Vordingborg reviews

Vordingborg reviews

7.2

Dårlig koordinering og leveringstid

Jeg bestilte en bordplade, en vask samt et endestykke hos jer til mig nuværende køkken. Det var uhyre vigtigt at datoen for leverance blev overholdt, da det hele skulle stå færdig til indvielsen af lejligheden. Da dette var det sidste vi manglede, gjorde jeg da også sælgeren i butikken opmærksom på dette. Han kontaktede derfor fabrikken for at sikre sig om datoen var okay i forhold til levering - Det var den så heldigvis!

Vi gik glade og tilfredse med den service i havde ydet, indtil det så blev dagen for levering, og jeg herefter ringede jer op, og i så fortalte at leveringen umuligt kunne ske i dag, og at jeg måtte vente yderligere 10 dage, som der stod i mit tilbud.

I tilbuddet havde jeg gjort sælgeren opmærksom på at leveringsdatoen ikke stemte overens med det vi havde aftalt - og han forsikrede mig om at det ikke var noget problem, og det bare var fordi jeres system ikke kunne taste en tidligere dato ind - men at alt var OK fra fabrikken, leverandøren og jeres side til levering som aftalt.

I mine ører er en mundtlig aftale, mindst lige så gyldig som en skriftlig, og jeg valgte så som det godtroende godtfolk at tro på dette.

I kan nok selv regne ud hvad det så endte med - Uden nogen form for kompensation what so ever.

Det bliver formentligt desværre første og sidste gang jeg handler med Vordingborg Køkkener.

dårlig vejledning :(

Dyrt købt hjørneskab, hvor man river sig til blods når man åbner skabet, og lukker lågen over i lågen ved siden af, så inden en uge er den låge ødelagt øv bøv.

Kære jette

jeg ville rigtigt gerne hjælpe dig, men har lidt svært ved det da jeg ingen informationer har om dig eller dit køkken.

Vil du være sød at maile mig på hjh@vordingborg.com

Adm. Direktør

Uacceptabel leverance og leveringstid

For snart 3 år siden købte vi et køkken af jer gennem en entreprenør, gengang var der lidt vrøvl med lågen til køleskabet, lågen var uden huller til hængsel.
Entreprenøren er ikke ønsket her på adressen længere hvorfor vi har valgt at afslutte leverancen selv.
Den 25 november 2013 henvender jeg mig til Jeres Slagelse afdeling via mail, uden held, den 18 december henvender jeg mig til jeres hovedkontor igen på mail, den 28 januar modtager jeg en mail fra Jeres Slagelse afdeling med et tilbud. Den 4. februar spørger jeg ind til leverancen da jeg ikke ud af tilbuddet kan se om tilbuddet indeholde det rigtige, efter henvendelse igen på mail får jeg det svar at jeres kvalitetsafdeling har gennemgået tilbuddet og det tilbudte er korrekt.
Leveringstid fra fabrik er som lovet.
Ved udpakning da jeg havde fået fat på en snedker, kunne jeg konstatere at varen var leveret præcis som første gange, ingen huller til hængsler.
Varen er leveret tilbage til butikken, hvor de vil sørge for at få fræset huller til beslag, dog har jeg her en uge efter ikke modtaget besked om hvornår jeg kan modtage lågerne klar til montage.

Skønt køkken men det var ikke Vordingborgs skyld

Vi skulle have lavet nyt køkken og var tvunget til at vælge Vordingborg hvis vi ville have den mulighed at betale det af over huslejen.

Bo Olsen kom ud og kiggede på det. Vores ide med at få lavet nyt køkken var at flytte komfuret, få mere bordplads, opvaskemaskine og den samme skabsplads.

Jeg har været grafisk designer og jeg har da altid været vant til at lave mindst to forslag til kunden. Men vi fik et forslag med nogenlunde samme forslag som det vi havde - bare med nye skabe. Og jeg måtte hjælpe med designet (læs presse på) for at vi til sidst fik det mere bordplade og komfuret flyttet.

