Virk reviews

Virk reviews

Very low
2.6

Virk.dk

Virker ikke så vidt jeg kan se og forstå.
Fandt det jeg skulle bruge via deres gamle side (LG) Men stadig noget hø..

Hvis bare det kunne vælges fra

Jeg er utilfreds med deres service, jeg kan ikke bruge Chrome til at åbne med, og den digitale postkasse er helt håbløs.. det er enormt ringe at man ikke har et bedre system i DK, når vi nu skulle være så fokuserede på iværksættere...

Virk.dk virker aldrig

Jeg frygter hvert år, hvor jeg skal indsende mine årsrapporter for 2 virksomheder.... Virk.dk virker aldrig og hver gang man kontakter support, så får man en melding om, at Explorer ikke virker og jeg skal anvende Google Chrome. Så er det jo godt, at der ikke er særlig mange selvstændige der anvender Explorer....
Jeg når kun lige at indtaste nogle enkelte sætninger i årsrapporten og forsøger at ændre overskrifter til "Overskrift 2 eller 3". Vupti så bliver alt teksten på hele siden til en overskrift. :o) Pisse godt system. Så kommer vi til notes, som er yderst svære at ramme, da siden farer op og ned under forsøg på indtastning af notes.
Efter 1 times kamp med fejl og "Genindlæs siden" kommer man igennem registreringen af en årsrapport... Det burde nok have taget 5 min., men jeg havde alligevel ikke andet at lave som selvstændig...
Det er meget beklageligt, at sikkerhedssystemer som Nets accepterer, at "tilbageknappen" i Google Chrome kan anvendes uden at Virk.dk spørger efter en ny kodeindtastning. Der har nok været så mange fejl i systemet, at erhvervsdrivende indtastede deres kode op til 20 gange pr. årsrapport.
Virk.dk og Nets er ikke ligefrem de 2 instanser, som gør tingene nemmere for erhvervsdrivende i Danmark.
Jeg glæder mig til den dag, hvor Virk.dk ligefrem "Virker" og Nets stopper med at sende regninger for services jeg ikke ønsker at modtage.
Alle erhvervsdrivende i Danmark burde gøre oprør og forlange nogle andre systemer.

Det har ikke virket i over 1 uge..

Jeg bruger chrome og siden er konstant nede. Sindsygt irriterende, at arbejde med...

Oprettelse af digital postkasse til erhverv.

Der er tilsyneladende ingen hjælp at hente på virk.dk eller nets-danid.dk, hvis der opstår uventede fejl under tilmeldings processen, når man skal have opret en digital postkasse til erhverv.
Der er opstød et problem under oprettelsen af NemId, hvorefter den tilsende engangs kode ikke virker mere. Fair nok sikkerheder skal jo være iorden, men kunne de så ikke smide et link eller sende en ny automatisk med det samme.?
Nu sider vi og er tvunget til at bruge deres support løsning som, koster penge.

Utrolig umulig hjemmeside at bruge !

Det er fuldstændig umuligt at få lov til at betale moms eller andet på siden ... Det er stort set umuligt at finde ud af hvordan man logger ind !! med certifikater og nemid ... Mvh søren ( Ejer af it virksomhed )

Elektroniske fakturaer virker ikke - eller meget dårligt i Safari og Firefox.

Hvis alle nemt skal kunne sende fakturaer til det offentlige, bør der være adgang for Safari.

Tør ikke engang prøve

Skal hilse og sige fra mine iværksætter-venner, at det ikke fungerer i chrome - trods verdens udvikling, er vores mest basale "growth facilitators" i danmark (virk.dk) langt fra på samme bølgelængde:

Jeg tør ikke engang prøve af frygt for at bide min egen tunge af :-P

Virk(er) ikke

Det virker slet ikke, man kan ikke logge ind og siderne siger de er "temporary down". Simpelthen det dårligste system jeg nogensinde har prøvet.

Ukompetent interface

Jeg har aldrig set noget lignende! Jeg synes ikke jeg er dum til IT og navigering på hjemmesider (læser trods alt civilingeniør), men det her er simpelthen for indviklet og bureaukratisk! ØV!

Rodet og usikkert

Har registreret en virksomhed. Opbygningen af siden finder jeg ulogisk og rodet. Det må være muligt at få det hele samlet på en side i stedet for at man skal ind på andre offentlige sider

Is Virk your company?

Virk Details

Virksomhedernes indgang til det offentlige. Indberet din virksomheds blanketter, ansøgninger, anmodninger og tilladelser til statslige myndigheder og kommuner ét sted: På Virk.dk og spar tid til det væsentlige.

Visit Virk

We live here: Sydmarken 44 A