Vistaprint reviews

Vistaprint reviews

4.2

Lidt grå oplevelse!!!!

Bestilte og fik hurtigt leveret 2 krus, en musemåtte og en nøglering... Super! Og 5 stjerner for det.

Knap så super er hjemmesiden, når man har indtastet kortoplysninger og skal betale er der TO muligheder. En hvor man betaler sine ting og en hvor der så lige er visitkort med billede man lige har uploadet,og en noget ANDEN pris.

Det er for aggresiv en markedsføring for mig, det gider jeg IKKE!

Hurtig service MEN

Jeg har haft fornøjelsen af at bestille gaver til mine pigers far da jeg selv er skyld i ikke at bestille lidt før må man jo tage fragtprisen med øv øv men min fejl.. Men problemet kom så i at jeg laver mine ting og skal så logge in som kunde da jeg kommer ind på min side VUPTI så var hele min bestilling væk og jeg måtte starte forfra 2 gang ØV.. Men leveringen kom hurtigt og resultatet er KANON❤️❤️

This review has been reported to customer service by the company for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Helt perfekt - hurtig levering og god service!

Vi fik lavet vores invitationer hos vistaprint, og kan kun anbefale dem. Vi havde sat levering til at vi kunne forvente 7 hverdage, men der gik vidst ikke meget mere 3-4 hverdage og så havde vi vores invitationer + de var meget flottere end umiddelbart forventet. Jeg kan kun sige at vi er/var tilfredse. Vi var ellers lige ved at ombestemme os da vi læste anmeldelser på trustpilot, men kan kun sige jeg er glad for at vi fulgte vores mavefornemmelse.
Tak for en god handel!

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Kan ikke overholde fragttider, som koster dyrt. Utrolig god service dog.

Jeg bestilte flere produkter hos VistaPrint og betalte 240 kroner for, at de skulle komme senest 3 hverdage efter bestilling. Jeg får så en mail fra dem, som siger, at den først kommer 6 hverdage efter. Utrolig uholdbart, da jeg skulle bruge dem på den 4. hverdag. Da jeg så ringer ind til VistaPrint, sidder jeg i kø i 35 minutter. Det er utrolig frustrerende. Men da jeg endelig kommer igennem, så får jeg en helt utrolig god service. Damen jeg snakkede med pressede på for, at jeg fik mine varer på den 4. hverdag. Refunderede de 240 kroner, som den hurtige fragt kostede. Og kommer de ikke på den 4. hverdag, så vil hun refundere det fulde beløb. Super fedt med sådan en service, når man har lavet en fejl.

- Daniel

Jeg er tilfreds

Til min lille hobbyvirksomhed fik jeg 5000 visitkort for 413 kr inkl fragt.. synes jeg fandt det helt rigtige motiv og fik fyldestgjort min tekst.. nu skal jeg rigtig ud at dele ud af de mange kort jeg har fået :-) tak til Vistaprint. . Når man lige lærer systemet at kende, er det super nemt ! Facebook: Miss Chanel Extensions

Ligeglad med kundens tilfredshed

Jeg købte nogle klistermærker fra Vistaprint. Leveringstiden var fin, men da de så kom, var der fejl på ALLE klistermærkerne.
Halvdelen af dem var bare hvide klistermærker uden noget på. Jeg kontakter så "kundeservice", som prøver på at feje mig af med det samme og ikke vil se til fejlen over hovedet. Fik endda at vide at det var mig selv der havde bedt om at få helt blanke hvide klistermærker, selvom når jeg logger ind kan jeg tydeligt se at jeg har bestilt med logoer. 400kr ud af vinduet.
Føj for et firma, kan slet ikke forstå hvordan man kan være så ligeglad med sine kunder. Handler ALDRIG her igen.

Kære Nick,

Tak for din anmeldelse.

Jeg må naturligvis beklage - vores mål er ikke utilfredse kunder, og vores mandskab i kunderserviceafdelingen arbejder hårdt for at imødekomme blandt andet dig med en god service.

Jeg læste med da du forleden var i kontakt med en af mine kollegaer, og må bekræfte dem i deres afgørelse. Idet du bestilte 4 hvide klistermærker og 4 med logo på, er det også hvad vi trykker for dig.

