Vordingborg reviews

Vordingborg reviews

7.2

God tålmodighed for at få Vordingborgkøkken.

Vi købte køkken hos Vordingborg Køkken i Viborg. Her fik vi en god behandling og hjælp af Jimmi Nielsen. Men da vi så skulle have køkkenet leveret manglede en bordplade, den var simpelt hen blevet væk. Vi måtte vente på en ny. Så havde vi bestilt nogle ekstra greb, som vi skulle modtage efter 3 uger. Der kom 3 små møbelbeslag ;o( , endnu engang måtte vi vente 3 uger inden grebene kom. Vi havde andre efterbestillinger som heller ikke blev leveret til tiden, det var ikke god service. Men nu har vi modtaget alt og fået et dejligt køkken, som vi selv har monteret.
Så Viborg er ok. Men forsendelsen er under alt kritik.
Erik og Lisbeth

Superproffessionel kundehåndtering

Med den ansvarlige indehaver af Vordingborg Køkkener i Søborg har vi oplevet en kundebetjening helt i top. Lige fra det første besøg til afleveringen er intet problem for stort til at blive taget alvorligt, det er ikke ligefrem vores erfaring igennem årene med andre køkkenleverandører.
Vi kan derfor kun anbefale Sussie og Søborg. Dertil kommer et køkken, der efter vores erfaring kvalitetsmæssigt ligger på mindst samme niveau som andre og betydeligt dyrere leverandører af køkkenløsninger.

Brian P

PERFEKT

Vi har fået en rigtig god behandling af Vordingborg køkkenet i Næstved, vores konsulent Nicolai Bruun har ydet en rigtig god vejledning igennem hele forløbet.
Levering skete som aftalt, så vi er meget tilfredse, og kan kun give vordingborg køkkenet vores bedste anbefalinger.

God service og flot køkken

Vordinborg Køkken i Søborg har leveret et rigtig flot køkken og en god service. Vi oplevede en god process, køkkenet blev leveret som aftalt og de få justeringer, der skulle til undervejs, blev håndteret professionelt.

Super god service, og alt kom som aftalt.

Kan varmt anbefale Vordingborg køkkenet i Hillerød, rigtig god sælger og flot udstilling. Alt kom som aftalt efter 4 uger, vi havde valgt de håndværkere som de havde anbefalet, og de levede bestemt op til vores forventninger, under 1 uge efter at køkkenelementerne var leveret kunne vi tage vores køkken i brug. 😊

Overordentlig tilfreds!

Jeg har ikke andet en ros til overs for Vordingborg Køkkener. Jeg brugte Hillerød Branchen og fik den bedst tænkelig service og rådgivning. Der blev taget hensyn til vores budget, køkkenet blev leveret til tiden og da vi manglede nogle beslag, blev der tænkt ud af boksen og jeg modtog dem to dage senere. Jeg formoder der går mange år før jeg har brug for et køkken igen men da jeg vil da bestemt se Vordingborg vejen.

Manglende service

Efter flere måneder kom køkkenet endelig på plads med korrekt vendt bordplade, og korrekt mål i senere omgang. Desværre måtte der nye håndværkere på, og køleskabet som vi synes har en irriterende lyd, forholder man sig ikke til. Jeg vil ikke anbefale at betale et Vordingborg-køkken på forskud.

Hurtig og præcis levering, flinke folk

Besøget i butikken gik hurtigt, og vi blev mødt af en imødekommende og hjælpsom medarbejder.
Vi var lidt i bekneb for tid, så vores glæde var stor, da varerne ankom 3 dage før lovet.

Rigtig tilfreds kunde!

Jeg valgte Vordingborg Køkken fordi min mor også er rigtig tilfreds - så jeg vidste det blev et godt resultat.
Jeg har fået et super flot køkken! De forskellige håndværkere, malere, elektrikere osv. har været super at tale med! Hvis jeg har været i tvivl om noget, har de nemt kunne fortælle hvorfor de gjorde, som de gjorde.
Der var et lille problem i at skraldespandsstativet i min skabslåbe var skruet for hårdt i, så 2 af skruerne var knækket. Jeg kunne ikke bruge stativet fordi det sad for tæt på skabslågen - men jeg får en helt ny låge, så det kan blive sat i med nye skruer.
Jeg er rigtig glad og tilfreds!

Flot og funktionel nyt køkken

Vi kan kun anbefale den service vi har fået lige fra start til slut hos Vordingborg køkkenet i Vejle, Ole som vi har handlet med, har været rigtig god til og vejlede hvis vi havde spørgsmål undervejs.
Køkkenet kom som planlagt på dagen, montøren kom den næste morgen. I løbet af få timer var det stillet op, det eneste var bordplade/vask, som var en dag forsinket. Montøren kom igen næste formiddag så snart han havde fået opkald fra os, for og montere den. . Så ja, der er levet op til vores forventninger under hele forløbet, og vi nyder det flotte og funktionelle resultat.