Vi var uenige om gulvet og jeg spurgte om vi ikke kunne få det samme gulv som de har liggende inde i deres butik ved Vesterport. Men nej. Og så skulle vi endnu engang ud i den butik, han er ansat i, i Valby. Gid han en gang imellem kunne køre ind til kunden. Og tid havde han heller ikke meget af. Og hans mobil er konstant slukket uden nogen mulighed for at lægge besked. Først efter et halvt år var tegningerne klar.

Da det hele så var i gang føltes det på ingen måde som var der nogen projektleder på. Jeg har også arbejdet i arkitektfirma hvor der hele tiden var kontrol med at tingene blev lavet og til tiden. Den første uge kom håndværkere som vinden blæste og ikke . Og ikke alle fik lavet det de skulle.

Vi havde besluttet os for at male og sætte tapet op selv i en weekend hvor vi kunne få hjælp fra venner. Men tidsplanen var lavet således at murerne skulle mures op fredag. Muren var ikke tør lørdag eller søndag. Og vi måtte ned og købe varmeblæsere. Mandag skulle vores venner på arbejde igen. Vi måtte arbejde aften og nætter.

Håndværkerne gjorde generelt et godt job - specielt VVS, murer og gulvmand.

Der var nogle fejl jeg var utilfreds med til sidst men Bo Olsen fejede det bare til side som at han havde ret - punktum. Jeg har efterfølgende selv betalt for at få de sidste ting rettet for jeg orkede ham ikke mere.

Hvis de bare havde lavet den sidste finish så havde vi glemt alt om de andre problemer.

Kære charlotte

Jeg beklager at du har haft den oplevelse.
Jeg har selvfølgelig talt med Bo og Jeg kan forstå at du har haft nogle mindre klagepunkter som Bo har fået klaret.

Han fremviser en synsrapport som du har underskrevet uden bemærkninger.

Jeg beklager selvfølgelig at du har denne oplevelse, men må sige at bo er en af mine mangeårige medarbejdere der sælger rigtigt mange køkkener hver uge og normalt er han omgivet af meget tilfredse kunder.

Jeg beklager men glæder mig over at i har fået et skønt køkken.

Adm. Direktør
Vordingborg Køkkenet A/S

Vordingborg køkken i Valby - I FÅR 5 STJERNER:)

Efter mange års overvejelse besluttede min mand og jeg os endelig for at vi skulle have nyt køkken og straks begynder alle historierne om hvor dåååårlige de forskellige køkken butikker er og heriblandt var også historier om Vordingborg Køkken. MEN de er ALLE blev gjort til skamme, for det er på ingen måde den oplevelse vi har haft. Nu sidder vi tilbagelænet og ser på det flotte resultat af nyt Vordingborg køkken og bryggers og fryder os over en fantastisk vejledning fra Steven Holse Olsen som har været en god vejleder og sparingspartner gennem hele forløbet. Hvis der har været ting vi har været i tvivl om er Steven hurtigt vendt tilbage med svar eller løsning. Den store prøve kom da køkkenet og bryggerset skulle leveres og monteres, men også her blev alle historierne gjort til skamme. Leveringen kom til tiden og blev udført at 2 serviceminded fragtmænd som meget påpasseligt bar alle elementerne ind. Dagen efter på slaget 07.00 var montørerne klar til at sætte køkken og bryggers op og VUPTI kl. 17.00 var alt færdigt, én dag før tid og uden fejl og mangler SÅDAN:)

STOR TAK til:
******************
- Steven Holse Olsen fra Vordingborg Køkken, Valby - tak for kampen, du er fantastisk og kan klart anbefales:)
- De to fragtmænd - det var en fornøjelse af få besøg af jer:)
- Rene og Claus fra HåndværkerTeamet - tak for en særdeles god dag, sjældet har jeg set to arbejde så hårdt og hurtigt, flot arbejde:)

God forståelse og massere af tid!