Normalt vil det være en god forudsætning for et trykkeri, men i din situation, forstår jeg problematikken. Derfor anbefaler jeg dig selvfølgelig, at kontakt os på 70 14 27 17. Så finder vi en løsning, og får begge en god start på ugen.

Super godt hurtig fragt

Jeg syntes at vistaprint er rigtig godt det eneste er at fragten er rimelig dyr men du får hvad du betaler for. deres produkter er lavet i rigtig god kvalitet kan klart anbefales

Umuligt at framelde sig skjult gebyr på kr 89.

Jeg har gentagne gange kontaktet vistaprint for at få afmeldt hvad de end måtte have tilmeldt mig da jeg bestilte "gratis" kort for over et år siden.

Hver måned er der blevet trukket kr. 89, og vistaprint siger de hverken kan finde mig på det visaelectronkort de trækker fra, kontonummer, adresse, navn, telefonnummer, CPR-nummer og tidligere anvendt emailadresser.

Det har resulteret i at jeg måtte bestille nyt hævekort UDELUKKENDE for at slippe for dummebøden på kr 89 for at have brugt deres hjemmeside. Det er over kr 890 der er blevet trukket.

Jeg har for nogle år siden modtaget en kalender, uden at få skjulte gebyrer - jeg er meget skuffet over vistaprints nuværende forretningsmetoder.

Hej Lars,

Vi trækker ikke penge fra en konto, medmindre man har bestilt en service hos os. Skulle dette være tilfældet, er det selvfølgelig dybt beklagelig, og selvfølgelig noget vi kan finde en løsning på. Det lyder dog angiveligt til, at du ved en misforståelse har bestilt vores hjemmesideservice, som lige netop matcher det beløb, som du har beskrevet.

Jeg beklager meget, at det har ført til en sådan proces, som dog undre mig, da mine kollegaer i bogholderiet, kan finde din overførelse, ved brug af informationer fra banken.

Altså kræver det kun få informationer, som du nemt kan få udstedt af din bank.
og iøvrigt kan jeg uden videre bekræfte, at skulle sagen være den, at du har haft en hjemmeside hos os, uden at benytte den, kan vi selvfølgelig foretage refunderinger.

Afslutningmæssigt, anbefaler jeg dig, at du tager kontakt til os på kundeservice@vistaprint.dk, så løser vi sagen hurtigst muligt.

Gratis er et stort ord

Jeg bestiller det gratis tilbud på 250 visitkort + lille gratis stempel mod at betale porto. Hvilket er ok og prisen bliver da også fint forsvaret af Vistaprint, idet det jo kommer helt fra Holland og at man kan vælge billigst mulig levering. Alt i orden med det, men der hvor kæden hopper af er, at det gratis stempel (som vejer lidt over en fjer) koster ublu 30 kr. i porto for sig selv. Jeg troede, at man var så smart at putte stemplet ind i samme dødsyge boblekuvert, hvor portoen for visitkortene på 29 kr. allerede er betalt. Ikke nok med det: Jeg formastede mig også til at købe et ark klister labels, hvor portoen for det også koster 29 kr. Det vil sige små 100 kr. i porto!
Og det er vel at mærke på billigste leveringsmåde med en leveringstid på ½ måned.
Dette bekræfter blot det gode internet-handel råd om, at net-firmaer med meget lave priser eller gratis, ofte henter pengene hjem igen ved ekstremt dyre leveringsomkostninger.
Så denne bestilling hos Vistaprint bliver min sidste, selv om det var "gratis".

Hej Kim,

Tak for din anmeldelse af vores kampagne.

Jeg bekræfter dig ganske rigtigt i, at vi for øjeblikket har annoncer og kampagner, som giver dig en gratis produktpris, på blandt andet de visitkort du har designet, og yderligere et gratis stempel. Dertil ærger det mig, at du har haft en dårlig oplevelse.

Som du selv er inde på, leverer vi fra Venlo i Holland, og det er også her forklaringen skal hentes, når man som du, undrer dig over vores leveringspriser.

Når man kurerer pakker fra Holland, er det desværre ikke så simpelt, at man blot kan frankere det med et simpelt frimærke i boblekuvert.
For at produktet skal ankomme i den forventede kvalitet, kræver det faktisk, at man gør et ekstra stykke arbejde i af indpakke tilstrækkeligt.

