Vistaprint reviews

Vistaprint reviews

8.4

Uitstekende service!

Vistaprint is voor mij een fijne firma met allerlei voordelen:

lekker op je gemak vanuit je luie stoel bestellen, gemakkelijke website, keuze uit vele producten maar wat mij vooral zo enthousiast maakt is de uitstekende service die ze geven. Ze maken geen extra problemen en anticiperen ook op het eventuele vervolg mocht de klacht onverhoopt nog niet verholpen zijn. Dat noem ik uitstekende service dus ik ga beslist nog vaker bestellen bij Vistaprint!

Reply from Vistaprint

Beste, We zijn heel erg blij dat u zo tevreden bent over onze service! Onze medewerkers doen ontzettend hun best om dit zo te houden. Twijfel zeker nooit om ons te contacteren als we u ergens mee kunnen verder helpen. Bedankt voor je feedback. - Klantenservice Vistaprint

helemaal top

helemaal top ze leveren wat je besteld

Reply from Vistaprint

Beste, Bedankt voor uw positieve reactie! We blijven ons best doen. - Klantenservice Vistaprint

Breed assortiment en er is altijd meer mogelijk als je contact met ze opneemt (zowel qua aanbod als qua prijs)

Ik kan Vistaprint van harte aanbevelen! Het kost slechts weinig tijd en moeite om te zien hoe de site en het maken van de ontwerpen in zijn werk gaat. Ik kan me enorm ergeren bij onlogische applicaties of handelingen (als computer leek), maar dat heb ik bij Vistaprint niet gehad. Integendeel, het werkt heel logisch en makkelijk. Ik heb wel gemerkt dat het tot nu toe nog iedere keer de moeite loont om ze even te bellen. Er is altijd wel een mooie aanbieding die meer korting oplevert; soms is het even zoeken voor hen, maar tot nu toe is dat altijd gelukt. Geeft een goed gevoel; dat ze moeite voor je willen doen. En tot nu toe is ieder pakketje prima op tijd (zelfs ruim binnen de gestelde tijd) gearriveerd met alle info via mail daarbij (track en trace, etc.). Conclusie; een keer of vier nu iets bij hen besteld en altijd zelfde service. Prima!!

Reply from Vistaprint

Beste Monique, We zijn blij dat het u zo goed bevalt bij Vistaprint. Hopelijk kunnen we u blijven voorzien van al uw drukwerk! Bedankt voor u feedback! - Klantenservice Vistaprint

Precies wat ik wilde.

Op zoek naar een leuk visitekaartje kwam ik bij Vistaprint terecht.
Door het grote aantal keuze mogelijkheden had ik binnen een mum van tijd een kaartje samengesteld wat helemaal aan mijn wensen voldeed en binnen 3 dagen had ik ze al in huis.

Reply from Vistaprint

Beste Margreet, Super om te horen dat het zo vlot ging op de website! We hopen dat je overtuigd bent om ook u toekomstig drukwerk bij ons te bestellen. Bedankt voor je positieve reactie! - Klantenservice Vistaprint

Goed en snel

L.S.
Ik heb een aantal keer uw website gebruikt om iets zelf te maken en bestellen. Er is wel een grote keuze om zelf een ontwerp te maken en de tijd om de bestelling te ontvangen is heel goed, ik bedoel snel. Qua visitekaartjes de enige is dat ik heb moeite gehad om een blanco voorbeeld te vinden en zelf ALLES doen of in de kaartjes die klaar zijn in de web om in blanco de achterkant te laten. Hetzelfde met kaartjes voor afspraak, ik kon geen beeld toevoegen. Voor de rest, de kwaliteit en de snelheid om de bestelling te ontvangen is prima.
Groeten
J. Rivedeneira A.

Reply from Vistaprint

Beste meneer Rivedeneira, Bedankt voor uw reactie. We zijn blij dat u tevreden bent over de kwaliteit en bezorging van de producten. Indien u bij een toekomstig ontwerp bepaalde opties niet zou vinden of deze niet aanwezig zijn zou u ons altijd even kunnen bellen. Dit kan van maandag (7-21u) tot zaterdag (9-18u) op het nummer 020 708 34 59 (NL). Onze medewerkers zullen u met plezier verder helpen om uw ontwerpen zo goed af te maken. - Klantenservice Vistaprint

Mooi compleet concept!

