Vvs Grossisten reviews

Vvs Grossisten reviews

8.1

God telefonservice!

Gode priser og stor fleksibilitet.

Hilsen en tilfreds kunde fra Herning.

Helt perfekt!

Hos VVS-grossisten fik jeg mine varer til super pris. Ca. 200% billigere end vores lokale byggemarked. Ordren blev afsendt mandag aften, og tirsdag morgen var min pakke fremme. Det er kanon service!

Alt for ringe service

Jeg bestilte en indsats til et utæt armatur en mandag. Efter 4 dage - fredag - rykkede jeg for svar på hvornår de kunne levere. Fik svar, at den ville komme i starten af efterfølgende uge. Om torsdagen i den uge bad jeg igen om en leveringsdato. Fik så svar at de ikke kunne levere.

Jeg skulle med andre ord selv opsøge svar på at jeg ikke kunne få min vare.

Det er alt for dårlig service for nethandel anno 2013!

Høj kundeservice til discountpris

Hej
Jeg har gentagende gange handlet hos vvs-grossisten, og er blevet godt behandlet hver gang, men denne gang skilte sig ud. På vej til Gørlev for at hente de varer jeg tidligere på dagen havde bestilt pr. telefon, blev jeg forsinket af vejarbejder m.m. En ½ time før lukketid, da jeg kan se at det bliver svært at nå, ringer jeg og siger det som det er. De imødekommer mig og er villige til at blive et kvarter ekstra. Jeg når at komme 10 min. over og varerne ligger parat, ekspedienten smiler og humøret er højt, han hjælper med læsningen og 4 min. efter ankomst sidder jeg i bilen igen. DETTE er hvad jeg kalder positiv instilling til kunderne og HØJ og Tålmodig kundeservice.

Endnu en gang TAK, og god jul; det kan det næsten kun blive efter sådan en behandling.

God Behandling

Jeg købte fornyligt en varmepumpe hos vvs-grossisten.
Det fungerer bare, prisene er gode. Henter man i butikken kan man også få et godt råd med på vejen.

Helt perfekt og billigt

Købte 2 vandlåse til en meget billigere pris end hvad jeg har set i diverse butikker. Fik info om at min ordre havde ændret status til "behandles". Det var så godt nok den eneste mail jeg modtog efterfølgende, men dagen efter modtog jeg min pakke med de korrekte varer, så jeg er ganske tilfreds. Dog kunne de måske have valgt at sende en ny mail med at varen er sendt :)

Nemt

Godt udvalg, gode priser og så kan man hente i fysisk butik hvis man vil spare portoen.

plads til forbedringer

Skrev ikke mit navn på forsendelsen, som derved blev væk. :-(
Fik ikke et tracknummer. :-(
Svarede ikke på den mail, hvor jeg spurgte om dette :-(
da jeg ringede svarede de med det samme :-)
Da jeg fandt pakken var det de forkerte varer, heldigvis kunne jeg bruge de aceltimer jeg fik.

markedets billigste priser

jeg har nu kigget rundt på alle vvs sider og på langt de fleste sider, ligger VVS-Grossisten lavest på prisen.
Har kun handlet online, og har været meget tilfreds med dette. Varerne kommer til tiden, og alt har været i orden.

Jeg har kun gode erfaringer med VVS-Grossisten

Har handlet der flere gange.
Flere af mine bekendte er VVS'ere, og de siger, det er ok...

Utroværdig

Jeg vil kraftig advare mod at handle med firmaet VVS Grossisten i Børkop. Firmaet er dybt useriøs og utroværdig. Efter adskillige henvendelse pr. telefon og mail siden 1. januar 2011 har firmaet gang på gang fyldt mig med løjn. Efter adskilige henvendelser fik jeg en aftale med ansvarshavende for oliefyr i firmaet om, at jeg kunne fremsende en defekt oliepumpe som er dækket under garantien. Efter endnu et par opkald til firmaet blev jeg oplyst om, at pumpen var sendt til undersøgelse hos leverandøren men efter flere telefoniske henvendelser til firmaet viser det sig, at pumpen aldrig er sendt til leverandøren, fordi leverandøren bor i Schweiz. Dernæst meddeler ansvarshavende for oliefyr i firmaet, at muligvis har pumpen ikke har været installeret korrekt. Dette er absolut ikke tilfældet. Sagen har nu stået på i et halvt år og jeg har nu erkendt at dette firma må have meget alvorlige problemer. Jeg kan ikke anbefale nogen at handle med firmaet.

ufattelig dårlige service & rådgivning

mage til dårlig rådgivning skal man lede længe efter, ringede for at hører om en kedel, men sælgeren vælger at sige jeg jeg kan købe den et andet ste, det jeg spørger ind til priser osv.. hmm ikke noget sted jeg handler igen overhovedet..

