Voordeligscheren.nl reviews

Voordeligscheren.nl reviews

8.4

gillette fusion scheermesjes goedkoop en snel geleverd

de fusion scheermesjes waren netjes binnen een dag geleverd, dat voor 22,50 inclusief verzenden. Dit is al de 2e keer dat ik bij voordeligscheren bestel, goede prijs en goede service. Dat zie ik graag met een webshop

Servicegericht, snel en betrouwbaar!

Ik bestel al lange tijd mijn scheermesjes en drogisterijproducten, maar ook die voor mijn vriend bij voordeligscheren.nl. De snelheid waarmee het geleverd wordt is perfect, en het is eenvoudig om een bestelling te plaatsen. De producten zijn géén namaakproducten, dus gewoon zoals je die in de winkel ook koopt. De prijs is echter wel een stuk voordeliger!
Ik heb tot nu toe 1 foutje gehad in de bestelling, maar dit werd direct opgelost, zodat ik snel het goede product thuis had. Ik vind het zeker een betrouwbare en fijne winkel om te kopen!

Snelle levering en scherp geprijsd!

Had vorige week woensdag een bestelling geplaatst en had het de volgende dag meteen in huis! De producten zijn van dezelfde kwaliteit als die van de lokale drogisterij, maar dan een stuk voordeliger. Zo bespaar je een hoop geld.

Altijd een goede service en kwaliteit, dat is fijn!

Telkens is de service en de kwaliteit goed en dat geeft ook zekerheid. Het is lekker makkelijk en snel en zonder rompslomp. Het bevalt me zeer goed!

Snelle levering en scherpe prijzen en zeker origineel

Bestel nu al voor de 3e keer bij voordeligscheren voor mijn manlief en mij. kan vertellen dat ik geen verschil voel met scheren met die in de winkel, merk het alleen in de portemonnee.

wij bestellen niet alleen de scheermesjes daar maar ook andere drogisterij spulletjes. Ben zeer tevreden over de levering.

snelle levering

Dinsdag besteld en woensdag de scheermesjes in huis. Had gebeld van te voren welke ik moest hebben voor mijn razor. Keurig geholpen.
Prijs ook goed, scheelde genoeg voor een pakkie peuken.

oplichting

Ik heb 20 mesjes Gilette macht 3 turbo besteld.
Zoals op de site vermeld zouden deze 100 procent origineel zijn en zoals afgebeeld op de site in een 5 stuks Nederlandse verpakking zitten en per mesje 10 ribbels hebben.

Ik kreeg echter 10 promoverpakkingen van 2 stuks uit INDIA geleverd die de mensen daar gratis krijgen bij een 8 stuks verpakking.
De mesjes zijn van mindere kwaliteit, bv 5 ribbels ipv 10 en niet origineel Nederlandse kwaliteit zoals beloofd en afgebeeld op de site.
Kortom, ik heb niet gekregen wat mij beloofd is en waar ik voor betaald heb.

Derhalve zijn de mesjes niet voor de verkoop bestemd maar voor promotie, er staat zelfs groot op gedrukt "free With Gillette Mach Turbo 8's Cardridges pack "
Van Procter & Gamble ( leverancier originele Gilette) heb ik begrepen dat
voordelig scheren.nl deze voor promotiedoeleinde bestemde mesjes mag verkopen omdat ze geen contract met hun hebben.
Een echte drogist zoals de kruidvat of etos mag deze mesjes derhalve niet verkopen omdat ze wel een contract met Procter & Gamble hebben.

Ik heb voordeligscheren de gelegenheid gegeven om de originele mesjes
(zoals afgebeeld op de site en met de Nederlandse kwaliteit en 10 ribbels ipv 5 ribbels) alsnog binnen een week te leveren maar kreeg als reactie dat ik eerst deze beoordeling moest verwijderen van deze site.

Dat verklaard wellicht de vele perfect (5 sterren beoordelingen) op deze en andere Nederlandse sites.
Zie de waarschuwing op scamadviser.com

Ik heb mijn bestelde originele mesjes zoals vermeld op de site, nog steeds niet ontvangen.....

