Vmax reviews

Vmax reviews

4.8

Super fint blad.. men giro kort for noget man ikke har sagt ja tak til?

fed læsestof men de lokker dig i en syg fælde.. en sælger ringer og spørger om du ikke kunne tænke dig at få 6 bilblade til 200 kr (eller hvad det nu var) man siger jo tak det ville være fint.. så modtager man 8 - 9 blade og tænker what?....... så kigger man lidt på google om hvad fanden der er sket, og ja man bliver simpelt hen tilmeldt et abonnement uden at vide det? fedt fedt så nu står man med et giro kort på 400+ kr.

Til andre som overvejer deres tilbud!
Aldrig tilmeld dig noget af deres pis! køb bladet på tanken og slip for at blive snydt!!

Ufattelig dårlig oplevelse

Synes fandeme v-max burde have dårlig samvittighed over at bondefange deres brugere..

Blev ringet op af en sælger der gerne ville give mig tilbudet på seks blade for 165 kroner. Jeg gør det meget klart for sælgeren om at jeg ikke skal tilmeldes nogen form for abonnement da jeg før har prøvet dette... Det overbeviser han mig om ikke kommer til at ske så jeg går og venter på at de seks blade er kommet og til sidst synes jeg der er blevet sendt lidt mere end seks blade. jeg ringer ind for at opsige det hvor jeg bliver bekræftet i at jeg endnu engang er blevet taget ved røven og er blevet meldt til et abonnement.. Så jeg ringer til v-max der siger at det står når man melder sig til og at det kan ikke være deres problem.... Hold nu for fanden.. brugte over et kvarter på at forklare jeres lorte forpulede sælger at jeg IKKE Skulle meldes til abonnement!!! Jeg har modtaget en regning på over 250 kroner..

Det resulteret i at jeg skriver denne klage og synes ALLE skal holde sig væk fra V-max

MVH

Fik gratis blad

Jeg fik af ukendte årsager tilsendt et Vmax blad. Min papfar abonnerer i forvejen på det, så det gav ingen mening. Jeg ringede derfor til dem, og efter et kvarters ventetid kom jeg igennem. Jeg forklarede ham situationen, og han sagde, at det skulle være en sælger, der havde ringet mig op, hvor jeg så havde taget imod tilbudet. Det kunne jeg som sagt ikke genkende, og han annullerede det derfor.
Jeg skulle derfor ikke betale, men jeg havde allerede modtaget bladet (eller rettere: min papfar havde modtaget sit).

super skod hjemmeside !!

skid fedt blad!!! men ders hjemmeside er så dårlig!!!!

Godt blad, meeen..

det er umuligt, at kommet ud af det igen, jeg har flere gange afmeldt mit abonnement, men de bliver ved med at sende bladene, og regninger samt rykkere, det er virkeligt utroligt!!

FEDESTE BLAD EVER, MEN DERES HJEMMESIDE ER NOGET LORT

Det er seriøst det fedeste blad man kunne tænke sig.
Men deres hjemmeside er virkelig det værste omgang lort man kunne tænke sig

Is Vmax your company?

Vmax Details

Vmax.dk - Det sygeste bilsite nogensinde. Alt om tuning og styling.

Visit Vmax