Vraa Mc reviews

Vraa Mc reviews

7.9

Gamle hyggelige mænd

Vraa mc er en klub med en dejlig flok gamle mænd der udlever deres drømme. her er liv og glade dage.Jeg har ved en fejl bedømt denne klub før men har så fundet ud af at det var den forkerte klub. Den anden klub som jeg kørte med var IKKE vraa mc men nogle af dem der kørte med bar et mærke hvor på der står vraa mc derfor har jeg taget fejl beklager meget.
håber ikke det har medført nogen skade.

Rar,rummelig og rasende hyggelig klub!!

Det er nu min 3. sæson som motorcyklist og jeg er vild med det! Jeg er så heldig, i mere end 1 forstand, at min mand også kører mc, så vi har altid hinanden at dele oplevelserne på landevejene med.
I løbet af de 3 år, har der for mig, afsløret sig en " egen kultur" / " biker verden" - lige fra at hilse på alle mc'er på vejene til træf og mangfoldige arrangementer med " det at køre motorcykel i fokus"!
På nettet er der et HAV af tilbud i alle kategorier i forhold til motorcykler og det finder jeg vildt fascinerende; havde jeg vidst det, havde jeg taget mc kørekort for længst!
Når jeg er glad for noget vil jeg rigtig gerne dele det med andre - være med andre i netop " det" ( sådan er jeg nu skruet sammen) - min eneste fordring er, at det skal være ukompliceret og nemt at være i.
Min " fortolkning":
"En klub, en mc klub, et fællesskab af mennesker som deler mc interessen/"kærlighed".En samling af vidt forskellige individer med vidt forskellige baggrunde og historier i alle aldre - ét er vi ens med, glæden ved mc og dét er udgangspunktet/starten på eventuelle venskaber mm."
Ved en tilfældighed hørte jeg om Vraa mc, tjekkede hjemmesiden og snusede lidt rundt, indtil jeg tog mig sammen og mødte op til en fællestur med afgang fra Brugsen i Vraa. ALLE gav hånd og bød velkommen og udtrykte glæde over at se mig og vi udvekslede et par bemærkninger og fik lidt snak inden køreturen. Trillede turen og sluttede af i klubhuset med kaffe og roulade og SNAK; for denne klub er RAR og magter at hygge sig på en ukompliceret måde.
Jeg vil gerne lige forklare, hvad jeg mener med " ukompliceret" - ukompliceret i denne sammenhæng betyder, at jeg " byder ind med hvad jeg magter og lyster og ingen klandrer mig for det. Jeg har endnu ikke oplevet, at få spørgsmålet " hvorfor dukkede du ikke op i sidste uge"? ( ville også irritere mig grænseløst) istedet " hører" jeg " FEDT at du kom" - det er for mig " ukompliceret og det er en væsentlig grund til, at Vraa mc godt kunne gå hen at blive m i n klub længe!!
Jeg synes det er skægt at lege rocker, skægt med frynser, bandanas og nitter og fjollet outfitt - det er da befriende at få mulighed for at " skabe" sig og så ikke være den eneste der gør det;-)
I Vraa mc er der masser af humor og højt til loftet; der er en bestyrelse, som trækker et stort læs i alle henseender, mennesker som gør det behageligt for mig - det er da luksus!!
Nu glæder jeg mig til Thy træffet - sammen med klubben og en masse dejlige bikere - Vraa mc e r en 5 stjernet klub! High 5 og vi ses derude:-D

God velkomst!

Jeg havde lige fået mc-kort, og ville gerne have nogle at køre med, en gang imellem.Havde tit set Vrå-mc omtalt i den lokale avis, og en torsdag aften, dukkede jeg op, alene, og fik en hjertelig velkomst. Blev budt velkommen, og gav hånd til de andre. Jeg fik forklaret, hvordan man kører i kolonne, og som ny, lå jeg som nr. 2 på turen den aften.
For nylig, har jeg haft en mc til reparation, og fordi vi snart skal til træf, har jeg fået tilbudt at låne en mc, af et klubmedlem. !! DET er stort, synes jeg :-)
Kan især godt lide smådrillerierne, og den "ordentlige" og sobre mobning på den sjove måde.
Jeg kan kun anbefale Vraa-mc til andre!

Selvfølgelig er vi alle forskellige, og kemien er ikke 200% med alle, når man er i grupper, men møder man op med åbent sind, så får man igen af samme skuffe!
Vil man have sure miner, og brok og sladder, kan man finde det allesteder..Men hvorfor det, når det er noget man gør frivilligt??
Det skal være sjov og hygge, og det sørger klubmedlemmerne i Vraa-mc for!! (og kage)

Is Vraa Mc your company?

Visit Vraa Mc