Beste Martijn,

Wij zijn al 7 jaar de grootste website op gebied van scheermesjes, dat kan je niet worden door oplichting! Wij hebben echt wel ervaring en kennis genoeg over wat echt en nep is. (dat is ons vak)
Ook klopt uw verhaal niet over verschillende kwaliteit scheermesjes. Gillette zorgt er namelijk voor dat ze altijd de hoogste en dezelfde kwaliteit leveren. Waarom zou Gillette zichzelf in de vingers snijden door mindere kwaliteit te gaan maken, waardoor de kans bestaat dat klanten slechte ervaringen kunnen krijgen? Erg ongeloofwaardig verhaal waar alle weldenkende mensen het mee eens zullen zijn. Dat het een actieverpakking is klopt maar dit betekend niet dat dit gratis is. Wij hebben deze partij marktconform van een partijen-groothandelaar gekocht waar wij al jaren zaken mee doen. (gratis bestaat niet) Verder hebben wij geprobeerd het met u op te lossen en kon u kiezen om de mesjes terug te sturen en geld terug te krijgen of omruilen (uit coulance) tegen een andere verpakking maar wat eigenlijk gewoon weer op hetzelfde neerkomt Want wij staan bekend om de “niet goed geld terug” service. U hebt hier helaas niet op gereageerd maar gaat liever reacties plaatsen. Wij vinden dit erg jammer en hopen dat u alsnog gebruik van ons aanbod zult maken.

Snel en gewoon dezelfde kwaliteit als bij de drogist!

Eigenlijk de eerste keer dat ik deze scheermesjes per internet bestelde. Het is moeilijk om juist deze te krijgen bij de drogist. Het is nl. een oud model maar dit gaat echt super soepel.

Volgende keer weer hier bestellen en voor nu... lekker glad scheren!

Goede service, snelle reacties!

Naast de mooie overzichtelijke website, heb ik snel en prettig contact met voordeligscheren.nl

TNT bleek het verzonden pakket te hebben "kwijtgespeeld" maar binnen 2 dagen kreeg ik antwoord van voordeligscheren met een mooie passende oplossing. Kortom, een webwinkel die weet hoe het moet. Ik kom hier zeker terug!

snel en goed

Gewoon snel en goed. En een stuk goedkoper dan in de winkels.

Snel en duidelijk bestelproces en dito levering.

Bij Voordeligscheren kun je makkelijk de producten vinden, een snel en duidelijk bestelproces en de levering was binnen 1 dag.

Goede verpakking van de levering

Wij zijn tevreden over de producten, die wij ontvangen hebben. Waren keurig verpakt. Hadden echter de levering iets sneller verwacht. Hebben het volste vertrouwen dat dit de volgende keer wat sneller gaat.

Goede service, snelle levering

Ik was op zoek naar scheermesjes voor mijn houder, gebeld met de klantenservice en heel vriendelijk en goed te woord gestaan.
Ik heb de goede mesjes de volgende dag in huis gekregen!
Heel tevreden over de service en de scherpe prijs!
Voor iedereen aan te bevelen!

Misleidende productadvertenties voor niet-originele producten

Voordeligscheren.nl zet boven al hun advertenties "Zekerheden: Originele producten". Wat voor mij niet duidelijk was dat er ook zoiets bestaat als 'huismerk', dit blijkt onderaan de advertentie te staan, in mijn geval onder een lange lijst aan compatibele apparatuur.

Mijn bedoeling was om originele Oral-B opzetborstels te kopen, en ik kwam via een externe site bij voordeligscheren.nl. Ik was niet op de hoogte van het onderscheid 'origineel Oral-B' en 'huismerk', en door de claim "Originele producten" in de advertentie heb ik niet verder gezocht. De 'huismerk' borsteltjes zijn naar mijn indruk niet van gelijkwaardige kwaliteit als de originele, en ik was daarom teleurgesteld met de aankoop. Ik had graag meer betaald voor een originele set.

Voordeligscheren.nl wilde de geopende verpakking niet retour nemen, een standpunt dat normaalgesproken begrijpelijk is. Echter ben ik van mening dat de advertenties misleidend zijn, en dat ze dit moeten veranderen. Het zou ze ook goed staan om mijn hele aankoop retour te nemen, gezien de zogenaamde "Tevredenheidsgarantie" die ze claimen. Hier blijkt tot op heden echter ook geen sprake van te zijn. Doe geen claims die je niet waar maakt!