Jeg har lige købt køkken hos Vordingbord Køkken på Gammel Kongevej.
Det var en rigtig god oplevelse jeg fik. Sælgeren (søren) forstod hurtigt mine krav og brugte en masse tid på mig (endda flere dage efter lukketid) Køkkenet er nu kommet op, alt både med levering og montering gik som aftalt!

Deres håndvækere ringede et par dage før så vi kunne planlægge det bedst muligt for mig. Der opstod 1 problem med, min ene væg ikke helt var 90 grader. Så de ringede til sælgeren (søren) som faktisk havde fri. De fandt et par løsninger og spurgte hvad der passer mig bedst. Da jeg fik det sat op fredag eftermiddag troede jeg desværre at jeg skulle vente lidt tid, indtil de kunne løse problemet. Men nææææh nej de tog det med hjem og skar de dele til og kom og satte det op dagen efter. (lørdag morgen)

Så kan kun anbefale Vorderingborg køkken på Gammel Kongevej! :)

en utrolig tilfreds kunde :)

Vordingborg køkken, fed oplevelse !!!! :-)

I 2012/13 havde vi besluttet os for, at tiden var inden til at vi skulle bygge til/renoverer vores hus.
Efter længer tid søgning hos mange køkken firmaer og deres modeller, var min hustru og jeg ude og gå en tur i slagelse, da vi blev enige om at gå ind og kigge i Vordingborg køkken, vel viden om at vores økonomi ikke var til det.
Jeg står den dag i dag, med en oplevelse at: hold da op, et velsmurt køkken firma.
Den kundevejledning som vi har modtaget, gennem hele forløbet er helt total skønt.
Jeg vil geren takke Gert, for en fede oplevelse, og det køkken vi har modtaget var lige efter vores økonomi. jeg er selv uddannet tømrer, og har aldrig oplevet et nemmer køkken af opsætte, det kan alle stille op, leveringen af køkknede & bryggeres blev leverte helt ind i huset af to flinke medarbejder, der manglet ikke noget som helst og total fedt at alle skabene var samlet ved levering.

En stor ros til Gert & Co, for deres engagement. TAK. :-)

"Bonaza Pine" - mere end et køkken

Et nyt lækkert køkken uden at røre en finger og til en billig penge. Utopisk...troede jeg! Men den spæde tanke blev til en konkret men simpel henvendelse via nettet, og ugen efter havde jeg fået køkkenet målt op af super søde Sussie fra Søborg afdelingen. Få dage efter lå der flotte billeder og tegninger af forslag til mit nye køkken, hvor der nøje var taget højde for alle mine ønsker om et behov. Jeg blev præsenteret for lækre materialer og valgte lidt dyrere dele end først beregnet... - det har jeg på ingen måde fortrudt.
Jeg blev i opsætningsfasen ramt af dødsfald af nærtstående familiemedlem og måtte pta de normale procedurer bede om henstand i forhold til en besigtigelse af opsætningen jeg ikke var 100% tilfreds med. Der blev udvist fuld forståelse, og da jeg atter var klar til at tage fat om tingene, dukkede Sussie op med blomster og kamera og besigtigede de ting, jeg ikke var helt tilfreds med. Forholdsvist kort efter var bordpladen skiftet og et par ekstra detaljer ordnet uden beregning.
Jeg er SÅ glad for mit nye køkken, hvor især bordpladen, der hedder noget så fantastisk som "Bonaza Pine", bliver beundret meget for sit særlige look og sin praktiske dimension.
Jeg vil til en hver tid anbefale at købe køkken hos Vordingborgkøkkenet og få den grundige vejledning, forståelse og lydhørhed, som Sussie udviste mig.
Tak!

God service, rigtig god fornemmelse for vores behov og med super løsningsmuligheder.

