Volapukshop reviews

Volapukshop reviews

6.1

Træls? ..

Jeg har handlet der før, hvor min vare kom, og hvor de svarede mig (:
men jeg har lige bestilt noget mere her igår? (: - MEN jeg får ikke rigtig noget respons?! - det er lidt irriterende egentlig? - og der står på deres side dag-til-dag levering, men det tror jeg aldrig holder stik?

Marc .. 3 ud af 5 .

Hold jer væk fra denne shop!

Forfærdelig oplevelse at handle hos dem!
Der jeg havde bestilt, fik jeg den computer-genererede besked som man får når deres system har modtaget ens ordre. Derefter ventede jeg på at få en mail om at de havde sendt min ordre, men den kom aldrig. I stedet måtte jeg kontakte dem, men det gik heller ikke. Jeg ringede, og skrev flere mails til to forskellige adresse, men de svarede ikke.
17-02-2009 fik jeg så endeligt svar (der havde jeg ellers opgivet). De skriver at de ikke havde min vare på lager, og at de var kede af ikke at have informeret mig. Som undskyld ville de trække 30% fra, og det gik jeg så med til.
12-03-2009 skriver de så at de har sendt min pakke, MEN at de kun havde trukket 25%, altså ikke hvad vi havde aftalt. Normalt ville jeg have taget kontakt til shoppen, men jeg orkede det ikke, og ville bare have det afsluttet.
18-03-2009 modtager jeg så pakken. De havde sendt mine vare i en gammel vinkasse, der var lavet i tyndt pap. Postmanden der leverede den, foreslog at jeg lige tjekkede at alt nu var intakt i kassen, for det lignede at den var blevet revet op. Den var på ingen måde blevet lukket/tapet. Jeg kunne konstatere at alt i pakken var okay, og at jeg aldrig kunne finde på at handle hos dem igen!

Datoen jeg bestilte mine varer: 22-01-2009 22:02:55
Ordren blev ekspederet og afsendt: 12-03-2009 15:43:18
Modtaget: 18-03-2009

Hurtig levering, god service og godt mærketøj.

Jeg har indtil flere gange bestilt fra volapukshop.dk og der har altid været god service og hurtig tilbagemelding. Jeg har også en gang skulle have mine penge tilbage og jeg havde dem 2 hverdage efter at de havde modtaget varen retur, hurtigere kan dette vidst ikke gøres. Jeg kan kun anbefale volapukshop.dk til andre.

Måtte vente MEGET længe for at får penge tilbage

Bestilte nogle bukser som skulle byttes, desværre var der i mellemtiden udsolgt, og skulle derfor have pengene igen, og der gik sjovt nok meget meget lang tid inden jeg hørte noget fra Volapuk, har aldrig haft så meget "bovl" med at få pengene tilbage før.

Rigtig god shop

Leveringen gik rigtig hurtig, og varerne var billige. Det eneste negative er at der ikke var så meget kommunikation. Jeg var i tvivl om de overhoved havde sendt min ordre, eller om beløbet var nedjusteret.

Men ellers er det ikke sidste gang jeg handler med VOLAPUKSHOP.DK

Is Volapukshop your company?

Volapukshop Details

Volapukshop.dk kvalitets mærketøj til gode priser, fede mærker på nettet, J.Lindeberg,Fred Perry,G-star,Dolce & Gabbana,lyle & scott, største forhandler af j.lindeberg.

Visit Volapukshop