Vismaa reviews

Vismaa reviews

8.7

Perfekt!

Hurtigt og nemt. Ingen problemer. Pakken var lidt længe om at blive leveret, men det var Post Danmark, der var skyld i det. Kundeservice er hjælpesomme og flinke.

Kun positivt

En positiv oplevelse at handle på siden :)

God oplevelse

Fine varer,og hurtig levering.

Handler der helt sikkert igen.

God oplevelse!

Jeg har handlet hos Vismaa flere gange og gør det helt sikkert igen. Der er gode mærker, god service og hurtig levering. Det eneste jeg kunne savne er en søge-funktion på hjemmesiden, så man fx kunne se udvalg af bluser i str. 110 osv.

god service

Købte 2 gro bodyer, det ene flag vender på hovedet og har skæv syning, VISMAA svare på mail trods weekend og sender mig en ny samt returkuvert så jeg kan sende den med fejl retur.

Blev skuffet!

Jeg vil starte med at sige, at vi har handlet der to gange.. Den første gang var det sådan set udemærket. Vi havde dog bestilt mere end det de havde på lager åbenbart, så fragten blev lidt dyr i forhold til det vi fik. Men dette ser jeg som en mindre ting.

Da vi så skulle forkæle vores datter med en dukkeseng, fordi hun havde smidt sutten, dukkede sengen da også op. Den lugtede rigtig grimt og forpestede hele huset. Jeg kontaktede naturligvis firmaet og de kom med mange gode råd. Efter de mange råd var brugt, blev vi enige om at vi blot skulle sende pakken retur(fragten skulle vi betale i første omgang). Efter et stykke tid, modtog jeg en mail fra firmaet, at de ikke kunne tage pakken retur, da benet på sengen var knækket-men der ingen tegn var på pakken. Jeg kontaktede post dk og aftalte med dem, at vismaa skulle aflevere den og lave en reklamation på den, med mit tlf. ved. Og så ventede vi på svar. Nu har vi så modtaget pakken - for vismaa har blot nægtet modtagelse(hvilket de jo ikke kan, da de har haft åbnet pakken!!). Dette har resulteret i, at vi har mistet mange penge på en ødelagt seng, penge på fragt samt troværdigheden for firmaet!!

Super sted at handle!

Har handlet hos vismaa.dk flere gange og er altid glad og tilfreds. Rigtig godt sortiment af skønt børnetøj, rigtig god service og hurtig levering. Ligger allerede som en af mine favoritsider :o)

Herligt :-)

Mange tak for adviseringen og den lynhurtige levering, I tilbyder.
Bliv ved med det :-)

Det er i øvrigt en fantastisk lækker HutteliHut Uld flyverdragt vi har købt hos jer (selv om de andre ting i pakken også er 'fede').

Tip top net-butik:)

Meget tilfreds med min net-handel med vismaa. Lækker kvalitet, hurtig levering og billig porto:) Vil helt klart handle her igen.

Helt klart 5 stjerner herfra

Lækker vare. Og MEGET VENLIG og sød ejer...

Let og smertefrit

Købte julegaver til børnebørnene. Hurtig ekspedition og nydelig gaveindpakning.

Udemærket net-butik

Købte vogelein-bukser. Fik hurtigt den vare jeg havde bestilt.

OK handel uden overraskelser

Købte noget børneundertøj hos Vi Små of havde en udemærket oplevelse uden problemer eller overraskelser af positiv eller negativ art.

Lækker butik

Rigtig god service. Varene kom hurtigt og var pakket fint ind.

Mange, mange lækre varer

Is Vismaa your company?

Vismaa Details

Økologisk børnetøj, Økologisk babytøj, Serendipity organic, Norlie, økologisk Uldundertøj, Børn med omtanke, Øko legetøj og bamser, Natursutten, Smallstuff, øko Uldbody, Stofbleer ,Living Craftsertøj

Visit Vismaa