Hvad angår hastigheden, forstår jeg naturligvis dit perspektiv. At man betaler et beløb af vores størrelse, og stadig skal vente 14 dage.
De 14 dage skal forstås som senest 14 dage, og netop din ordre er sendt afsted d. 13. Din pakke vil altså ankomme i begyndelsen af kommende uge.

Jeg håber at dette gør det mere forståeligt, hvad det betalte beløb bruges til.

Fusk

Har netop bestilt invitationer på Vistaprint.dk. De bliver bestilt til min nuværende adresse, som jeg taster ind op til flere gange, og jeg bliver efter bestillingen tilbudt at få et lille stempel med for ingen ekstra fragtomkostninger. Det takker jeg ja til, men da klikker videre går det op for mig, at man ikke kan ændre den adresse de har forhåndsskrevet på stemplet - min gamle adresse i USA.
Jeg annullerer derfor ordren og laver en genbestilling efter at have sikret mig, at min gamle adresse er væk fra min konto. Nu er tilbuddet om stemplet der bare ikke længere, og pengene jeg allerede har betalt er sat på en 'Vistaprintkonto'. Jeg får derfor kun mine invitationer og de ekstra 100 kr. jeg skulle smide for stemplet står hos dem... Fragtpris for at bestille stemplet igen: yderligere 72 kr.
Desværre var dette en temmelig irriterende oplevelse, som gør at jeg ikke bruger Vistaprint igen - men tillykke med at I fik hustlet 100 kr fra mig.

Hej Kristina,

Vi beklager din oplevelse på vores hjemmeside, det er ikke meningen at det skal være besværligt for kunden. Vores hjemmeside gennemgår i øjeblikket omfattende ændringer, som skal gøre det lettere og mere gennemsigtig for kunden, når de designer og bestiller vores produkter.

Mht. til din sag, vil vi opfordre dig til at kontakte os på 70 14 27 17, så finder vi en god løsning.

Flotte visitkort

Jeg har købt flere visitkort her da de er rigtig flotte og der er mange muligheder mht design og produkttyper. Forsendelsesomkostninger for 250 visitkort var 60 kr hvilket nok er lige i overkanten.

Hej Stine,

Tak for din anmeldelse.

Vi er rigtig glade for din ros af vores hjemmeside og produkt, det varmer at høre.

Mht. til forsendelsesomkostningerne, så er vores fabrik i Venlo i Holland og af gode årsager, kan vi ikke hamle op med Post Danmark på leveringspriser. Jeg kan oplyse at vi er yderst konkurrence dygtige ved ekspres-leveringer i forhold til vore konkurrenter.

Vistaprint Kundeservice

Der er svindel, det hele.

den 21.01.2014 betalte jeg over netbank kr. 119,35 for bestilte visitkort.
Idag den 04.03.2014 har jeg endnu ikke modtaget mine visitkort, trods gentagne
rykkerskrivelser. Vistaprint har ikke engang gidet svare på mine rykkere.
Jeg vil ikke anbefale dette firma til nogen, da jeg føler mig rigtig godt taget ved
næsen. Det er det mest uforskammede, jeg har været udsat for i mit lange
arbejdsliv. Puh ha.
Irene

Hej Irene,

Tak for din anmeldelse på Trustpilot.dk.

Når man overføre via bankoverførsel, så skal man påføre det referencenummer som man får efter bestillingen, både på skærmen og i ordrebekræftelsen, man modtager på e-mail - Er dette ikke gjort, kan vore bogholderi, ikke allokere din betaling. Du vil også modtage indtil flere rykker e-mails, at vi mangler betaling, hvor vi beder kunden om at reagere på dette.

Jeg beklager hvis du føler du har kontaktet os forgæves; du kan kontakte os på to måder. Ved at ringe til vores kundeservice mandag til fredag fra kl.8.00 til 19.00 på 70 14 27 17 (anbefales) hvor vi ofte kan løse kundens spørgsmål eller evt. problemer på få minutter. Du kan også skrive til os på e-mail via den kontakt formular du finder på www.vistaprint.dk/kundeservice/kontakt-os.aspx

Du skal være opmærksom på, at du ikke kan svare tilbage på nyhedsmail, ordrebekræfelser eller lign. mails fra Vistaprint - Disse er "no reply" adresser.