Fik en super god kontakt fra da vi trådte ind i butikken i tilst. Rigtig lækkere køkkener som bare fungere, er funktionelle og samtidig super kvalitet. Stor ros til butiksperaonalet for at kunne hjælpe selvom at de ikke lige sad med papirerne på køkkenet. Gode håndværkere som effektiv fik skiftet køkken og bryggers. Glæder os til bruge det i mange år fremover

fantastisk køkken

vi har fået nyt køkken, helt fantastisk.
det blev bedre end ventet.
rasmus fra næstved kom og tegnede og fortalte.
det hele blev styret af brian ;-)
både pris og kvalitet passede, og tiden blev overholdt.
bedre service findes ikke.
med venlig hilsen
winnie gredal

Vores køkkendrøm er gået i opfyldelse

Efter lang tids søgning fandt vi et køkken, vi selv synes ser godt ud,og som passer til udtrykket i vores lejlighed og naturligvis også vores pengepung. Vi vagte selv hvidevarer, som skulle passe til køkkenet. Vordingborg køkken skulle stå for nedrivning af det gamle køkken, modernisering og opsætning af det gamle, incl. hvidevarerne.
Køkkenkonsulenten havde udarbejdet planer for køkkenets indretning, og det hele kom til at se ud, som vi havde ønsket det.
Arbejdet med modernisering og opsætning af det nye køkken fulgte den aftalte tidsplan. Ros til alle håndværkerne.

renovering af lejlighed

Alt ok undtagen betaling før levering

Uovertruffen service af Flemming Svan i Næstved

Vores erfaring med Vordingborg startede for lidt over et år siden, da vi skulle kikke på køkken. bryggers samt badeværelse til vores hus.
Af en ven fik jeg anbefalet Flemming, og det har vi ikke fortrudt et sekund.

Vi havde fra starten en del ideer og ønsker til alle 3 rum, og Flemming ikke alene hørte på vores ønsker, men var også i stand til at tilføje ideer for at give præcis det udtryk vi ønsker.
Under hele forløbet har vi kun mødt entusiasme, kreativitet og en service ud over det sædvanlige.
Vi er nu i gang med at processen omkring køb af det sidste badeværelse, og igen har Flemming bevist sin kreativitet, samt sin evne til at sætte sig ind i sine kunders ønsker og behov, og han har skabt et fint miljø der skaber sammenhæng til det andet badeværelse.

Vi vil til enhver tid anbefale Vordingborg, og i særdeleshed Flemming.

Lars og Mette

Elendig service

Havde egentlig lagt hele denne sag med Vordingborg Køkkenet bag mig, men da en af mine gasdæmpere (vidste ikke i starten den hed det) trængte til at blive skiftet vidste jeg ikke hvor jeg kunne få en anden end at købe den til overpris hos Vordingborg køkkenet i Næstved (over kr. 400 for 2) fandt senere ud af man kan få den på nettet til kr.99 pr. stk, samme mærke. Nå men efterfølgende fik jeg en mail om at de gerne ville have jeg anmeldte dem på trustpilot og så kom min gamle sag fra 2006/2007 op i mig igen og nu skulle de have tilbage for den ekstrem dårlige behandling vi fik dengang. Vi skulle have skiftet køkken og uheldigvis valgte vi Vordingborg køkkenet i Næstved, en af deres folk kom ud og målte op, og da så bordpladen med vask ankommer viser det sig at ham der har målt op ikke har taget højde for at der er et indhak ind til vores køkkenvindue, ikke noget der er specielt, og vores gamle bordplade gik da også ind til vinduet, så hvordan sælgeren skulle tro at vi ønskede et hul på omkring 10 cm mellem bordpladen og vinduet må stå hen i det uvisse. Nu starten sagen så hvor sælgeren ikke selv vil påtage sig skylden og hans chef forsvarer ham med at vi da heller ikke havde fortalt at vi ønskede at bordet skulle gå ud til vinduet. Til sidst siger chefen at vi kan slå halv skade så får vi en ny bordplade med vask og han vil være så flink at betale halvdelen. Jeg insisterer stadig på at fejlen helt og holdent er deres, og så begynder han med at vi bare kan køre en retsag på det, og vi vil tabe med et brag. Vi står med tvillinger på under 1 år og har virkelig ikke energi til at det trækker mere ud end det allerede havde gjort, for der var selvfølgelig også en masse problemer med den snedker de havde ansat til at sætte køkkenet op, udeblev gang på gang - ham ville de iøvrigt heller ikke bruge fremover sagde han, men hvad kunne vi bruge det til. En hele vejen igennem utrolig arrogant attitude denne chef havde og hvorfor man ville gøre så meget for at spare kr.2.500 er for mig helt uforståeligt, for de har fået rigtig meget dårlig reklame for de kr. 2.500 og ingen vi kender har efterfølgende købt hos Vordingborg Køkkenet i Næstved efter de har hørt vores historie. Havde denne sælger fra starten af målt ordentligt op eller havde de bare vedkendt sig fejlen, havde vi intet at udsætte på dem, men denne fejl er så klokkeklar at jeg ærgrer mig den dag i dag at vi ikke kørte en sag på dem, af principielle grunde. Det er for dårligt de kan slippe afsted med sådan en svinestreg.

