Vliegwinkel reviews

Vliegwinkel reviews

7.6

Geknoei met packagedeal vlucht / huurauto

Ik boekte gisteren een package vlucht / autohuur vr eind mei in Houston maar dat werd een rommeltje. De met veel poeha aangekondigde combinatie bleek nadat ik betaald had niet boekbaar vanwege het niet kunnen leveren van een auto ( chevrolet avero waarvan er miljoenen in de USA rondrijden) op de gewenste datum. Hoop gedoe en uit eindelijk ene Alma aan de lijn die het deel voor de autohuur zei te zullen terugstorten en me verder aan m'n lot over liet om de auto elders zelf maar te regelen. Die combinatie deals zijn dus lokkertjes om de vluchten binnen te halen met zg. combinatie korting die dan later weer vervalt.

Geachte heer Capelle,

Het spijt ons te lezen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met het boeken van een pakketreis op onze website. Graag ontvangen wij uw boekingsnummer zodat wij kunnen onderzoeken wat er gebeurd is. U kunt uw gegevens mailen naar customersupport@travix.com.

waardeloos

Onduidelijke site, loopt constant vast,

Geachte bezoeker,

Hartelijk dank voor uw feedback.
Kunt u aangeven wat u onduidelijk vindt en waar in het boekingsproces de website vast loopt? Graag horen wij van u, zodat wij aan verbetering kunnen werken.

Vliegwinkel.nl

Vliegensvlug geboekt met de Vliegwinkel!

De navigatie door de site was erg goed. Het invullen van de bestemming, het wijzigen van data, het ging allemaal bijzonder eenvoudig. Handig is dat dan niet steeds eindeloos gewacht hoeft te worden, maar dat de wijzigingen snel worden verwerkt. De overzichten van tickets: goedkoopst, snelst, meeste been ruimte is erg handig. Aangezien we een jonge baby hebben is een zo kort mogelijke vlucht van groot belang: zeker nu het een intercontinentale reis met overstap betreft.

Al met al ben ik hiermee tevreden. Veel groeten en best,
Patrick

VW-1269658 // staan altijd klaar in situaties dat het nodig is.

als sinds de dag dat ik verhuisd ben naar saudi arabia, laat ik mijn tickets regelen bij vliegwinkel en dat zijn er in die jaren al veel geweest. in eerste instantie locatie Arnhem, maar nu online via Amsterdam. vaak komt er iets onverwachts tussen en moet ik een wijziging doorvoeren en met een persoonlijk email'tje of telefoontje denken ze met je mee, zelfs buiten kantoor uren en regelen ze het. kosten zijn zeer schappelijk voor de service die ze me sinds 2007 bieden.

simpelweg niets te klagen over vliegwinkel.

upgrade ?

Terwijl ik een hotel en een auto via vliegwinkel heb geboekt, moet ik er kennelijk nog steeds aan herinnerd worden dat dit mogelijk is. Irritant !

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij zullen uw feedback meenemen in het verbeteren van onze service.

KInd kan de was doen!

De duidelijke invulschermen laten niets te wensen over. Volg de aanwijzingen en je bent binnen 5 minuten weer weg. Jammer dat de administratiekosten van > 20 euro zo hoog zijn. Maar ja, dat werd gelukkig ruim gecompenseerd door de lage ticketprijs die ik nergens anders kon vinden. Vooruit dus maar.

Heldere site in 15 minuten was alles geregeld, inclusief huurauto!

Het regelen van de vlucht was snel gebeurd. Duidelijke informatie, ook over de bagagekosten. Huurauto ook meteen geregeld, zelfde ervaring.
Nu de vlucht nog.......

Ik blijf via Vliegwinkel boeken, omdat het altijd goed gaat, ook als er een keer iets niet goed gaat.

Wij maken regelmatig gebruik van Vliegwinkel.nl omdat het online altijd goed verloopt en als je een keer zelf een fout hebt gemaakt is telefonisch overleg altijd mogelijk gebleken en werd het probleem naar onze tevredenheid opgelost. Wat meer informatie over prijsvechters is nog welkom.

Hoop dat het goed gaat

Wij hopen dat vliegwinkel zorgt voor gratis 23 kg bagage , waar we echt mee bedrogen zijn bij boeken, wij boeken uitsluitend KLM maar komen er bij goed lezen achter dat we alleen handbagage incl is , nog geen jaar geleden was dit standaard en nu zouden wij bij moeten betalen, hoop dat het goed komt anders , annuleren en via anderen de vlucht boeken.

Geachte heer Steendam,

hartelijk dank voor uw bericht.

De bagage wordt nog aan uw boeking toegevoegd. U bent beide aangemeld bij het frequent flyer programma van KLM wat recht geeft op 23 KG bagage per persoon.

U ontvangt spoedig een e-mail van ons met uw aanmelding.

Eén teleurstelling!

Eén teleurstelling vanwege het feit dat de service niet zover gaat dat 'n door mìj gewenste stoel cq plekje in het vliegtuig voor mij gereserveerd kan worden. Door 'n goede samenwerking via internet met de vliegmaatschappij(en) zou dat 'n goede service kunnen 'completeren'! Maar eigenlijk nòg 'n aantekening. Als je de vlucht boekt moet je administratiekosten betalen. Daarna word je overspoeld met aanbiedingen voor hotels en huurauto's. Dàn echter geen administratiekosten!! Ook.....bij het boeken v.d. reis kun je 'n korting genieten. Moet je wèl 'n vouchercode opgeven!
Waarom niet gewoon metéén heel klantvriendelijk de korting geven, die uiteindelijk bij het bedrag inbegrepen is. Lijkt 'n beetje op "hopen" dat mensen zoals ik het vergeten op te geven. Heel jammer!!