Vistaprint Kundeservice

ADVARSEL MOD AT BRUGE VISTAPRINTS HJEMMESIDE!

Jeg sad d.25.2.2014 og prøvede at designe mit nye visitkort og logo til min nye butik FreshUp og havde tjekket at Fresh-up.dk var ledigt og ville købe det dagen efter.
Men da jeg dagen efter ville købe det, opdagede jeg at det var blevet købt. Hvilket jeg studsede lidt over. jeg gik derfor ind på Dandomain.dk for at se hvem som havde købt domænet: Fresh-up.dk
Til min store forargelse stod der at det var blevet købt / registreret af Vistaprint. dagen efter at jeg sad og prøvede at designe mit nye logo og visitkort på deres hjemmeside.
Se link:

klik på figuren ved siden af det røde kryds, der kan man se at vistaprint har købt det, dagen efter jeg sad og brugte deres hjemmeside Vistaprint.dk.

Dette er efter min mening virkelig en usmagelig måde at drive forretning på, de udnytter de oplysninger de får af kunderne på deres hjemmeside. Hvilke jeg gik ud fra selvfølgelig var fortrolige. MEN JEG TOG GRUELIGT FEJL!

Hej Danny,

Tak for din anmeldelse af vores hjemmesideservice.

Ganske rigtigt, er domænet du oplyser fornygeligt opkøbt af en kunde fra Vistaprint, og benyttes i dag af en selvstændig i rengørnignsbranchen.

Vi kan naturligvis afvise enhver påstand om, at vi som virksomhed skulle have nogen interesse i at opkøbe fresh-up.dk, men derimod bakke ejeren af domænet op, som er nystartet i rengørningsbranchen, og driver den igennem vores stiebuilder.

målløs

Nu har jeg siddet og læst på en masse anmeldelser fra folk om VISTAPRINTs leverings priser og jeg er ganske enkelt målløs. .... jeg tror vi alle kan blive enige om de dybt urimelige fragtpriser de køre med og ja helt til sidst efter flere timers tungen lige i munden så kommer lussingen om fragt :( jeg sidder og føler mig lidt til grin og det er bestemt ikke en rar følelse... jeg bestilte igår for omkring 370 ,- men jeg kom da så sandelig også til at betale en regning på 695 ,- da fragt og moms kom med :( jeg har min egen lille shop på nettet og jeg vil da gøre alt for glade kunder og jeg får lidt den følelse af at VISTAPRINT bruger en undskyldning som jamen vi holder jo til i Holland derfor betal eller unværd til vi gider sende til en "småpenge" kritikken bliver jo kun besvaret men ikke brugt i praksis i VISTAPRINT... så længe folk hungre efter deres varer og betaler PRISEN for at få dem så bliver intet ændret for VISTAPRINT scorer kassen på du og jeg og du ved jo intet om den entenlige fragtpris før din røv sidder i automaten.... jeg er nervøs for min bestilling : er den krøllet når jeg får den , mangler der farve hist og her , er det virkelig pengene værd??? Hvis VISTAPRINT var 100% ærlige så stod der allerede på deres forside en forklaring om at de kom fra holland og om hvordan landet ligger med deres fragtpriser moms etcetera etcetera DET ville give ALLE en fair chance at veje gor og imod både for tiden og pengene at gøre om de har lyst til at betale stort for en "lille" service ........ mvh karina. ...

Hej Karina,

Først og fremmest et tak for din anmeldelse af vores leveringsproces og priser.

Jeg vil selvfølgelig gerne starte med at beklage, at du står tilbage med en følelse af, at vi ikke tager anmeldeser fra Trustpilot seriøse, men kun kommenterer på dem, der har været en klar målsætning om forbedring fra dag 1 på Trustpilot.

Det er ganske rigtigt, at vores leveringsomkostninger på mindre ordre, udgører en ganske høj andel af den samlede pris.

Men hvad man kan benytte sig af, er vores kampagne, som lige nu, giver dig gratis levering, på ordre over 400 kroner.

Det lyder til at du var lige på grænsen, og dermed har vi, hvis din pakke ikke er trykt og afsendt, muligheden for at annullere din bestilling og tilføje ekstra produkter for 30 kroner - og dermed opnår vi sammen mere for mindre, altså en gratis levering for og en refundering af differencen.

