Virtual Manager reviews

Virtual Manager reviews

7.0

arrr

ku godt tænke mig credits

Manglende udvikling

Jeg synes Vman alt i alt er et super spil. Men det er meget sørgeligt så lidt udviklerne lytter til brugerne!

Vman.dk

Jeg har længe spillet det og kan godt anbefale det til alle der overvejer et online spil der ikke er total overdrevet.

Folk skriver til tider ret grimt men det bliver der slået okay ned på.

Sueporterne er flinke til at svare og man keder sig aldrig på siden.

Det er 100% det bedste

Det er 100% det bedste spil. Nu ved jeg hvad jeg skal den næste tid!! :)

Super!

Udmærket spil. Jeg kan især godt lide, at det er et spil, hvor man skal strukturere sit hold og ikke "bare" skal flytte rundt på mændene for at score et mål. Det giver en god fornemmelse af strategi med mange flere faktorer som fx. køb og salg af spillere mv. 5 stjerner herfra - kan anbefales.

Underholdende

Super sjovt spil, meget underholdende. Det skal helt klart prøves.
Det er nemt at finde ud af, hvilket jeg sætter stor pris på.

Tidsfordriv og underholdning.

Jeg er normalt ikke den skarpeste til spil af nogen art og egentlig heller ikke til brug af PC, da jeg tilhører en lidt ældre generation. Spillet er nemt sat op og virkelig sjovt! Hvis du sidder og keder dig i din frokostpause, så sving forbi Virtualmanager og start dit fodboldhold med det samme :-)

Skide godt

Sjovt og underholdende :)

Blevet login banned... super klub!

Hej.

Jeg er lige blevet banned, deres begrundelse er "Mistanke om overdragelse" totalt til grin!
Hvis de tror at den er blevet overdraget pga. min IP-ADRESSE har ændret sig, kan de godt tro om igen.... De fleste ved at hvis man flytter til en anden by, ændres ens
IP-Adresse!

Rent faktisk kan de IKKE Login-Banne en når de kun har en mistanke... Det skal ophøre! Kan simpelthen ikke være rigtigt!

Hej Emil

Jeg er ked af at du vælger at gå ind på Trustpilot og give os en dårlig anmeldelse inden at vi fik mulighed for at gå i dialog. Vi vil hellere end gerne i dialog med vores brugere fremfor at de står med en negativ oplevelse.

Vi to har nu været i dialog, og vi har konstateret at vi handlede korrekt ved at login banne klubben. Det er ikke tilladt at købe en allerede etableret klub. Vores brugere skal selvfølgelig alle starte på de samme vilkår.

Bårdur, Administrator
Virtual Manager

penge

de tager ens penge i spillet!!1

Hej Markus

Jeg vil opfordre dig til at oprette en supportsag med emnet "ATT Admin".

Jeg vil meget gerne gennemse spillersalget for at vurdere om der er blevet handlet korrekt. Jeg vi herefter meget gerne kommentere i denne anmeldelse - med hvad jeg finder frem til.

Det er korrekt - at vi ikke nødvendigvis accepterer at en klub sælger en spiller til en alt for høj pris. Det er en meget vigtig del af vores reglement - at spillere ikke må sælges for overpris. Hvis vi tillod dette, kunne en bruger overføre credits fra en klub til en anden - uden at vi kunne stille noget op. Og det vi ikke være rimligt. Alle klubber skal starte og arbejde ud fra de samme forudsætninger.

Typisk regulerer vi dog beløbet - og i så fald er der ikke tale om en bøde, da brugeren står tilbage med en pris som er mere end rimelig. Og højere end hvad brugeren selv har betalt. Jeg håber at du vil tage imod min opfordring og oprette en support sag, således at jeg kan få mulighed for at gennemse din sag.

Bårdur, Administrator

Underholdende og fængende

Rigtig godt manager spil, som virkelig fænger - der er maaaaange timers underholdning her.

Godt og gennemført

Spillet er tænkt ret godt igennem og alt hvad man gør har en effekt, så man bliver udfordret hele tiden. Kan bestemt anbefales!

Fantastisk.

Jeg er ovenud tilfreds.

Har man lidt ekstra tid på hånden, så er det her du skal investere ;o)

Super spændende

Jeg vil gerne anbefale Virtual Manager på det varmeste. Jeg har spillet i et par år nu og synes det er rigtig godt :)

Hvor er det fedt!