Duidelijk overzichtelijke site, zeer geschikt voor een digibeet als ik. Je kunt er van vinden om je bedrijf mee te starten of te onderhouden ( met bv visitekaartje of folders). Als er een probleem is op ( bv je zelfgemaakte website) dan word je netjes en vriendelijke te woord gestaan. Als het probleem niet direct opgelost kan worden dan word je op de hoogte gehouden van het verloop van de klacht.

Reply from Vistaprint

Beste Fironi, We zijn blij dat u er met of zonder hulp toch altijd uitgeraakt! Onze medewerkers zijn elke week van maandag tot en met zaterdag te bereiken. Zij zullen u met plezier wegwijs maken indien dat toch zou nodig zijn. Bedankt voor je positieve reactie. - Klantenservice Vistaprint

alles prima in orde

zeker aan te bevelen

Reply from Vistaprint

Beste Patrick, We zijn blij dat je ons wil aanbevelen. We voorzien u met plezier van al u toekomstig kwaliteitsvol en betaalbaar drukwerk! Bedankt voor uw reactie. - Klantenservice Vistaprint

Goede producten voor een lage prijs!

De goede kwaliteit verbaasd me iedere keer. Snelle levering en goede klantenservice.
Ik ben zeer tevreden.

Reply from Vistaprint

Beste mevrouw van Verkor, Bedankt voor uw super reactie, om meer kunnen we niet vragen. Hopelijk kunnen we u blijven verbazen! - Klantenservice Vistaprint

Eigentijds,goede kwaliteit voor een leuke prijs

Leuk om zelf je producten te ontwerpen,zodat het een eigen karakter heeft.
Alle producten die ik bij Vistaprint heb laten maken zijn naar mijn beoordeling van goede kwaliteit.
Ben tevreden over mijn ontwerpen.

Reply from Vistaprint

Beste A.M., We zijn blij dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze producten. We hopen dat uw ideeën voor toekomstig drukwerk verder bij ons kunnen gerealiseerd worden. Bedankt voor uw reactie! - Klantenservice Vistaprint

Prima producten

Goede en mooie producten, soms last de klantenservice het even afweten...

Reply from Vistaprint

Beste Willem, Bedankt voor uw reactie! We zijn blij dat u tevreden bent met onze producten en willen u graag garanderen dat onze medewerkers elke maandag tot en met zaterdag voor je klaar staan. Mocht u daar toch een mindere ervaring mee hebben mag u ons dat altijd laten weten via 020 708 34 59 (NL). - Klantenservice Vistaprint

Vistaprint levert ons al jaren prima drukwerk !

We gebruiken Vistaprint drukwerk voor uitnodigingen, persoonlijke cadeautjes en onlangs nog voor onze verhuiskaarten. Ook voor de volkstuinvereniging hebben we mooie ansichtkaarten laten maken. Elke keer zijn we weer blij verrast. Goed afgewerkt, tijdig geleverd en voor een uitstekende prijs.

Reply from Vistaprint

Beste Donald, We zijn ontzettend blij dat u al die tijd al beroep doet op Vistaprint voor uw drukwerk! Hopelijk kunnen we ook in de toekomst aan uw verwachtingen blijven voldoen. Bedankt voor de positieve reactie en veel plezier met uw producten en de vereniging! - Klantenservice Vistaprint

Goede en correcte afhandeling

Prijsproblemen

Reply from Vistaprint

Beste meneer P., Bedankt voor uw feedback. Indien er om welke reden dan ook iets onduidelijk of fout wordt weergegeven wat betreft de prijszetting op onze website, kunt u onze medewerkers daar zonder meer over aanspreken. We zullen u op dat moment met plezier naar de correcte prijs begeleiden. We zijn blij dat het goed is afgelopen! - Klantenservice Vistaprint

Goede kwaliteit-prijsverhouding

Goedkoop, maar de producten zijn van een goede kwaliteit. Levering gaat niet altijd goed.

Reply from Vistaprint

Beste, Bedankt voor uw reactie! We zijn blij dat u tevreden bent over de kwaliteit en de prijs van onze producten. Indien er door omstandigheden niet correct geleverd wordt staan onze medewerkers van maandag tot en met zaterdag klaar, om samen met u, naar de beste mogelijke oplossing te zoeken. We hopen u in de toekomst nog steeds van u drukwerk te mogen voorzien. - Klantenservice Vistaprint

goede service, is aan te bevelen.

Prima service, bestelling volgens afspraak. Veel keus m.b.t. artikelen. Duidelijke afbeeldingen.

Reply from Vistaprint

Beste Helma, Bedankt voor uw feedback. We stellen deze altijd op prijs en hopen u ook in de toekomst nog van al uw drukwerk te mogen voorzien. - Klantenservice Vistaprint

Goed en snel.