Geachte mevrouw de Vries,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Graag ontvangen wij uw boekingsnummer en stoelvoorkeur zodat we deze alsnog kunnen reserveren voor u.
U kunt uw gegevens mailen naar: info@vliegwinkel.nl

Vliegwinkel.nl

Boeken via Vliegwinkel verliep soepel en snel

Dit jaar onze vakantievlucht en huurauto geboekt via Vliegwinkel.
Snel geregeld en een goede prijs gevonden na een prijsvergelijking van een tiental sites die vluchten en auto's aanbieden.

Prima, snel, vlot, duidelijk

De gegevens komen snel en vlot op je scherm, er is voldoende overzicht om te kiezen. Ik zou wel willen voorstellen om bij de vluchten aan te geven hoeveel bagage er mee mag. In deze tijden waarin prijsvechters giga-bedragen vragen voor het meenemen van één koffertje, is dat best interessant. Ik heb nu Iberia geboekt, dat was goedkoper dan Vueling in het zelfde vliegtuuig, alleen omdat Vueling 40 euro meer vroeg voor een koffer.
Maar niets dan lof voor Vliegwinkel, ik kon telefonisch zo de missende gegevens opvragen.

Dit was mijn eerste boeking.Is naar wens gegaan

EEn aanrader om bij Vliegwinkel te boeken

vlot en goed te doen, ook voor een digibeet

een ding als opmerking/commentaar:
pas bij het printen van je ticket kom je erachter dat je moet bijbetalen voor bagage
waarom niet EERDER vermeld = nu ben je minstens 30 euro meer kwijt als dat in eerste instantie werd vermeld

Overzichtelijk snel en geen "gedoe"

Zeer tevreden over het Vliegwinkelen, maar dat ben ik al zo'n 25 jaar!!

Slechte ervaring!

Beste mensen:
Het kan vele malen goedkoper! En de laagste prijs garantie is ook niet waar!
Boekte per ongeluk voor mijn vriendin alleen een vlucht en een kamer, dacht dat het voor ons 2-en was, maar het was voor 1 persoon. Dacht dat is goedkoop. Vliegwinkel kon het niet corrigeren door de kamer te veranderen in een 2 persoons en een ticket voor mij bij te boeken. Uiteindelijk via booking.com en de vliegmaatschappij zelf geboekt. Het vliegticket alleen was bijna 40 euro goedkoper. De 15,- korting van Vliegwinkel.nl kan dan ook nooit uit. En laagste prijsgarantie geldt niet, want ik boekte bij een .com site. Dus geen geld terug van vliegwinkel.nl. Nee we dekken onszelf goed in! Het staat natuurlijk in de voorwaarden, maar het is lekker misleidend!
Dacht goedkoop te zijn met een combinatiekorting, maar het kan echt goedkoper! Mij zien ze hier niet weer!

Geachte mevrouw Schenkel.

Dank u voor uw bericht.
Wij zullen morgen telefonisch contact met u opnemen.

duidelijk overzicht met mogelijkheden

Reismogelijkheden overzichtelijk weergegeven en komt ook met mogelijkheden, combinaties van luchtvaartmaatschappijen die elders niet te boeken zijn.

SMS'jes: gruwelijk Irritant en ze troggelen je gewoon je geld af.

Had voor m'n werk een vlucht naar Stockholm geboekt. Zag iets staan over een SMS-dienst die 80 eurocent per bericht kostte en had dat ijlings uitgevinkt. Helaas leek de webpagina waarop je de betaling moest verrichten (via iDeal) niet geschikt voor Safari, zodat het betalen mislukte en ik weer van voren af aan kon beginnen. In mijn irritatie vergat ik het vinkje opnieuw uit te schakelen, en keeg daarna iets van vijf, zes neuzel-SMS'jes over gatewijzigingen. Compleet overbodig: je kijkt gewoon net als altijd ter plekke op de borden om uit te vinden naar welke gate je moet. Heb wel "VLIEG STOP" gezonden naar het betreffende 06-nummer, maar dat hielp geen bal: de SMS-jes bleven gewoon komen. Het schandalige vind ik dat je 80 cent per SMS betaalt. Lijkt niet veel, maar alles bijelkaar hebben ze me alweer 5,60 euro afgetroggeld. PURE DIEFSTAL!

Geachte klant,

Het spijt ons te lezen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze SMS service. Graag ontvangen wij uw boekingsnummer zodat wij kunnen onderzoeken wat er gebeurd is. U kunt uw gegevens mailen naar customersupport@travix.com.

Vliegwinkel.nl

ik boek met plezier bij vliegwinkel, het geeft opties duidelik en snel weer en zo is een keuze makkelijk te maken

als je en vlucht wilt boeken, kijk dan ook naar vliegwinkel.nl - je krijgt echt niet alleen de gemiddelde duurdere vluchten - ook geode combinaties van heen en terugvluchten. Ik boekte onlangs een vlucht naar Nairobi - onder de 700 euro. Iets langer heen daarheen, vlucht via Parijs, maar een dagvlucht en terug rechtstreeks met KLM. IK ga voortaan beginnen bij vliewinkel.nl

Fantastisch gewoon

Ik kan vliegwinkel bij iedereen aanbevelen, onze tussenstop in Chigago zou een erge lange wacht tijd opleveren. Na een telefoontje na de klantenservice, is het perfect geregeld dat we een kortere wacht tijd hebben gekregen door ons over te zetten naar een andere vlucht. Prima.

Vliegwinkel Details

Over vliegwinkel.nl

Goedkoop vliegen? Vergelijk alle beschikbare ticket prijzen en boek ook eenvoudig en goedkoop uw huurauto en hotel. Er is maar één vliegwinkel!

Visit Vliegwinkel