Bovendien lijkt het erop dat kritische beoordelingen van producten niet op de website komen te staan, ook niet erg netjes!

Reactie op de reactie:

Na ontvangst was het volstrekt duidelijk dat de borsteltjes niet origineel waren, dat is niet het punt. Het gaat erom dat het op de website onvoldoende duidelijk is: de claim "Originele producten" staat prominent bovenaan op de website, terwijl "huismerk" veel minder prominent onderaan een lap tekst staat. Verder is "universeel" geen duiding van herkomst van een product.

Ik heb de borsteltjes geprobeerd in de hoop dat ze van gelijkwaardige kwaliteit zouden zijn. Was dit wel zo geweest, dan was ik nu zeer tevreden.

Beste Fulco,

Het staat zowel op de productinformatie op de site, op de pakbon en op het factuur dat het universele floss action opzetstukjes zijn.
Ook is de prijs niet misleidend en geven u uit coulance ook nog eens 20% op nieuwe originele borstels.

Tevens had u aan de verpakking kunnen zien dat dit geen oral b opzetstukjes waren, tocht heeft u de verpakking geopend. Het is een hygiëne artikel, u begrijpt natuurlijk wel dat wat dat niet meer kunnen terug nemen.
Als u de verpakking niet had geopend, dan had u het zonder problemen retour kunnen sturen en omruilen.

Zeer klantvriendelijk

Nadat er wat onduidelijkheden waren over de verzending, en ik dit ook heb laten weten aan voordeligscheren.nl, is mijn pakket keurig bezorgd. Ook werd ik gebeld en op de hoogte gebracht waardoor er enkele vertraging was ontstaan. Kortom, prima, en voor herhaling vatbaar.

Gr Stephan

Prima service, 100% betrouwbaar.

Mijn ervaring over voordeligscheren.nl is 100% goed. Prima service waaruit blijkt BETROUWBAAR. Elders iets anders gelezen maar spreek uit eigen ervaring, gewoon SUPER.

De bestelling is soepel en vlot uitgevoerd.

Ik heb al vaker iets besteld en die processen liepen allemaal vlot en soepel!

Goed(koop) en snel

Heb al meerdere keren mijn scheermesjes hier besteld. En zo lang het door de brievenbus past, is bezorging gratis! Snelle afhandeling en goede service. Een keer scheerkop voor scheerapparaat ontvangen wat niet goed paste. Mocht gewoon teruggestuurd worden, en ik kreeg een andere. Die het prima deed.

Voordelig en snel geleverd.

Crisis dus we zoeken steeds voordeligste aanbieder. Zoals ze op de website aangeven is het product zonder verzendkosten en snel geleverd. Klasse!

verzendkosten misleidend

Ik wilde bestellen, er werd op Google Shopping aangegeven dat de verzendkosten gratis zijn voor dit product. Dat bleek bij de laatste stap in het beste proces toch niet zo te zijn. Misleidend vind ik dat en ik ga hier dus niet bestellen. Bovendien zijn er in dat geval goedkopere aanbieders voor dit product.

Beste Thijs,

Vervelend om te horen, maar wij hebben geen inkijk op wat andere websites ( in dit geval google shopping) die onze producten promoten voor prijzen dan wel verzendkosten rekenen.

Wel is het zo dat duidelijk op onze webshops staat aangegeven per product waarvoor verzendkosten worden berekend. Want brievenbuspost is gratis verzenden, past het niet door de brievenbus dan komt er verzendkosten bij.

Als je op een product klikt, dan klikt op het "tabje extra informatie" word duidelijk aangeven of het door de brievenbus past en wat de verzendkosten zijn.

Heyting eBusiness Details

Bij Voordeligscheren koopt u ★ Gillette / ★ Wilkinson scheermesjes, ★ Philips scheerkoppen, ★ Braun Scheerbladen en ★ Oral b / ★ Philips sonicare opzettandenborstels tot 40% goedkoper dan in de winkel.

Visit Voordeligscheren.nl

Contact information