Hvis det har interesse, er du velkommen til at ringe hurtigst muligt på 70 17 27 17, og henvise til Trustpilot, så finder vi en løsning.

Fantastisk service!

Vistaprint udfører et helt fantastisk job.

Jeg havde fået lavet nogle ekstremt dårlige t-shirts, da billedet på t-shirten var lidt utydeligt. Jeg ringede dem op, og fik en flink ung dame i telefonen. Hun var meget ked af det over det, og har givet os nye t-shirts gratis senere sendt med ekspress fragt.

Det kan klart anbefales.
Super god service og nem hjemmeside :-)

Snyd med fragt.

Rimelig pris for produkt.

Så kom fragten. 130kr med UPS.

Finder ud af, at varen er sendt fra sverige med svensk alm post og overgivet til post dk. De bruger økonomifragt / B post. Denne pakke har højst kostet 40kr at sende.

Noget svineri! Jeg kan ikke anbefale vistaprint til nogen. Jeg vil gøre mit for at sprede budskabet.
Trine found this review useful

Hej Lau,

Jeg beklager meget din oplevelse med vores fragtpriser.

Når du bestiller hos Vistaprint, ved du sikkert, at du har muligheden for at vælge mellem 4 forskellige leveringshastigheder, hvor UPS kurere den absolut hurtigste, nemlig en 2 dages levering.

Din pakke bliver med en 2 dages levering sendt via fly fra Holland til Danmark, og vil nogle gange skulle lande i Sverige.

Det er netop hvad jeg tror der er sket, men at den derfra skulle være sendt med Post Danmark ville undre mig. Vi kan løse problemet ved at tracke din pakke via dit sporingsnummer.

Hvis det viser sig, at der er opstået en fejl, og Post Danmark har håndteret din levering, refudere vi naturligvis med det samme.

Jeg har svært ved at finde dig på de informationer du har på din Trustpilot konto, så jeg anbefaler dig at kontakte os 70 14 27 17, så finder vi en løsning.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Snyd med leveringspriser

Fint at Vista Print har en prisberegner så man kan beregne den samlede pris inden man bruger rigtig lang tid på at designe det produkt man ønsker.

Ikke i orden at leveringsprisen stiger med 33% når man så endelig har brugt rigtig lang tid på at designe det produkt man ønsker. Det er jo ikke fordi at der ellers er tale om billig og hurtig levering.
Det virker underligt at andre firmaer kan levere MEGET billigere, men man skifter jo ikke til en anden leverandør når man har brugt så meget tid på at tilpasse produktet, så det bliver som man ønsker.

Drop prisberegneren hvis den ikke fungerer ordentligt, så man ikke ender med at føle sig snydt.

Hvis kvaliteten viser sig at være i top kan det tænkes at jeg vil bruge Vista print igen, men kun hvis jeg står med en meget stor ordre, ellers kan det på ingen måde betale sig.

Hej Kenneth,

Jeg beklager meget din oplevelse med vores prisberegner.

Vi har en prisberegner, som skal gøre det nemt og enkelt, at overskueliggøre vores samlede priser, og det ærger mig, at det i din sag ikke er lykkes til fulde.

Det er altid normalprisen du vil se. I den forstand, at der ikke er fratrukket rabatter, og netop derfor undre det mig at du har oplevet udsving i priserne, da vi jo ofte har kampagner med stærke priser.

Vi har mange gode kollegaer i branchen med konkurrencevenlige priser, og vi forsøger selvfølgelig altid imødekomme kunderne, med en tilsvanrende og nogle gange billigere prisen. Her er det dog vigtigt at være opmærksom på, at vi levere fra Holland, og at vores priser på leveringen er højere end andre i branchen, og det derfor tit er den samlede pris man skal have for øje.

Når du modtager dine produkter, ved jeg at du vil opleve, at den erfaring vi har samlet det sidste årti afspejles i vores produkters kvalitet.

Vistaprint Details

Visitkort i fire farver, marketingspostkort, invitationer og brevhoveder specialdesignet til fantastiske lave priser. du kan endog få GRATIS visitkort! Specialdesign og bestil dine produkter hurtigt online.

Visit Vistaprint

We live here: Netherlands