Hej jan

Jeg beklager din oplevelse med vores Næstved Butik.
Jeg kender ikke din sag men jeg sætter mig straks ind i den og så hører du fra os.
Vil du være rar at maile mig på hjh@vordingborg.com med dit navn og adresse så jeg kan finde dit projekt frem i vores arkiv.

Adm Direktør
Vordingborg Køkkenet A/S

Godt køkken leveret til tiden

Køkken der blev rettet til hurtigt og effektivt, så det nu fungerer som aftalt og til tiden. God opfølgning fra personalet, der har stået til rådighed og været hjælpsomhed med at få klaret bestilling mm.

Fantastisk samarbejde. Gode priser, god kvalitet, levering til tiden. Gør alt de kan for at indfri kundens ønsker.

Kan kun sige det har været en virkelig god proces og med et fantastisk samarbejde, hvor jeg virkelig følte der blev gjort noget for mig som kunde. De små bump undervejs blev også løst tilfredstillende - et stort projekt som et nyt køkken kan ikke klares uden lidt bump undervejs, men løsningen heraf gør, at man hurtigt kommer videre uden at skænke det en tanke. Jeg kan kun klart anbefale Vordingbrog køkkenet til andre. Rare, behagelige sælgere, som ikke presser dig igennem processen, men hjælper dig hele vejen igennem og så er de serviceminded. Levering til tiden. PRØV DET :-)

Perfekt service og flot køkken

I sensommeren 2013 havde jeg besluttet mig for, at tiden var kommet til at forny mit snart 25 år gamle køkken. Mange firmaers modeller blev studeret nærmere og mit første valg faldt på Vordingborg Køkkenet. Det som fik mig til at henvende mig, var ganske enkelt at skabene blev leveret samlet. Jeg aflagde Vordingborg Køkkenet i Slagelse et besøg og fik en utrolig kompetent og venlig vejledning. Jeg aflagde efterfølgende forretningen flere besøg, og til sidst blev jeg enig med Gert om, hvad jeg skulle have. Jeg var helt sikkert en hård nød at knække inden jeg tog den endelige beslutning, men Gert er en meget tålmodig mand, som virkelig gør noget for kunderne.Bestillingen blev afgivet og nu ventede jeg spændt på leveringen. Her gik alt ligeså flot og uden problemer, alt kom til den lovede tid, perfekt og uden skader. Køkkenet står nu flot og funktionelt og jeg er glad for, jeg valgte Vordingborg Køkkenet, jeg kan varmt anbefale afdelingen i Slagelse på alle måder.
Jeg har netop igen valgt Vordingborg Køkkenet i Slagelse til at levere mit nye bryggers, denne gang gik bestillingen betydelig hurtigere, så nu glæder jeg mig til at elementer kommer og jeg kan få et ligeså flot bryggers som køkken.
En stor ros til Gert & Co for deres altid venlige og imødekommende optræden