Zeer goed drukwerk.

Reply from Vistaprint

Beste Peter, We blijven ons best doen! Bedankt voor je positieve reactie. - Klantenservice Vistaprint

prima service kwaliteit en af gewerkt

ik heb al jarenlang spullen van Vista en ben nog nooit teleurgesteld kwaliteit is prima snelheid vaak sneller dan ze zeggen moet je eens proberen voor alles op drukwerk kan je er terecht en voor een goede prijs

Reply from Vistaprint

Beste mevrouw Schrijver, Mooi om te horen dat u als trouwe klant na al die tijd nog even tevreden bent met ons materiaal. We proberen dag op dag onze belofte van kwaliteitsdrukwerk tegen betaalbare prijzen in te lossen! Bedankt voor uw reactie. - Klantenservice Vistaprint

tevreden

ik ben tevreden over de geleverde diensten en kwaliteit. Wel zou ik het handig vinden als ik aanvullend materieel zou kunnen krijgen. b.v. Ik heb een stempel gekocht, maar nu heb ik een nieuw rubberpath nodig. die zou ik graag bij vista willen bestellen.

Reply from Vistaprint

Beste Marcel, Bedankt voor je feedback. Het klopt dat niet altijd alles in ons assortiment is opgenomen. Bedoelt u in dit geval een stempelkussen voor de aangekochte stempel? Die zijn namelijk wel via de website te bestellen. - Klantenservice Vistaprint

We hebben hele leuke reacties gehad op onze uitnodigingen.

We vonden het gezellig om de kaart te maken naar ons idee en smaak, en
Het resultaat was echt heel mooi.
De kaarten kregen we binnen drie dagen al thuis, netjes verpakt klasse!

Reply from Vistaprint

Beste Gitta, Geweldig dat de kaarten zo goed gesmaakt werden door de genodigden! We proberen bij al onze producten voor kwaliteit te zorgen en zijn dan ook blij dat het resultaat daar ook naar is. Bedankt voor je positieve reactie! - Klantenservice Vistaprint

Snel en een veelheid aan keus.

Het overzichtelijk je bestelling uit te zoeken en uit te werken.
Alleen ik hoef niet al die kleine aanbiedingen extra , dingen waar je vaak niks mee doet als je het wel doet is het niet gratis er komt dan wat extra bijdrage erop.
De service is snel en goed afgehandeld.

Reply from Vistaprint

Beste mevrouw Pelgrum, Het is goed om te horen dat u de website overzichtelijk vindt. Er wordt constant aan gewerkt om deze verder te optimaliseren. We begrijpen dat de extra producten en aanbiedingen voor onze Europese klanten niet in die mate moeten aangeboden worden. De website lijkt op dat vlak nog sterk op haar Amerikaanse tegenhanger waar dit wel gebruikelijk is. We kunnen u alvast zeggen dat hier aan gewerkt wordt. Bedankt voor uw reactie! - Klantenservice Vistaprint

Zeer goede kwaliteit en snelle afwikkeling van mijn opdrachten, tegen acceptabele pijs.

De compositie van mijn visite kaartjes met een persoonlijk accent gaat vlot op uw site. Zo ook van de eenzijdig geplastificeerde kaarten ca. 10 x 14 cm met dezelfde tekst als op de visitekaartjes zijn eenvoudig op te stellen.

Vooral de Premium visitekaartjes met zilvermetalic opdruk en geplastificeerd, zien er zeer gedistingeerd uit. Daar kun je jezelf duidelijk onderscheidend mee presenteren.

Tenslotte de hoogglans metalen kaartjes houders met gegraveerde persoonlijke tekst zijn niet allen handig maar ook een lust voor het oog.

Reply from Vistaprint

Beste meneer Kappert, Leuk om te horen dat u zo tevreden bent met onze producten. We proberen onze klanten van een zo divers mogelijk aanbod aan kwalitatief hoogstaande producten te voorzien. We hopen u dit ook in de toekomst tegen betaalbare prijzen te kunnen aanbieden. bedankt voor uw reactie! - Klantenservice Vistaprint

Vistaprint Details

Vier kleuren visitekaartjes, kaarten, marketing postkaarten, uitnodigingen en briefhoofden persoonlijk gedrukt tegen ongelooflijk lage prijzen. U kunt zelfs GRATIS visitekaartjes krijgen! Ontwerp ze persoonlijk en gemakkelijk en bestel uw producten supersnel online.

Visit Vistaprint