Voneinem reviews

Voneinem reviews

7.4

Fuldstændigt fantastisk...

Annette von Einem har kreeret og leveret en DRØM af en buket til mit bryllup.... Jeg har desværre ikke selv haft fornøjelsen af at møde hende, men min mand havde en supergod samtale med hende angående min brudebuket og de to fik sammen skabt en fantastisk smuk buket og tre brystbuketter, der ingen sammenligning tåler med noget vi har set før... TUSIND tak, Annette - du forstod til fulde at opfylde vores ønsker og det har været med største fornøjelse at stille bekendtskab med dit navn og din forretning - der med garanti vil vokse sig HELT stor! Blomsterdesign i verdensklasse - intet mindre!

TAK!

Kærlig Hilsen Louise.

Is Voneinem your company?

Von Einem Flower Solutions Details

Blomster - unikke blomsterløsninger med høj kvalitetsniveau samt faglighed udføres af din blomsterdekoratør - moderne blomsterkunst København

Visit Voneinem

We live here: Genforeningspladsen 18