Hurtig & billig

Købte radiator, rør, fittings og ventiler til renovering af centralvarme.
Alt kom, det kom hurtigt, og fragten var yderst rimelig selv om leverancen viste sig at være tredelt.

Fin service, hurtig levering

Hurtig levering. Hvis der er noget negativt at nævne, må det være, at transportomkostningerne er den højeste post på fakturaen, når den købte vare ikke koster så meget, men det kan desværre nok ikke være anderledes.

god pris, god vejledning, hurtig levering

Skulle bruge forskellige dele til pex-installation på badeværelset. Og ja, hjemmesiden er måske en smule sværere at finde rundt på, end konkurrenterne, jeg fik bl.a. bestilt en forkert tætningsmanchet til pex-koblingsdåserne, fordi der under varenummeret ikke stod at den kun kunne bruges til gipsvægge. Priserne er dog rigtig gode i fht. de fem-seks konkurrenter på nettet, som jeg checkede.
Varerne blev leveret dagen efter, og det var flot, for der var alligevel 15-20 varenumre, og jeg var udfra tidligere erfaringer på nettet, indstillet på at de nok ikke havde alle delene på lager.
Der var så et problem med pex-dåserne, fordi jeg troede at der manglede O-ringe til tætning af tomrøret - men vvs-grossisten svarede på min mail med det samme, og løste problemet (jeg havde overset, hvor de lå).
Så det er helt sikkert en virksomhed jeg vil handle med, næste gang.

Lidt sløset ordreproces

Bestilte vægbeslag til Spiralrør mandag. Ordrebekræftigelsen kom ret hurtigt, og onsdag kom Faktura med Posten, og betaling blev trukket fra min konto. Underligt nok kom beslagene først med Post.dk fredag morgen.

Dårlig vejledning og lang sagsbehandlingstid.

Jeg har købt en vaccumsolfanger og inden jeg bestilte den kontaktede jeg både vvs-grossisten og deres importør for at sikre mig at dimensioneringen var rigtig.
Da jeg fik anlæget manglede der flere ting og der var andre ting der ikke passede sammen, en IT mand havde lavet deres samlevejledning med det resultat at en kontreventil vendte forkert.
Jeg kontaktede dem og det manglende/forkerte blev eftersendt men forsinkede opsætningen med flere dage.
Da anlæget var sat i drift var ydeevnen langt under det der var forventet og lovet, der er nu gået flere måneder med tests og justeringer, uden den store forbedring.
I den periode jeg har haft problemer med anlæget har det været svært at komme i kontakt med dem jeg skal tale med, og de ringer ikke tilbage som lovet og der er meget lang svartid på mails.
Skal man købe en solfanger så lad være med at handle her eller hos deres andet firma vvs specialisten, det kan ikke betale sig at sparre lidt penge i anskaffelsen, hvis det ikke kan tjene sig ind på samme tid som et anlæg af højere kvalitet.

Jeg giver kun 4 stjerner pga. den dårlig hjemmeside der er svær at finde rundt på men ellers en rigtig og pro..
behanling jeg har fået
jeg bestildte et scotte pillebrænder og da den kom frem var kedelen bulet jeg ringte til dem og dagen efter var der en ny og den anden nye var afhente
det er bestemt ikke sidste gang jeg handler med dem. men det vil være dejlig med en anden hjemmeside der er mange penge og spare hvis man har tid og lyst
VVS Grossisten Aps

Reply from VVS Grossisten Aps

Til Mette Stenderup.
Tak for din anmeldelse. Vi har fået en ny hjemmeside i oktober 2008, så vi håber at du nu kan finde rundt på www.vvs-grossisten.dk. Vi håber at du vender tilbage og vil arbejde på at leve op til at yde et højt serviceniveau over for vore kunder.

Kjeld A. Iversen

VVS Grossisten Aps Details

VVS Grossisten sælger vvs- og el-artikler via netshop, og interne salgskonsulenter, der er specialister i rådgivning om vvs- og el-artikler, stokere, solvarmeanlæg, jordvarmeanlæg. Vi forhandler også fittings, kobber og stålrør, pumper, varmtvandsbeholdere, radiatorer, tagrender, gulvvarme, skorstene, kloak, dræn, pel og pemrør, mini renseanlæg, varmegenvinding, akkumuleringstanke, olietanke, og fjernvarmerør. Gå ind på www.vvs-grossisten.dk og find også de el-artikler, som du har brug for ! Du er velkommen - vi er interesseret i tilfredse kunder.

Visit Vvs Grossisten

We live here: Industrivej 61