Visiontoys reviews

Visiontoys reviews

7.7

VOlgende dag bezorgd

Gisteren een action figure besteld, met ideal betaald, direct een bevestiging.
2 uur later al een mailtje dat het artikel is verzonden.
Helemaal super!

Heel goede informatie bij bestelling

Dit was mijn eerst ervaring bij Visiontoys. Voor een vriend had ik een action figure van WoW besteld. Gelijk na de online bestelling ontving ik een mail met daarin de details van de bestelling plus gedetailleerde pakketinformatie. Daarin kun je zien of de betaling gedaan is en of de betaling ontvangen is (iDeal). Diezelfde dag ontving ik weer mail dat de status van het pakket veranderd is, namelijk dat het in het process zit. Een dag later had ik het pakketje in huis (en dat ± een week voor sinterklaas). Dit vind ik echt super. Het is ook heel fijn om te zien hoe het er met je pakketje voor staat en dat je daar een mailtje voor krijgt als het veranderd is. Dan hoef je niet de hele tijd naar die ene mail te zoeken. En nog een pluspunt is dat in de mail staat dat je gewoon terug kunt mailen voor als je vragen hebt. Normaal krijg je zo'n no-reply mail.

Is Visiontoys your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?