Zille Vibekke Rasmussen

Køkken med genvordigheder

Købte køkken ved Vordingborg i Valby. til levering næsten 2 måneder senere. Da vi en uge efter den første ordre, ville have en glasplade med i leverancen, begyndte det at gå galt, for sælgeren kom til at sætte en forkert leverings dag på, således at håndværkeren også blev rykket 1 dag. Jeg måtte selv få verificeret leverings datoen ved Vordingborg (hovedkontor), og få rykket håndværkeren til den først aftalte dato igen. Der var mangler i leveringen, så vi kunne ikke bruge kogesektionen, (levering 3 uger senere). Målene som sælger havde fundet frem til, passede ikke helt, så vi endte med at få et køkken der er 93 cm højt!. Håndværker havde glemt at bestille et nyt endestykke, så i første omgang hang det og svævede i luften. Yderligere 3 ugers leveringstid. Rettelse af bagkantslister blev foretaget 2 uger senere. og endelig udskiftning af bagkantslister. Ordren blev indgået i slutningen af august 2013 og vi er endelig færdige d. 19 februar 2014. En meget lang proces.
Jeg vil gerne sige tak til Jimmi Asferg, som til sidst gik ind i sagen, (og fik løst prpblemerne til sidst) for sælgeren kunne vi ikke rigtigt kommunikere med. Det var bare beklageligt hver gang, der var noget galt, og kalenderen og sælgeren kunne åbenbart ikke enes,

Kære Jan Nielsen

Tak for din tilbagemelding.

Jeg beklager at sælgeren ikke har levet op til dine - ( og mine ) forventninger og jeg følger selvfølgelig op således at han - og Vordingborg Køkkenet - lærer af denne sag ..

Jeg beklager, men håber at du må blive glad for dit nye Vordingborg Køkken.

Adm Direktør
Vordingborg Køkkenet A/S

Nyt køkken, næsten uden problemer, men super service!

Vi skulle have et nyt køkken i november og som alle andre kiggede vi naturligvis også flere steder. Både efter kvalitet og det vi nu engang godt kunne lide, og så selvfølgelig til en pris der matchede vores budget. Jimmy hos Vordingborg køkkener i Odense sø, tog sig super god tid til os. For som de nybegyndere i hus vi nu er, anede vi ikke hvad vi skulle gøre. En enkelt kommunikationsfejl blev ændret uden problemer og vi fik alt i alt et super lækkert køkken som vi er rigtig glade for og som passer lige ind i vores stil.
Vi kan sangens stå inde for den kvalitet og service som Jimmy hos Vordingborg Køkkenet yder... Kasper & Louise

Super service og et perfekt resultat .

Jeg fik anbefalet Vordingborgkøkken i Søborg. Jeg stod i en total renovering af min lejlighed og med rå vægge over det hele kunne det godt virke lidt uoverskueligt. Susie fra Søborg kom ud og tegnede det perfekte køkken for mig. Hun lyttede til alle mine ønsker og i dag har jeg mit drømme køkken.
Jeg fik super service og kan varmt anbefale Vordingborg det er nemt og smertfrit samarbejde med fantastisk service. Susie og resten af teamet fra Vordingborg køkken i Søborg - Tusind tak Jeg elsker mit køkken.

Mange hilsner Julie Granskov.

Vordingborg Køkkenet Details

Vordingborg Køkkenet er leverandør af køkkenluksus alle har råd til. Vores produkter fortjener at være i danskernes hjem, eller rettere; danskerne fortjener ordentlige, miljøvenlige køkkener i godt design, i god kvalitet, med masser af lækre detaljer, og uden de behøver koste en bondegård.

Visit Vordingborg

Write to: vk@vordingborg.com