Det er jo et fantastisk spil. Mange, mange timers god underholdning og masser af udfordringer. Alle med interesse i fodbold burde have en klub på www.virtualmanager.com. Et godt råd: Køb licens, - det gør spillet væsentligt bedre.

Godt spil

Super godt spil som man kan bruge en masse timer derinde

Afgivelse af stemmer

Jeg synes generelt også at Virtual manager er et supergodt spil men det undrer mig som i indlægget før mit at de stemmer vi afgiver ikke bliver brugt til noget !! At de udvikler et ungdoms akademi har vel næsten lige så mange stemmer som de andre muligheder tilsammen men det bliver altså total ignoreret til fordel for en ny kampsimulator som folk ikke ønsker ( stemmer på ) i nær det omfang som ungdomsakademiet !! Personligt kunne jeg ikke være mere ligeglad med kampsimulator da det er referatet der er vigtig i mine øjne !!

Hej Carsten

Jeg vil ikke gentage det svar som jeg gav til Mike, men mit svar til ham dækker dog også din kommentar.

Jeg vil blot forsikre dig, at når vores nuværende projekt er afsluttet – vil vi stoppe op og lytte til brugerne.

Ekstremt godt og simpelt manager spil

Har brugt over 2 år på dette fantastiske spil og der er langt rigtig mange timer i det, samtidigt kan man spille 100% gratis men for ca 60 øre om dagen kan du få adgang til alle spillets facetter og det er i min verden billigt og alle lige fra flaskedrengen til os andre kan være med.
Dog kan der kun gives 4 stjerner da der pt bliver arbejdet på at ''forbedre'' en kampsimulator i spillet.
Dette vil medføre en del ændringer af et ellers næsten perfekt spil, som i mine øjne ødelægger mere end det gavner, og hertil vil jeg lige komme med lidt ris til udviklerne.
Lyt nu til hvad folk virkelig vil have i stedefor at køre jeres eget løb, stadion editor var første store fejl, og er 99% sikker på at kampsimulatoren bliver den næste.
Forstår ikke at i så flot får folk til at afgive stemmer til hvad de ønsker af ændringer og nye tiltag i vman, når i alligevel laver noget helt andet, man føler sig snydt og lidt til grin.

Hej Mike
Og tak for de pæne ord :)

Jeg sætter pris på at du mener, at Virtual Manager er et godt spil. Og jeg er glad for at du ikke mener, at prisen ikke er for høj. Og jeg kan sagtens forstå dine bange anelser for hvad angår kampsimulatoren. Du nævner også at stadion-editoren var en fejl.

Stadion editoren blev valgt efter feedback fra brugerne:

Ligesom kampsimulatoren også blev valgt efter feedback fra brugerne:

Der er faktisk blevet lavet brugerundersøgelser – ligesom vores forslags side også spiller en rolle i vores udvikling af spillet:
Her ser du ikke kampmotor/kampviser, da den er blevet flyttet til ”under udarbejdelse”:

Og et de produkter som vi gentagne gange har fået en negativ tilbagemelding om er vores nuværende kampmotor. At den er for tilfældig, at spillernes placering og taktiske opstilling ikke betyder så meget. Manglende detaljer, urealistiske karantæner og skader mv. Derfor gav det god mening dengang at lytte til brugerne og begynde arbejdet med at udvikle en ny. Og med en ny kampmotor er det ganske naturligt at der også følger en ny kampviser. Og det er ikke et lille projekt, hvilket er grunden til at det tager tid. Når vi så er færdige med kampmotor/kampviser er det selvfølgelig vores hensigt at lytte til brugernes holdning igen.

vilt god

hej du skal prøve virtual manager det er fedt

Super support af Bårdur

Hej Vman.

Jeg vil bare gerne rose Bårdur for hans gode venlighed, hjælpsomhed, og sikkerhed i min supportsag.

// Joakim Madsen

www.virtualmanager.com Details

Virtual Manager er et dansk online managerspil, hvor du som manager skal lede din klub til sejr i forskellige ligaer. Du opretter, træner, sælger og køber selv dine spillere, sætter selv taktik og meget mere.

Visit Virtual Manager

We live here: Denmark