

Udemærket tilfreds

Priserne er jo rigtigt gode og nummerportering forløb præcist som den skulle. Mit fastnetnummer var registreret hos en forkert udbyder men, det tog Viptel sig af og en uge senere var jeg porteret. Jeg kan kun anbefale Viptel. De virker som om de har godt styr på det.

Perfekt nummerportering

Skiftede dags dato til Viptel IP telefoni. Bestilte nummerportering 27/2-2012
Udfyldte fuldmagt og returnerede via mail. Hurtig og præcis besvarelse af spørgsmål via mail fra support. Skulle rette 2 linier i opsætningen på min VoIP-router her til morgen og alt fungerede som forventet. Er teknikken bag VipTel, lige så stabil som Supporten lægger op til, kan jeg varmt anbefale denne udbyder.

11-05-2012
Har nu haft Viptel som IP-telefonudbyder i godt og vel 2 måneder.
Det har kørt fuldstændig stabilt. Jeg har en enkelt gang ringet til supporten vedr taksering af et opkald. Mit opkald blev besvaret inden 30 sekunder. Tilsyneladende har Viptel ingen utilfredse kunder, der ellers hurtig kan blokere en support-linie, eller fylde Trustpilot op med dårlige anmeldelser. Det har på alle måder levet op til mine forventninger!

Langsomlig flytning af nummer, herefter dog OK

Bestilte 2 nummerporteringer. Selve flytningen tog omkring 2 måneder hvilket må siges at være noget længere end forventet.

Der var lidt startproblemer hvor mit udstyr ikke arbejdede helt sammen med Viptel's. Desværre havde de ikke mulighed for at sætte debug op i deres ende så vi kunne finde ud af hvad problemet var. Det endte med at jeg måtte bruge en del tid på det.

Herefter har Viptel dog levet op til det lovede.

Lav pris og høj service

Vi har haft Viptel til fastnet telefon i næsten 2 år. Det har fungeret upåklageligt og vi har sparet rigtig mange penge i forhold til tdc.
De problemer, vi har haft, skyldes internetudbyder samt vores linksys router, der leverer både trådløst internet samt IP-telefoni.
Viptel har serviceret os med gode råd og vejledning flere gange og alle henvendelser pr mail er blevet besvaret i løbet af få timer - selv om problemet i virkeligheden ikke er Viptel, men router eller internetforbindelsen og svarene har vist sig at være yderst kompetente.

Kan godt anbefale viptel

Jeg har god erfaringer med Viptel.
Jeg sparer masser af penge hver måned med Viptel,i forhold til et TDC Abonnement.

Virker som det skal

Har flytte 2 telefonnummer til viptel, og det er gået som det skulle, alt virker fint, og de 2 gange jeg har skulle kontakt dem har jeg ikke vente lang tid, har ringet en gang max 30sek ventetid, en gang har jeg sendt en mail og 3min efter var det løst, og der lå svar på mailen med at det var fixet.

Fantastisk service, samarbedsvilje og kanon produkt

Jeg har kun erfaringer med Viptel ud fra en erhvervsmæssig synsvinkel og de kan stærkt anbefales. De er testet på Elmeg centraler og Avaya centraler som SIP provider.

Viptel.dk har service der er helt fantastisk og teknikere der har viljen til at afhjælpe problemer. Har kunder der har indmeldt problemer kl. 16 og kl. 17 var de løst.

Viptel har produkter der bare virker! Husk at prisen kun er halvt så vigtig som produktet og servicen der medfølger. Jeg vil dog indrømme at jeg ikke har sammenlignet priser, dette er bare en generel udtalelse.

Viptel ApS Details

Visit Viptel