Vivara reviews

Vivara reviews

8.0

Hurtig levering, stort udvalg og god kvalitet

har handlet der et par gange og har kun godt at sige om Vivara.

Lang leveringtid, elendig indpakning

Som sædvanligt lang leveringstid (over 14 dage)
Dertil kommer elendig indpakning.
20 kg varer, pakket ind i den tyndeste pakkasse de har kunnet finde på lageret, med det resultat at den allerede var udpakket af Post Danmark da jeg modtog den.
Det hele var der dog.

god kvalitet, hurtig levering

Alt er i orden her. Kvaliteten er i orden, og det er værd at betale for

Gode varer som dyrene kan lide

Har købt både fuglefodder og fuglefodertilbehør. De har en god overskuelig og meget brugervenlig hjemmeside og man får hurtigt varerne. Kvaliteten er i top.

og de fleste gange lynhurtig forsendelse.
Har handlet her over 10 gange, hvis det kan gøre det :-)
Dejlig med faktura der ikke koster ekstra.

Første indkøb på denne side. Lidt over en uge fra bestilling til jeg modtog varerne

Super Kvalitet

Mit første, men bestemt ikke sidste indkøb på denne side. Ikke billig - men kvalitet !! Den sidste stjerne havde været med, hvis man ikke skulle vente en god uges tid på at varerne afsendes fra Holland.

Kæmpe udvalg-super kvalitet

Jeg har handlet hos Vivara 2 gange siden jeg fandt dem på nettet for et par måneder siden og endnu en ordre er bestilt.De har et kæmpe udvalg ,kvaliteten er i top.De sender et girokort med og der er 14 dage til at betale i.Jeg håber alle overholder det for det ser man ikke andre steder.Produkterne er alle i høj kvalitet,det er pakket godt ind,så det kommer sikkert frem.Leveringstiden for mig har været 2-3 dage efter ordren er afgivet.Det eneste jeg kunne ønske var at man kunne følge pakken hos Post danmark.

Stort udvalg med alt til havens to- og firbenede væsner.

Vi køber jævnligt foder til fugle, egern og pindsvin hos Vivara. Alle indkøb er af rigtig god kvalitet, og priserne er rimelige. Leveringer er hurtig, og vi har aldrig oplevet fejl. En gang var der lækage fra flaske med desininfektionsmiddel, men vi fik fluks en ny flaske uden beregning.
Kæmpe udvalg som vi ikke har set andre steder. Fantastisk godt sted at handle ind til havens dyr og fugle.
Vi er særdeles tilfredse. Tak til Vivara for al det liv, deres produkter skaber i vores lille have.

Superfirma med superprodukter !

Har handlet hos Vivara gennem flere år, og er en SUPER tilfreds kunde ! Vivara står for kvalitetsvarer, excellent betjening, hurtig levering i ordentlig emballage, der kan tåle lidt af hver. Har købt egen-restaurant, diverse fuglefoderhuse og en bunke egern- og fuglefoder + fedtkugler en masse. Lige meget, hvad man køber, er det af en meget høj standard, og mine mange standfugle bliver flottere og flottere for hvert år med Vivaras foder ! Får mine varmeste anbefalinger ! Michelle R.

Fantastiske produkter

Jeg handler jævnligt hos Vivara.dk, og deres produkter er fantastiske. De leverer altid rimelig hurtigt og fejlfrit - og de har indtil videre altid haft deres annoncerede varer på lager.

Når man mailer til deres kundeservice svarer de straks. Engang jeg havde en stor klage over en vare, ringede de endda til mig og ordnede alt til min fulde tilfredsstillelse.

Jeg kan kun varmt anbefale andre at handle hos vivara.dk

Kvalitet og meget god service

Jeg har handlet mange gange hos Vivara og det vil jeg blive ved med!
Kvaliteten af deres produkter er tip-top, servicen er fantastisk og leveringen er hurtig!
Jeg har købt fuglehuse og fuglefoder hos dem, og fuglene i min have er vilde med det! :-)
Anbefales. Man kan trygt handle hos Vivara!

God service og lækre produkter.

Rigtige gode produkter til gode priser (har blandt andet køb egern foderhus der ikke kunne fås andre steder), hurtig levering på trods af produkterne bliver sendt fra lageret Holland, samt rigtig god kundeservice.

Super kvalitet

Hej
Jeg modtog i går varer fra Vivara.dk 2 sæt foderrør med opsamler, dette er den bedste kvalitet jeg endnu har set og et foderblokke sæt som også ser rigtig godt ud og så skal vi prøve de tørrede melorm. Købet fungerede ti UG og varene modtog vi inden for den tid der var lovet(3 dage fra bestilling) og der var en faktura med i pakken med 14 dages kredit(de må jo stole på folk).
Så nu håber vi at fuglene bliver lige så imponeret som os.

Fantastisk site for fuglevenner

Har handlet med Vivara længe og de leverer nogle super varer. Det størte udvalg inden for især foder, automater og andet til havens dyr - med hovedvægt på fugle. Hurtig levering og god service. Fremragende butik. Vi har haven fuld af glade fugle (op til 20 slags) året rundt.

godt udvalg og overskuelig hjemmeside

hurtig levering, men ikke speciel billig. Til gengæld sælger de kvalitetsprodukter

Is Vivara your company?

Vivara Details

Vivara er navnet på særdeles miljøvenlige naturprodukter som fx. Fuglefoder, foderautomater, fuglehuse, foderhuse og redekasser. Ved udviklingen af vore produkter fokuserer vi især på, hvad de små havedyr som fx. fugle, pindsvin og egern har behov for. Alle vore produkter er omhyggeligt testede af forskellige grønne miljøorganisationer, så man kan være sikker på at købe produkter af høj standard. Gennem et nært samarbejde med diverse grønne organisationer forsøger vi at forbedre naturens og fuglenes levevilkår. Af hvert produkt der sælges går en del til Dansk Ornitologisk Forening.

Visit Vivara