Lilian & Hans Chr.
Horsens

Ikke oppe på dupperne

Jeg har ikke været helt tilfreds, da man i begge tilfælde, hvor der har været betalt til tiden har rykket for pengene, (på grund af konteringsfejl, men det er vel ikke min skyld) og den sidste leverance var skabet vendt forkert,( har ikke nået at klage), man kunne se på tegningen, hvordan skabet skulle vende..

Jørgen Markussen, Nørre side alle 7. st.t. København N

Useriøs virksomhed, som ikke er serviceminded

Ringe mulighed for at ændre indmad i modulerne.
F.eks. leveres skufferne uden brugsanvisning på opsætningen.
Vordingborg forslag er at købe et helt nyt modul til en væsentlig højere pris end hvad skufferne koster.

Acceptabel

Var lidt for længe om længe om levering af bordplade, mangel af liste.
Syntes det er for dårligt man ingen kompensation kan få, når man skal vente 1 uge på bordplade, fordi Vordingborg køkkenet havde glemt at bestille den.

Supertilfreds kunde

Vi havde fået Frank Andreassen fra Vordingborg Køkkenet på Gl. Køge Landevej i Valby anbefalet af en anden familie i den ejendom, hvor vi bor. De havde været godt tilfredse med forløbet af deres egen køkkenrenovering, og det giver jo som start en tryghed, at andre har afprøvet firmaet og forløbet, inden man selv kaster sig ud i projektet.
Vores nye køkken står nu flot og færdigt, og vi er ovenud tilfredse med både forløbet og resultatet. Vi er blevet godt vejledt fra allerførste møde. Frank har med venlighed og faglig dygtighed været meget lydhør over for vores ønsker og de muligheder, der var for netop vores køkken inden for det beløb, der var til rådighed. Under hele processen har vi følt, at der var tid til at vende alle ønsker og også mulighed for at ændre, hvis vi skiftede mening, fx valg af bordplade, størrelse af skabe eller valg af skuffer.
Vi er supergodt tilfredse med resultatet og den behandling vi har fået, som både har været professionel og hyggelig.

Overraskende godt

Gik med en fornemmelse af at Vordingborg køkken ikke helt var så godt som andre. Har i den grad revideret den fejltagelse. Lige fra første besøg i Roskilde til det blev sat op, har det kun været en positiv oplevelse. Flink og vidende sælger, flotte rabatter, og ikke mindst en meget dygtig tømrer der satte køkkenet perfekt op på ganske få timer. Alt er 100% i orden. Top kvalitet på alle elementer.

Mvh Evon Petersen

Vordingborgkøkken - Vesterport

Tusind tak til Susanne Gallus for rigtig god service og tålmodighed. Susanne er en dygtig og flittig sælger!
Vi har ikke modtaget køkkenet endnu, men jeg er sikker på at det bliver super fedt.
Jeg kan til enhver tid anbefale Vordingborgs Vesterport afdeling.

super handel

super handel og hurtig levering. alt er som det skal være. Mads er bare en flink og dygtig sælger

Dejligt nyt køkken

Købte nyt køkken ved Vordingborg køkken i Aalborg. Havde et budget som gerne skulle være nok, sælger lavede 3 tilbud og det vi gerne ville have var desværre lidt for dyrt.
Efter lidt snak blev vi overtalt til at købe det dyrere køkken og det må jeg sige vi ikke har fortrudt. Vi valgte selv at sætte køkkenet op og er endelig blevet færdig. Desværre var det ene hængsel på det ene overskab defekt men der blev straks bestilt et nyt uden nogen problem. Vil gerne rose Jørgen Cold Andersen for at være tålmodig og svare på spørgsmål og lave ændringer i ordren uden nogle problemer, svare hurtigt når man skriver mail til ham.

Super Service

En stor tak til Vordingborgkøkken Randers især Kim Lørintz, som var en stor hjælp.
Bordpladen blev desværre leveret med et lille hak, men intet problem i at få det byttet.
Det er virkelig blevet vores drømme køkken.
Ole og Lene Hald..

Så er vi fået vores nye køkken sat op, og det lever fuldt ud op til alle vores forventninger. Vi har mødt en upåklagelig service igennem hele processen. Der var sat rigtig god tid af, da vi var I butikken og skulle designe vores drømme køkken. Vi kan til enhver tid anbefale Vordingborgs Kolding afdeling og deres sælger Peter Yderholm.

Per og Maria, Vejle

Vordingborg Køkkenet Details

Vordingborg Køkkenet er leverandør af køkkenluksus alle har råd til. Vores produkter fortjener at være i danskernes hjem, eller rettere; danskerne fortjener ordentlige, miljøvenlige køkkener i godt design, i god kvalitet, med masser af lækre detaljer, og uden de behøver koste en bondegård.

Visit Vordingborg

Write to: vk@vordingborg.com