Voddler reviews

Voddler reviews

4.7

Spam

I keep getting spam mails from Voddler. I cannot unsubscribe, I have even deleted my account but I still get them. Their support is non existent!

Hold snitterne af firmaet hvis du vil undgå SPAM mails

Her på det sidste er jeg blevet tæppebombet med reklamer for den ene film efter den anden, selvom jeg havde hakket af i NE TAK. I går klagede jeg over dette, og hvad gør man så ?

Joh, man sletter bare min konto.

Gratis film og gode tilbud

Jeg har set gratis film (ikke nye) og brugt alle deres services, siden 2009. Det er super god service med gratis produktet, antallet er dog gået ned. Lyden er 5.1 surround sound. Billedkvaliteten er helt i top.., Men alt afhænger af eget udstyr. Support og teknik virker ikke 100 % optimalt. Gode super billige tilbud på leje-film nogle gange om året ellers 28 Kr. pr. film med klippekort. Alt i alt anbefaling om at bruge voddler sammen med 1-2 andre netfilm services.

Deres gratis udvalg er gået meget meget meget tilbage!

Har ikke brugt Voddler i lidt over et år nu, og ville så tjekke dem ud igen, men hold da op hvor er det blevet skuffene med deres gratis udvalg, fra da jeg brugte dem aktivt med flere end 500 gratis film, er deres udvalg nu næsten lige med 0 og stort set totalt kedeligt.

Det må være gået meget tilbage for dem. Har endda skrevet til dem for at spørge om de kom med en app til tv, det er nu snart 2 år siden og heller ikke noget er sket på den front. Så det ser meget skidt ud for dem, jeg vil ikke anbefalde dem mere til venner eller bekendte som jeg gjore tidligere, for udvalget er for dårlig, og det samme er prisen for at leje en film.

Og har sådan lidt gider ikke betale 79 kr. for det der engang var gratis på deres side.

Alt i alt en god oplevelse

Vi har været glade for at bruge voddler, kvaliteten er god, men båndbredden har dog været lidt langsom indimellem og det er irriterende specielt hvis det lige er i et spændende øjeblik i filmen.

Giriga

Detta företag är lite väl giriga.
Inte nog med att man ska behöva stå ut med all reklam, utöver de så kostar dom flesta filmer så pass mycket att hyra att de blir billigare i längden att ta en tripp till närmaste videobutik.
Hellre mer reklam och gratis filmer!

Jaaa, gratis film, men...

Har tilbudet igennem Telenor. Når det virker, så er det jo udemærket, da det jo er gratis, filmene hopper da godt nok, og loader og nogle gange skal man starte forfra i filmen.

Men der hvor det slet ikke virker for mig, er når de hele tiden opdatere et eller andet og installationen kræver nye 8 GB før det kan installeres, selvom jeg har 13 GB fri, så siger den stadig bare hele tiden at der ikke er plads, kan heller ikke få den til at opdatere på min ekstra harddisk.

Sådan har det være i 6 mdr. nu og jeg har ikke set nogle film i lang tid, jeg må jo bare vente til jeg køber en ny komputer, hvor der er plads.

Jeg har heller ikke prøvet offline download, da man også her skal installere noget, men det lyder som om at det kan løse alle de load problemer der findes.

Fint alternativ

Voddler er et fint alternativ til de mange andre streamings muligheder der findes på internettet.

Kvaliteten er ganske fin, men som andre også oplever så bør de nok udvide deres båndbredde, det går altså lidt langsomt.

Konceptet holder, da der både er betalingsfilm og gratis.

ganske udemærket

okay priser, god kvalitet og rart man også kan se kvalitetsfilm gratis, uden at skulle købe en hel masse først :-)

Har haft en fantastisk oplevelse

Dog kræver det en rimeligt ny computer at afvikle fra.

Noget værre skrammel

Alt i alt noget skrammel... Desværre.. Ellers et godt koncept.

Streaming fra overbebyrdede servere

Vær opmærksom på at du bør teste oplevelsen af brugen af Voddler fra din computer og din internetforbindelse før du bruger penge på at leje en film gennem Voddler.

Jeg oplever ofte irriterende pauser på 5 - 30 sekunders varighed mens computeren venter på data fra serveren. Endvidere går filmen i stå ca. hver 15. minut, hvorefter jeg skal lukke vinduet og åbne det op igen.

Online film

Til dem som bruger Telenor i Danmark, som enten har mobil eller internet hos dem, kan nu benytte sig af deres nye filmtjeneste..
Personligt testede jeg dem ved at se 16 blocks, filmen var gratis. Lyden blev sendt ud med 5.1 surroundsound. Billedkvaliteten, den er lidt afhængig af din forbindelse, eftersom jeg har en 20/1 mbit forbindelse, så var den meget fint, dvs. dvd kvalitet (vil jeg mene)

Om filmene: nogle film er gratis, det er dem der er lidt af ældre dato, det kan dog også være "nye" film.

Priserne for Premium filmene er mellem 19 – 37 dkr.

Is Voddler your company?

Visit Voddler