Vistaprint reviews

Rating distribution

Reviews

About

Styr unna Vistaprint.no

Siden fremstår som helnorsk MEN slik er det ikke!!!
At sendingene kommer fra utlandet og er tollpliktig bør komme mye tydligere frem!
Desverre er det flere og flere slike sider, så man må bare sjekke omtaler og passe på og ikke bestille fra nettbutikker som spekulerer i å fremstå som norske.

Skulle bestille noen visittkort, fikk opp masse tilbud om ekstra gadgets som så ok. Summen av dette var at totalbeløp kom litt over 200 kr. De tok 157 kr i porto + at jeg fikk regning fra Ups på frakt og toll. STYR UNNA!!!!
Andre seriøse firmaer som feks play.com passer på at forsendelsene skal være under 200kr nok pr sending.
trustpilot stars

Styr unna! Tilnærmet nettsvindel!

Har bestilt bilder, julekort osv fra vistaprint, og har nå fått en tilleggsregning på 200 kr for moms og tollavgift. Det står riktignok på nettsiden at dette kommer i tillegg, men at påslaget blir på nesten 90 % av kjøpsprisen gir de selvfølgelig ingen informasjon om. Kommer aldri til å bruke vistaprint igjen, og anbefaler alle andre å STYRE UNNA!

Amatørmessig

Jeg fikk mine julekort i posten i går. De var printet skeivt, og øverst var det kommet med en 1/2 cm fra noen andres kort. Dette viste ikke på min forhåndsvisning på nett. Jeg venter på svar fra Vistaprint hva de vil gjøre med dette. Håper de sender meg nye umiddelbart. Jeg skulle være ute i god tid med kortene, nå har jeg dårlig tid med å evt få laget nye en annen plass dersom de ikke ordner opp.
trustpilot stars

Absolutt en fin nettbutikk med masse rart innen visitkort og annet trykk!

Der kan du handle dine visit kort og blekk stempel og ja, T-Shirt også. Billig og bra med rask levering. Kvaliteten kan man ikke klage på. Anbefalles til alle som vil teste til gode intro priser ;)

FANTASTISK!

Gode priser, gode produkter, rask levering med bra kvalitet. Kjøper mye kommer til å kjøpe mer. Anbefales til venner og bekjente

vurdering

Har handlet en del hoss Vistaprint, har bare godt å si om dere.
trustpilot stars

Varen blir fordoblet i pris pga. toll

At man må betale toll - selv om man sikkert burde visst det - skulle kommet litt bedre frem.
Jeg valgte å bestille julekort etc. herfra, men kunne heller gjort det fra en norsk butikk, for det ble faktisk dyrere når frakt og toll var inkludert.
trustpilot stars

Cheapest shop, if only there were no taxes to pay afterwards.

Cheapest shop, if only there were no taxes to pay afterwards.
trustpilot stars

BRA på VISITTKORT og mye annet

Har brukt de på VISITTKORT og de er faktisk bra !

++++ God kvalitet
++++ Rask levering
++++ God pris

- Kunne muligens hatt flere lieouts for print ?

Seriøs aktør

Er seriøse og gode. Leverer alltid varene, men fryktlig med mas på epost derfor blir det desverre ikke 5 sjerner.

Trykkerikongen

Skal man ha noe trykket er disse de rette å sette jobben til. Utroligt kjappe, meget bra kvalitet og billig. Veldig seriøst opplegg.

Gjennomsnittlig..

Sidene kan virke ganske rotete men de har godt utvalg. Helt tydelig rettet mot bedriftsmarkedet men kan også brukes til enkelte private formål. Mye utvalg av stiler og mange muligheter for å redigere selv som er et pluss. Når man skal sjekke ut får man hele tiden spm om tilbud på tilbud noe som er vel slitsomt. Noen priser er ok, men gratis er ikke gratis , viktig å lese med lupe her altså ! Portoen fikk jeg hakeslepp av, syntes ikke det er greit å betale så mye når man attpåtil bør bestille under 200kr pga momsgrensen. Så alt i alt bare gjennomsnittlig. Brukbart men ikke noe spes.

EKSTREMT lureri

Bestilte en pakke for under 200 kroner. Men alikevell må jeg fortolle pakken. Ifølge vista pring er det fordi noen av tingene jeg kjøpte var på "salg". Uten at dette komme frem noen steder. UFATTELIG dårlig service, rett og slett lureri. Koster meg 500 kroner for en vanlig kalender, som hadde kostet meg 100 kroner i en vanlig butikk. SKUFFET!!
trustpilot stars

Kjempebra for oss som kun skal ha lite av en trykksak

Men det hadde vært enklere dersom Vistaprint delte opp det bestilte slik at en kommer under tollgrensen, slik play.com gjør. Nå må en regne selv, og huske på at det kommer en hundrings i porto på toppen.

Bilig, bilig :)

Vistaprint dere er så gode. Tilbud hvær dag. Til og med gratis av og til. Dere er virkelig rimelige og bilige. Kjøpte nettopp 250 vissitkort gratis betalte bare for bedre papir og frakt. Man kan bestille nesten alt man trenger hjemme eller i bedriften hos dere.
trustpilot stars

Alltid noe du trenger til en bllig penge

Det er gøy å lage sine kort og ark og se resultatet med en gang og så kommer det i posten. Så kan jeg sende posten fra meg til deg, med mitt navn og nr.
trustpilot stars

Useriøst og ikke interesserte i å rette egne feil

Jeg bestilte derfra og bestillingen endte på 140 kr. Vistaprint hadde skrevet verdien på pakken som 800 (!) kr, så når jeg fikk hentelapp fikk jeg også en regning på 300 kroner for fortolling og mva. Jeg ringte Vistaprint og forklarte situasjonen og sa at det var uaktuelt at jeg skulle legge ut for det og hente pakken. Veldig useriøst fra deres side og jeg tapte penger på det, siden jeg måtte hastebestille nye visittkort fra et annet sted. Istedenfor å sjekke kvitteringen på at de faktisk hadde skrevet feil, mente de at det var MIN jobb å scanne og sende over forskjellige dokumenter og ringe tollvesenet selv.

Jeg har enda ikke fått noen penger eller unnskyldning og er veldig misfornøyd.
trustpilot stars

Lett å bestille og får det raskt levert

Lett å bestille og får det raskt levert. Har klaget 2 ganger på kvaliteten og fikk nye varer sendt meget fort tilbake. :)))))
trustpilot stars

vistaprint masse stjærner til dem

Det som jeg har å si om vistaprint det er jo det att jeg synnes det er en veldig bra side har mang en ganger bestilt kopper med bildetrykk der inne og er veldig fornøyd med det.
så jeg gjir dem 5 stjærner den siden er vært å prøve

For mye *gratis*

Ikke noe er gratis her. Begynner du på *gratis* vare, risikerer du at du får en sluttsum på 139 kroner. Og da er det IKKE gratis. Dette er misvisende.

Is Vistaprint your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Vistaprint Details

About this company

Four-color business cards, marketing postcards, invitations and letterhead custom printed at amazingly low prices. You can even get FREE business cards! Easily personalize and order your products online in no time.

Visit Vistaprint

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.